וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: גם לאמריקאים יש ג'קי מנחם

12.7.2011 / 7:23

"האח הגדול" חוזר להסעיר את אמריקה, דיוויד האסלהוף שחקן פורנו ו-"ווילפרד" מעתיקה מ"מועדון קרב". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "האח הגדול" שבה להסעיר את האמריקאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם שם כזה, באיזה ריאליטי ציפיתם שהוא ישתתף? איוול דיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חשבתם שג'קי מנחם סיפק רגעים טלוויזיוניים טובים ב"האח הגדול" הישראלי, עכשיו בא האח הגדול מאמריקה ומראה לכולנו מאיפה משתין שימי הדג. העונה ה-13 של "האח הגדול" התחילה השבוע בארה"ב בפרמיירה חגיגית כמו כל עונה רגילה. אלא שעוד לפני שהמתמודדים הספיקו להגיד "Hello Big Brother" בחדר המכוסה כרים, עזב אחד מהם את הבית, בתום פחות משבוע. המתמודד, Evil Dick דונאטו (שהיה הזוכה בעונה השמינית של התכנית) נכנס לבית יחד עם בתו דניאל (שזכתה במקום השני באותה עונה בה זכה אביה) כמעין צמד בלתי מנוצח.

מספר ימים אחר כך הוא עזב את הבית ושמועות רבות נכנסו במקומו. חלק אמרו שמישהו במשפחה מת, חלק אמרו שהוא כלל לא התכוון לשחק ועבד על המפיקים רק כדי להכניס את הבת שלו למשחק ונשמות טובות אחרות גרסו שהוא היה חייב את מנת הסמים היומית שלו. נו, ואתם חשבתם שהדחתם של בני הזוג חודדה הייתה נושא השיחה הכי לוהט ליד מכונת הקפה במשרד.

המיותר: מי הפך את קייסי אנתוני לאו ג'יי סימפסון?

קייסי אנתוני. Pool, GettyImages
התקשורת שחטה, המושבעים זיכו. קייסי אנתוני/GettyImages, Pool

הקרקס (התקשורתי) הגיע השבוע לעיר. קייסי אנתוני, צעירה שהואשמה ברצח בתה קיילי, זוכתה מאשמה ובית המשפט האמין לגרסתה לפיה מדובר היה בתאונה. אמריקה סערה. אחרי שהקפיצו את טבלאות הרייטינג של ערוצי החדשות (ובפרט את אלו של HLN, ערוץ הספין-אוף של CNN, שהמשפט מילא 90% מלוח השידורים שלו), ציפו האמריקאים לראות לפחות קצת דם.

במקום זה הם קיבלו דרמה מסוג שונה לגמרי והחליטו שאת הדם הם יספקו בעצמם: "בסוף נראה ששקריה של אם הפעוטה עבדו", אמרה השדרנית ננסי גרייס ברשת HLN שניות לאחר מתן פסק הדין. "אין לי מילים", הזדעקה פרשנית אחרת ברשת FOX ניוז, ואילו פרשנית אחרת הגדילה לעשות ונחנקה בכעס מדמעות כאילו עמדה היא על כיסא הקטגור וקראה "אני מאשים". אין ספק, עיתונות אובייקטיבית זה שם.

האמריקאים כבר היו בסרט הזה בעבר. בפעם הקודמת היה זה משפטו המתוקשר של שחקן הפוטבול ושחקן הקולנוע או ג'יי סימפסון שהואשם ברצח גרושתו והמאהב שלה. האמריקאים, במיוחד התקשורת, חרצו את גורלו של סימפסון עוד בטרם נשמעה המילה הראשונה של נאומי הפתיחה. לאחר הזיכוי, אמריקה היתה מזועזעת עד עמקי נשמתה, ועד היום היא מנסה לתקן את העוול. כך למשל, לפני שבוע החלו לצוץ שמועות שאו ג'יי התוודה על הרצח בפני אופרה, מה שלא קרה כמובן.

כנראה שהרייטינג לא משקר ודבר לא השתנה מאז הילכו על הארץ נסיכות ואבירים. תלייה בכיכר היא עדיין ההצגה הכי טובה בעיר, גם בתרבות בה קיים ערוץ מיוחד לתכניות ריאליטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הביזאר: מד מן, מהצד של המד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריפינג תעשה לאמא שלך. מתוך "Rhett and Link: commercial kings"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם הפרסום תמיד היה נראה עטור אבק כוכבים: אנשים שזוכים למשכורות תמורת שנינותם, קמפיינים של חברות גדולות ופגישות שכוללות בתוכן את המילה "פיצ'ינג" לפחות ארבע פעמים – ממש שדרות מדיסון בניו יורק.

אבל הסדרה "Rhett and Link: commercial kings", שהחלה לפני מספר שבועות, היא הכל פרט לאילון זרמון וחבר מרעיו או סתם חיקוי של "מד מן". הסדרה הדוקו-קומית עוסקת בשני קופירייטרים נטולי פוזה (ראט מקללין ולינק ניל) שמתמחים בפרסום לעסקים קטנים. כמה קטנים? בוא נגיד שדוכן הלימונדה של הילדה של השכנים הוא בהחלט לקוח פוטנציאלי. השניים מסייעים לעסקים מקומיים בעזרת סרטוני פרסומת שהופכים לסנסציות יוטיוב, ובדרך משיגים להם גם כמה לקוחות בעלי ממון. היציאה לפרסומות מעולם לא הייתה מענגת יותר. צפו למשל בפרסומת שהם עשו לחנות חולצות. בקרוב גם את הקמפיין שלכם הם יקבלו.

ליהוק שיחוק: דיוויד האסלהוף שחקן פורנו?

דיוויד האסלהוף. Ian Gavan, GettyImages
לא, כי משמר המפרץ היתה ממש מנזר. דיוויד האסלהוף/GettyImages, Ian Gavan

דיוויד האסלהוף אמנם תלה מזמן את בגד הים האדום, אבל נראה שהוא לא יחזור ללבוש יותר מידי בגדים בזמן הקרוב: המציל ושופט "America's Got Talent" לשעבר ומי שכיכב בסרטון יוטיוב מטריד, לוהק לסדרה האפלה "בני האנרכיה" של רשת FX שתחזור באוקטובר הקרוב לעונתה הרביעית. האסלהוף יגלם את דמותו של דונאטו, שחקן פורנו לשעבר, שעבר לצד השני של המצלמה ועוסק כעת בהפקת סרטי פורנו נטולי גברים. עם התפתחות העלילה יסתבר שדונאטו קיבל עזרה מקצועית גדולה מלואן (דנדרי טיילור) ויאלץ לעשות גם קצת עבודה מלוכלכת לזכרה. זה בסדר, גם העבודה הקודמת שלו לא הייתה בדיוק נקייה.

לינק לעת צרה: "ווילפרד" זה בעצם "מועדון קרב"?

מתוך "ווילפרד". imdb
ובתפקיד בראד פיט: כלב. מתוך "ווילפרד"/imdb

בשלושה פרקים בלבד הצליחה הסדרה "ווילפרד" להיכנס לנו לקרביים (וכנראה שגם ללא מעט אמריקאים, לפי נתוני הרייטינג המרשימים שהיא מספקת), ועכשיו יש מי שטוענים שהסוף שלה אולי ידוע מראש, ויש סיכוי שכבר ראינו אותו במקום אחר: בלינק הבא תוכלו לנסות להבין כיצד הכלב המדבר ווילפרד (ג'ייסון גאן) וחברו האנושי ריאן (אלייז'ה ווד) דומים במהותם לבראד פיט ואדוארד נורטון בסרט הקאלט של שנות ה-90' "מועדון קרב". כותב המאמר סבור שנגלה בסוף הסדרה כי לריאן אישיות מפוצלת שחלקה השני הוא כלב ציני ששותה בירה, וכי ווילפרד כלל לא היה קיים. למעשה, היינו יותר מוטרדים אם היינו מגלים אחרת.

כך הפכה "ווילפרד" ל"מועדון קרב"

מי אמר למי?

Chief O'Manahan: Fry, due to the unfortunate loss of Officer Smith, you will be riding with Earl.
Earl: and Smithy was just a few days from retirement.
?Fry: what happened
Earl: He took an early retirement.

(פריי מ"פיוצ'רמה" תוהה לאן שוטרים הולכים אחרי שהם פורשים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully