וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרקוד, נשכח

4.11.2009 / 7:48

העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" עולה הערב ועבור כמה מהמשתתפים מדובר בצעד האחרון לפני שנשכח את שמם. וואלה! תרבות מפת כוכבים

משה פרץ

מדד הייאוש: האם החרם של אליקו עד כדי כך כואב כדי שמשה פרץ, אחד הזמרים המצליחים בארץ בתקופה האחרונה – בלי תיוגים ובלי סייגים – צריך להתחרות על תשומת לב עם שורה של סלבס מהדרג השני? אמנם אחרי ששלומי סרנגה זלל קינואה וגילח כל חלקה טובה בגופו, כבר אין למשה פרץ סיבה לחשוש מתיוגים מטרוסקסואליים באגף המוזיקה הים תיכונית, אבל עדיין לא ברור בשביל מה הוא צריך את זה.

מה יש לו להרוויח: את משבצת האפליה המתקנת בפסטיגל, אם וכאשר הקריירה תיקלע לקשיים.

מה יש לו להפסיד: במקום להוריד את הטרוטונים שלו בטירוף, המעריצים יבזבזו את כספם על הצבעה עבורו בתוכנית.

פנינה רוזנבלום

מדד הייאוש: תזלזלו כמה שתרצו, אבל יש אנשים שבשבילם פנינה רוזנבלום היא תרכובת כימית של אסתי לאודר והלנה רובינשטיין. רק שביזנס מעולם לא הספיק לנערת הזוהר, ואחרי ההצלחה המסחררת של "החיים על פי פנינה" והקריירה הפוליטית המזהירה בליכוד, פנינה חייבת להשתזף קצת באור הזרקורים. התוכנית גם תיתן לה הזדמנות להתאושש ממותו של המאהב טד קנדי, שהתקנא ככל הנראה ברומן של אחיו עם מרילין מונרו.

מה יש לה להרוויח: עלייה של חצי אחוז במכירת הגרנולה. היא תאכל אותה מאחורי הקלעים ולאור הדם הרע שכבר צץ בינה לבין מיטל דוהן וגאלה קוגן, אולי גם תפזר אותו על הרצפה כדי שישברו רגל.

מה יש לה להפסיד: מי ששרה מול מאה אחוז רייטינג את "תמיד אישה" כבר לא מפחדת משום דבר.

איציק כהן

מדד הייאוש: למעשה, הקריירה שלו ממש סבבה, אחרי "סיפור גדול" והקמפיין לדיסקונט. נדמה שכהן הוא בין היחידים שיכולים לעמוד מאחורי המשפט הנדוש "באתי בשביל הספורט".

מה יש לו להרוויח: את משבצת השמנצ'יק החביב שנתפסה על ידי עמיתו לסרט, דביר בנדק.

מה יש לו להפסיד: 20 קילו.

מיטל דוהן

מדד הייאוש: כמו כל ישראלי שהשתקע בהוליווד, כנראה שהפער בין התדמית לקריירה גדול, אחרת אין סיבה שתחזור ארצה להזיע. לפי תקדים אקי וסנדי, את הקריירה מנסים לבנות שם, אבל את הכסף עושים כאן.

מה יש לה להרוויח: הופעה פומבית שפויה אחת, בלי לדבר על סקס כל הזמן.

מה יש לה להפסיד: הנבואה ניתנה לשוטים, ובניגוד לדוהן אין לנו מתקשרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זוהר שטראוס

מדד הייאוש: איזה ייאוש? שטראוס משתלט על הנישה של ליאור אשכנזי כשחקן המשנה הרגיש בכל דרמת יחסים בטלוויזיה ובתפקידי לוחם בכל סרט מלחמה בקולנוע.

מה יש לו להרוויח: אלא אם כן הוא מתכנן להיות רודריגו גונזלס, אין לנו מושג.

מה יש לו להפסיד: הטייטס עלולים להרוס לו את הטייפ קאסט של הלוחם בסרט הבא על לבנון, ואתם יודעים שזה רק עניין של זמן עד שייצא סרט כזה.

מירה עווד

מדד הייאוש: האירוויזיון היה חוויה קשה, אבל חוץ מזה מירה היא אחת ההבטחות הגדולות בתרבות הישראלית.

מה יש לה להרוויח: ריקוד מוצלח ישכיח כל ביקורת נוקבת נגד הכיבוש.

מה יש לה להפסיד: אחרי ההדחה היא עלולה שוב לבקר את הכיבוש ואז כבר לא תשכחו לה את זה.

שמעון אמסלם

מדד הייאוש: אם לא לוקחים בחשבון את התוכנית הדינמית "צעד וחצי" בגל"צ, קריירת הסלב של אמסלם במצב לא הרבה יותר טוב מזה של קווין מגי, שותפו המנוח למשחקי הדרבי סוערים.

מה יש לו להרוויח: להכניס לתודעה שוב את שדרות, שקצת נשכחה בהיעדר הקסאמים.

מה יש לו להפסיד: אחרי שתבע את "העיר" שהכתירו כתבה על אולימפיאדת ההומואים בכותרת "אמסלם לא לבד", זה לא קצת מוזר שיחולל ברחבת הריקודים בפריים טיים?

אורלי ויינרמן

מדד הייאוש: נאמר זאת כך - היא לא ממש העוגן של התוכנית. אמנם כבר לא צריכה להימלט על נפשה עקב חובות לרופא השיניים, אבל לקריירה שלה לא יזיק טיפול שורש. אולי בעצם החייאה.

מה יש לה להרוויח: עוד כמה חודשים של הנחות סלב.

מה יש לה להפסיד: בפרפרזה על משפט שאמרה פעם מארג' סימפסון להומר – כשפסגת שאיפותייך היא הנחת סלב, אף אחד לא יכול להרוג לך את החלום.

מייקל לואיס

מדד הייאוש: הסוכן ברח לחו"ל והשאיר אותו עם הרבה שמועות על ליהוקים לסדרות אמריקאיות, אבל בלי עבודה ממשית ביד. פתאום גם הקמפיין לבמבה נראה לא רלוונטי. מה שכן, לואיס נרכש לאחרונה על ידי קבוצת הכדורסל של מודיעין.

מה יש לו להרוויח: ראשית, יוכל למשש מקרוב את אנה ארונוב, מה שבסופו של דבר בוודאי יוביל אותו רחוק בתוכנית – אבל אל תספרו לו שזה לא בזכותו.

מה יש לו להפסיד: החיבור לרשת עשוי למנוע ממנו שיבוץ עתידי ל"אח הגדול VIP 2" של קשת – אולי הסיכוי האחרון להציל את הקריירה.

ליאת בלו

מדד הייאוש: רגע לפני שהיא מוציאה קלטת ומתחרה ברינת גבאי, היא צריכה לבדוק בפעם האחרונה אם עולם המבוגרים בכל זאת רואה בה משהו. מצד שני, אם גם ההופעה השנייה שלך בפריים טיים היא בסוג של ריאליטי, יותר מיואשת מזה אי אפשר להיות.

מה יש לה להרוויח: כמה שפגטים בזוויות נכונות עשויים להרוויח לה קמפיין לתחתונים. לעדי נוימן זה עבד מצוין.

מה יש לה להפסיד: את התואר "מנחה" (שבא אחרי "דוגמנית" ולפני "שחקנית") אחרי שבערוץ הילדים יראו את השפגט .

גאלה קוגן

מדד הייאוש: לא משנה כמה תפקידים איכותיים היא תקבל ("דני הוליווד", "תעשה לי ילד"), לנצח יזכרו אותה מהפרסומת לדיוטי. יש שם פוטנציאל ליותר, אבל לא בטוח שהדרך להפוך לשחקנית מובילה היא באמצעות כמה פירואטים.

מה יש לה להרוויח: עכשיו כולם ידעו שלא קוראים לה רותי.

מה יש לה להפסיד: גאלה לא מתחרז עם אף מותג בשמים מפורסם, ולא בטוח שפרסומת לחומוס אחלה תזניק את הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully