וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": מה קורה בין אביהו לאלון דה לוקו?

שירה גולן

7.7.2011 / 7:18

העניינים ב"חי בלה לה לנד" מחממי לב - סולחה מרגשת בין התאומות אתי לוי וזהבה בן, ויחסים הומו-ארוטיים בין אלון דה לוקו ואביהו שבת. רק מתי הם יבינו שהם בתחרות?

ההתרחשויות בווילה לנד הן משהו שיכול לתחזק 1500 פרקים של אופרת סבון מצרית, מהסוג שאפשר לבהות בו במשך ימים שלמים: בגזרת התאומות זהבה בן ואתי לוי המסוכסכות נחתם השבוע הסכם שלום; ג'ולייטה מפתחת רגשות לאביהו שבת שמצדו, עסוק בניהול יחסים הומו-ארוטיים (תיאורטיים בלבד, לצערנו) עם אלון דה לוקו (במקומות מסוימים, זה עלול להיחשב כהטרדה מינית).

חוץ מאלו יש גם את דודו אהרון שממשיך להיתלות על אדי התהילה הישראלית שלו, שבלוס אנג'לס הם רלוונטיים כמו שמיכת פוך ביולי; מנתח פלסטי עם הפרעת אישיות ברורה מאוד; פגישה עם אחד מבכירי גפן רקורדס ויש אפילו דייר חדש: סיזר, האיגואנה חובבת המזרחית הראשונה. על רקע כל אלה, כמובן, פסקול מזרחי משובח בניחוח צ'כונה.

אתי לוי: הדמות הממכרת בטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הומו-אירוטיקה בדרך למשולש קטלני. שבת, דה לוקו וג'ולייטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתחיל בפיוס התאומות, קו העלילה הדרמטי ששימש כנקודת הזינוק של הסדרה: שמונה פרקים הן הצליחו למרוח את הסכסוך הזה (לא כולל עשרים השנים שקדמו לו בארץ), עד שארוחת שישי אחת וקצת אדים של דג מרוקאי הצליחו להפשיר את הקרח בין אתי לוי וזהבה בן. האמת? היה מרגש לראות אותן פותרות את הסוגיה הזו בכמה משפטים מלאי צחקוק. עכשיו לווילה יש באופן רשמי שתי מאמות ומילא ששתיהן יודעות לשיר – הכי חשוב שהן יודעות לבשל (אפילו אורי פסטר אישר).

הראנינג גג הגאה בין אלון דה לוקו ואביהו שבת הוא קומיק ריליף משעשע: אחת לשלוש דקות דה לוקו משחיל לכיוונו הערה סקסיסטית באווירת "נשק אותי" (לרוב אחרי שמישהו מציין, שוב, כמה אביהו יפה) ו"חכה שנייה, אני הולך להביא וזלין". זו דחקיונריות של מילואימניקים שדווקא מצליחה להישאר מצחיקה, בערך כמו ה"כן?" של פסטר.

מהצד הסטרייטי, הרגשות שמפתחת ג'ולייטה לאביהו מסתמנים ככר פורה לדרמה עתידית. היא מהגגת על הנושא עם הסוכן שלה מהארץ ועם זהבה, הוא בקושי מודע לקיומה. סיפור אהבה חד צדדי שכזה בהחלט יכול להוסיף נדבך מעורר הזדהות, אם כי יכול היה להיות מקורי בהרבה לראות אותה פוצחת ברומן סודי עם ד"ר פלסטיק, רופא הריאליטי הקריפי שהתבקש לספק הערכה באשר למצבם החיצוני של כוכבי הסדרה – עשה רושם שהוא התלהב ממנה עד לאין שיעור (כי באמת, בלונדיניות מחומצנות, שזופות וחטובות הן ממש מצרך נדיר בהוליווד). הקול שלה והצחוק הפסיכוטי שלו היו יוצרים מטעמים יחד, או שהוא לפחות היה מלמד אותה אנגלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני בטוח שעכשיו רון פייר מחפש בגוגל 'דודו אהרון'." מתוך "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה עם החבר אהרון? השבוע הוא הסתפק רק ב-17 אזכורים (הערכה גסה) לעובדת היותו "זמר השנה", בזמן שרון פייר מ"גפן רקורדס" ניסה להבין את פשר התופעה וד"ר פלסטיק השתמש במלים יפות כדי להגיד שהוא ממש לא נראה כמו כוכב. ואם זה לא מספיק, הוא לקח לעצמו גם קרדיט בפיוס האחיות. מי יודע, אולי זה יעלה אותו למקום השני בחיפוש הישראליים בגוגל.

אבל בשביל אורי פסטר הוא עדיין ה-כוכב, עד כדי כך שהוא פולט במקרה שדודו צריך להיות במרכז צילומי היח"צ של החבורה, מה שגורם לגנגסטר דה לוקו להשתולל מעצבים. די בטוח להמר שהפרשה הזו לא תסתיים שם.

בסופו של דבר, החברות היפה שנוצרת בין ששת הזמרים (חברות=חפלה) היא לא עניין של מה בכך. עושה רושם שעדיין לא ממש ברור להם שהם למעשה מתחרים זה בזה. אבל אל דאגה, יש לי תחושה שסיזר עוד ינסה לסכסך.

משפט השבוע:

"איי וואנט אה דוג. אנד איי... קריזה!" (אתי לוי באווירת קנדי קן דו איט בפרק על צער בעלי החיים)

עוד בנושא:

"חי בלה לה לנד": הבלוג

"חי בלה לה לנד": צפו בכל הפרקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully