וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור לסבי ב'איסט אנדרס' מעורר מחאת הצופים

מור שני

31.3.2006 / 17:06

התאהבותן של שתי דמויות נשיות בעלילת אופרת הסבון הבריטית הוותיקה, גררה תגובות מחאה של צופים רבים

אופרת הסבון הבריטית הוותיקה, "איסט אנדרס", שעלתה לשידור בשנת 1985, וסיפורה הבלתי נגמר נמשך עד ימים אלו, זכתה לתגובות נזעמות מצד צופיה הנאמנים, לאחר שאחת הדמויות בה התגלתה כלסבית ואף מצאה אהבה.

הצופים הנזעמים מוחים על סיפור התאהבותם של נעמי (פטרה לטנג) וסוניה (נטלי קאסידי), שתי דמויות שהתגלו לאחרונה כלסביות, ואפילו התנשקו על המסך. הפקת התכנית קיבלה מאות אי-מיילים, שיחות טלפון ומכתבים, המוחים על ההתפתחויות הורודות האחרונות.

לפי אתר פינק ניוז האנגלי, ג'וליאן פיין, מדוברות רשת BBC, המפיקה את הסדרה, מוסרת כי קו העלילה החדש לא נוגד את מדיניות העריכה של הרשת. עוד הוסיפה פיין, כי לסדרה יש היסטוריה של התקלויות בנושאים בעייתיים, ושהם לא מתרגשים מגל התגובות האחרון, שהוא -בקנה מידה של מחאות ציבוריות נגד הומואים ולסביות- מזערי ביותר.

אולם, דומה כי הקהילה ההומו-לסבית בבריטניה יכולה להירגע. סקר שערך האתר "פינק ניוז" מראה כי 9 מתוך 10 מצופי התכנית, אינם מתנגדים לקו העלילה החדש, וצופים רבים מוחים פשוט משום שהתאהבותה של דמותה של סוניה באישה נראית מעט לא אמינה, על רקע היותה אחת מהדמויות הוותיקות בסדרה, שעברה את כל תהליך התבגרותה מול עיני הצופים. "זה מעט פתאומי" אמרה אחת הצופות, "אני לא בטוחה שאני מאמינה לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully