וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני וורנר מכחישים שגל גדות הציבה אולטימטום לעזיבת "וונדר וומן 2"

14.11.2017 / 10:10

נציג מטעם האולפנים התייחס לדיווח שנפוץ אתמול בתקשורת, וכינה את הדברים "שקר". במקביל, קיבלו האולפנים החלטה להקדים את הסרט בחודש וחצי כדי להימנע ממפגש עם "מלחמת הכוכבים 9"

גל גדות בגיליון דצמבר 2017 של מגזין האופנה האמריקאי ELLE. סריקה, אתר רשמי
גל גדות על שער מגזין האופנה האמריקאי ELLE/אתר רשמי, סריקה

דיווח שמקורו במדור הרכילות Page Six של הניו יורק פוסט, הפך שלשום (ראשון) לשיחת היום בתעשיית הבידור, עם הבשורה על אולטימטום שהציבה גל גדות בפני אולפני וורנר לגבי "וונדר וומן 2". אלא שדובר מטעם אולפני וורנר הגיב לדברים בלוס אנג'לס טיימס, וכינה אותם "שקר". מקורות נוספים ששוחחו עם העיתון שלא לציטוט, טענו שאין ממש בסיפור.

כזכור, בדיווח המקורי נטען שגדות איימה כי תעזוב את סרט ההמשך הגדול בכיכובה, במידה וחברת ההפקות של ברט ראטנר - החשוד בשורה של מעשים מגונים והטרדות מיניות - תהיה מעורבת בו. חברת RatPac של ראטנר הייתה חתומה על חוזה הפקה עם אולפני וורנר שכיסה 75 סרטים, ומימן חלק מעלויות "וונדר וומן". אלא שהחוזה מגיע לקיצו באביב 2018 (שנה וחצי לפני צאת "וונדר וומן 2" לאקרנים), וממילא לא היה אמור לכלול את סרט ההמשך.

בלי קשר לאורך החוזה, אולפני וורנר כבר הודיעו על ניתוק הקשרים עם ראטנר בעקבות הפרסומים על ההטרדות המיניות בהן היה מעורב. נציגיה של גדות סירבו להגיב לעיתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחזור מוקדם מהצפוי. גל גדות ב"וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל לפרשת גדות-ראטנר, נקבע אתמול (שני) רשמית על הקדמת מועד ההפצה של "וונדר וומן 2", מהלך צפוי למדי. כזכור, כבר בספטמבר הועלתה ההשערה שסרט ההמשך יוזז מהמועד המקורי (13 בדצמבר) אחרי שדיסני הכריזה כי הסרט השלישי והאחרון בטרילוגיית "מלחמת הכוכבים" החדשה, יגיע לבתי הקולנוע ב-15 בדצמבר. כדי להתחמק ממפגש עם סרט הענק של דיסני, יגיע "וונדר וומן 2" לאקרנים כבר ב-1 בנובמבר, 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully