וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": אתי חזן מסובבת את הווילה

25.7.2011 / 6:46

הטלנובלה בהרמון של איתן אורבך נמשכת כשגם אם לא ברור את מי מהבנות הוא רוצה, כולו באות לאתי, שמצידה רוצה את בן, שמעדיף לברוח למאדים. בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו:

הדור הבא 24 7 יום 28. הדור הבא 24/7
רוצים לאכול מרק זבל עם קרוטונים? אתי חזן/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": לשידור החי מסביב לשעון, רק בוואלה!

אלוהים, איזו טלנובלה. כל כך הרבה תככים הסתחררו בדייסת הפרק של אתמול עד שאיבדתי ריכוז: אתי ועדי רוצות את בן, שרוצה את ליהי, שרוצה את איתן, שרוצה את קרן ודניאל, אבל גם את אורטל, שעדיין מהססת, ויש מישהי שקוראים לה ענת. אין לי מושג מי זאת, היא הוברחה בתוך עגלת חציר בערב הראשון בווילה ומאז איש לא ראה אותה, אבל מסתבר שיש לה הפרעות אכילה. טוב.

כל הבנות באות לשפוך את הזבל שלהן אצל אתי, שמבשלת מזה מרק זבל עשיר לכולם עם קרוטוני בולשיט פריכים. לא משנה מי מדברת עם אתי, באותו רגע היא חברתה הטובה ביותר והן נלחמות בסתר בנאצים הרשעים. "אל תדאגי, יפה שלי", היא לוחשת למי-שלא-מדברת-איתה-כרגע, "תעמדי על שלך, לאחרות אין סיכוי להישאר כאן", ותולה עליה כביסה.

לפעמים הקול של אתי כל כך דומה לקול של ליטל שוורץ, שבשיחות הנפש האלה מתבקש שהיא תסגור את העסקה עם קערת דגני פיטנס כשהיא מפניקה אותן בתובנות דלות קלוריות. "ליהי לא תראה אותך ממטר", היא מבטיחה לקרן בחיבה, "לא תישארו חברות טובות לאורך זמן. נשים זה כמו לביאות כשהן רוצות גבר". שלא לדבר על כשהן רוצות זמן מסך.

שלוש הערות לסדר:

הדור הבא יום 17 עדי בן. הדור הבא 24/7
כי להתעלף זה תמיד פיתרון טוב. עדי ובן/הדור הבא 24/7

1. צריך היה לראות את מבטו הנגעל של בן, כשדניאל סיפרה לו שאתי רוצה אותו. הסנטר שלו כמעט עף לתוך הקיר שמאחוריו בניסיון לברוח מהארץ כשהוא ביטא את המילים הרעילות – "א-ת-י? ב-ענ-יי-ן ש-ל-י?!" כשפניו לבנות מבהלה. הרי הוא לא היה נוגע באתי עם כף גם אם היא היתה מציעה לו קערת דגני פיטנס. אפילו יוני אמר לאתי שהוא לא היה בחיים מתחיל איתה, והסיבה המדויקת שאמר לה היתה "אה... לא יודע... לא הייתי מתחיל איתך, נו, אהה... כי משהו... בלוק שלך... לא, כאילו, זה לוק מיוחד, אני, אהה... תראי, ציפור! על הפין של בן!" ונמלט.

2. בן עצמו חש עצמו מספר 2. הוא לא יכול לדעת אם הבנות שעוגבות עליו רוצות אותו באמת, או שהן רק רוצות לשמור על מקומן בווילה. זו סיטואציה שיצוקה ישירות לתוך המבנה של התכנית כולה: הרי איתן הוא גם המטרה וגם הפרס, איתן הוא המקדש אליו צריך לעלות לרגל, ושאר הבנים הם תחנות דלק בדרך למקדש שצריך אותן בעיקר בשביל להשתין. אז בן מתחיל באופן מסורבל עם ליהי ("ממש בא לי לאכול אותך! ואני יודע שגם את רוצה לאכול אותי!" משפטי חיזור שגם ענת שמעה מעוגת השוקולד שבמקרר), ונזהר מההתקרבות של עדי. עדי נזכרה מאוחר מדי שהיא רוצה את בן, וכשהיא הציעה לו את עצמה והוא הסתייג ממנה היא לא ידעה מה לעשות, אז ליתר ביטחון היא החליטה להתעלף. ממש כמו ליז בפעם שעברה. בנות, לא יודעות איך להגיב לסיטואציה? השיחה נקלעה למבוי סתום? לא מוצאות את מילת היחס הנכונה? התעלפנה באמצע הסלון והכל יישכח! חוסר הכרה: מלווה את בנות המין היפה כבר 5,000 שנה.

3. חברת כנסת כלשהי נכנסה לווילה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הציטוטים:

הדור הבא יום 28 לינוי. הדור הבא 24/7
רגעים פה, רגעים שם. לינוי/הדור הבא 24/7

"אתה בן אדם. יש לך רגעים פה, רגעים שם" (לינוי תורמת תובנות על החיים)

"למה אתה קקי?" (לינוי מתעניינת בדייט הרומנטי שלה עם איתן)

"האקס שלי דומה מאוד לאיתן. איתן אמר לי שאני מאוד יקרה לו ושהוא לא רוצה לפגוע בי אז עדיף שאצא לו מהחיים, וזה בדיוק מה שהאקס שלי אמר לי" (איילת מוצאת דמיון מדהים בין איתן, האקס ואזרחי כדור הארץ)

"מה, אני פסול לכל בנות ישראל רק כי אתי רוצה אותי?" (בן דואג שהפרופיל בג'יי דייט ייחסם)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי שרוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully