וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזבל הופר בישראל: "הקולנוע הישראלי מרתק"

10.4.2011 / 11:31

השחקנית הצרפתייה האגדית שיבחה את התעשייה המקומית במסיבת עיתונאים לכבודה בתל אביב. "יש הרבה במאים ישראלים שהייתי שמחה לעבוד איתם"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: רן צימט)

קצת גלאם ושארם צרפתי הציפו היום (ראשון) את מלון הילטון בתל אביב, שאירח את מסיבת העיתונאים לכבוד השחקנית איזבל הופר, מגדולות הכוכבות של צרפת, המבקרת בישראל לרגל פסטיבל הקולנוע הצרפתי בתל אביב.

"הקולנוע הישראלי הוא קולנוע מרתק", אמרה הופר במסיבת העיתונאים. "ראיתי כמה סרטים נפלאים מכאן בשנים האחרונות, ויש הרבה במאים ישראליים שהייתי שמחה לעבוד איתם, אבל לא אגלה מי".

הופר מציגה בישראל את "קופקבנה", סרט חדש בו היא משחקת לצד בתה, לוליטה שאמה, שהשתתפה גם היא במסיבת העיתונאים. באירוע סיפרה הופר כי "בהתחלה זה היה מוזר לשחק עם הבת שלי, אפילו סוריאליסטי, אבל התרגלנו לכך מהר".

הופר, בת 58, שיחקה במהלך הקריירה העשירה שלה בסרטים של גדולי הבמאים, ובאירוע היא התייחסה לשניים מהם - מיכאל הנקה ("המורה לפסנתר") וקלוד שברול ("הטקס") המנוח. "שניהם נפלאים כמובן, אבל אחרים לגמרי", אמרה הופר. "הנקה לא עוזב אותך עד שאתה לא עושה בדיוק מה שהוא התכוון אליו. שברול היה נותן לך לעשות מה שאתה רוצה".

"מי לא רוצה לעבוד עם היצ'קוק?"

הופר המנוסה סיפרה גם על חלומות שלה שלא יתגשמו: "מי לא היה רוצה לעבוד עם ברגמן ועם היצ'קוק?", אמרה, אך מיד סייגה: "אבל אני מעדיפה לחשוב על במאים שרוצים לעבוד איתי מאשר על במאים שאני רוצה לעבוד איתם".

עוד הוסיפה הופר ואמרה כי "הפעם, ב'קופקבנה', היתה לי דמות קלה יחסית, אבל עד עכשיו תמיד שיחקתי דמויות קשות. למה תמיד יוצא לי לשחק דמויות קשות? אני לא יודעת, אבל זה טוב, דמויות קשות זה תפקידים מעניינים".

לסיום, נשאלה הופר האם היא מתכננת גם לביים, וענתה על כך בהחלטיות - "לא, האמת שלא. היום כולם רוצים להיות שחקנים וכולם רוצים להיות גם במאים. פעם זה לא היה ככה וגם היום זה לא צריך להיות ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully