וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה: שיר הלל לאישה הכי שווה של "משחקי הכס"

24.6.2011 / 7:30

היא התחילה בתור נערה מפוחדת ומהוססת מינית והפכה לדמות מלאת אומץ, תשוקה ויופי. עם סיום העונה של "משחקי הכס", פז חסדאי מצדיע לחאליסי, האישה הגדולה מהחלומות

אוי חאליסי שלי. נדמה שרק אתמול פגשתי בך לראשונה, עדינה ושברירית, עומדת עירומה לצד אחיך הפסיכופת ונתונה למניפולציות החולניות שלו, ואילו עתה את "אם הדרקונים", מלכה בכל מובן המילה, נסיכת ההמונים המשתחווים. רק אתמול היית דאינריז טארגאריין, נערה חלושה ומפוחדת שנמכרה לחאל דרוגו תמורת צבא סוסים ושאיפות בלתי ממומשות של אחיך, ואילו עתה את אישה חזקה ומלאת ביטחון, "הבלתי נשרפת", מקור לכוח והערצה. איזה מסע עברנו ביחד חאליסי, איך התבגרת והתפתחת לנגד עינינו, איך הפכת מילדה לאישה. מה נעשה בלעדייך? איך פרצת בסערה לתוך חיינו, ונעלמת באותה המהירות? מתי כבר העונה השנייה?

מי זוכר עכשיו את ההססנות המינית שלך, את הפאסיביות שלך בימייך הראשונים עם חאל, את הפרצוף המבוהל שלך בעודו גוהר מעלייך, את דמעות הפחד והבעתה שזלגו מעינייך. כמה היינו גאים לראות כיצד אט אט השתוקקת לענג את בעלך, ולהתמסר לאהבתו. לא עוד נערה כנועה שנאנסת על ידי בן זוגה, אלא אישה אקטיבית, שמודעת לעוצמתה וליופייה הכובש. "למדי אותי את סודות תענוגות המין", דרשת מהשפחה שלך בסצנה בלתי נשכחת, וכבר אז זיהינו כיצד הנערה הצייתנית והממושמעת החליטה לקחת את גורלה בידיה. אשת חיל מי ימצא.

מיהי הדמות האהובה עליכם ב"משחקי הכס"?

חמש הסצנות הכי חזקות של "משחקי הכס" - סיכום עונה

מתוך "משחקי הכס". imdb
ביקשה ללמוד את סודות המין - ואוהו, איזו תלמידה מצטיינת קיבלנו. המלכה חאליסי/imdb

אוי חאליסי, התחלת בכריעה על ארבע, והפכת את היוצרות. פנים אל מול פנים ניצבת מולו, עד שהמסת את לבו של הלוחם הכי קשוח בממלכה. הגנת על כבודו בחירוף נפש כמו אישה נאמנה, וזכית לכבוד הלוחמים. בקור רוח ובמבט קפוא ראית אותו שוחט את אחיך, ולא נבהלת. עכשיו, כשאת מוכנה לשלב הבא בחייך, סחפת אחרייך לא רק את אנשי הסוסים, אלא גם אותנו. אם רק תבקשי, נצעד אחרייך בקרב, נקעקע את גופנו בסימני מלחמה, נאכל לב של סוס, מה שתגידי. רק לפני כן ספרי לנו: מי קולע את הצמה בשיערך הכסוף? מהיכן שמלות החאקי המחטבות? וחשוב מזה, מי עושה לך גבות?

לא קל להיות אישה חזקה בעולם הממלכות. במציאות שבה רוב הנשים הן זונות ונערות שעשועים, בלטת כמו שושנה בין קוצים. לא נכחיש, ב"משחקי הכס" גם הזונות הן פנטזיה נפלאה. לא נערות הליווי העצובות והאומללות של ימינו, אלא בחורות צחקניות ומלאות חיים. לא קורבנות של תעשיית מין אכזרית, אלא צעירות שובביות שנהנות מעבודתן. על רקע הנשים המתירניות שניצלו את חולשתם הייצרית של הגברים, זהרת כמו נסיכה.

בתחילת העונה פז חסדאי עוד לא היה משוכנע כל כך

מתוך "משחקי הכס". imdb
ואז אמרתי לו "אבאל'ה, הגודל לא קובע". חאליסי וחאל דרוגו ב"משחקי הכס"/imdb

"משחקי הכס" קידשה את האבירים, רוממה את הפוליטיקאים, היללה את המיניות ופרטה לפרטי פרטים את הדילמות האנושיות. לשיאה הגיעה כשגרמה להזדהות כמעט מוחלטת עם כל הדמויות הפועלות, החל מהסריס התככן, דרך הנסיכה הקשוחה ועד למלך שבור הלב. מבין כל אלה בלטה לה דמות אחת, חזקה ועדינה, רכה ועוצמתית. יש שיכנו אותה סמל לפמיניזם, אבל אין טעם להיגרר לקלישאות. היא פשוט הבלתי נשרפת, אם הדרקונים, המלכה חאליסי.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully