וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": איתן אורבך יעשה לך יום הולדת שמח

8.8.2011 / 8:10

דייט יום ההולדת הלוהט של איתן וקרן לא הספיק בשביל שלא נשמע את יללות דניאל, בן מראה לליהי איך גברים סוגרים חשבון ואתי? מתעלפת, אלא מה. בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו:

הדור הבא יום 40 איתן קרן. הדור הבא 24/7
ככה עושים יום הולדת שמח. איתן וקרן/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון רק בוואלה!

הזוי. זה פשוט הזוי מה שקורה פה. איתן מפלבל, דניאל ממלמלת, כולם מלעלעים: שיואו, איזה הזוי. כל כך הזוי המצב הזה של הבגידות והדייטים והשימוש המופרז במילה הזוי. פשוט הזוי.

אלא שהדבר היחיד שבאמת היה הזוי בפרק אתמול זה התזמון הקוסמי: בשבוע אחד יש יום הולדת לאורטל, דניאל וקרן. בדיוק שלוש הבחורות שאיתן מדלג בין ירכיהן כמו ארנב באחו. בדיוק שלוש הבנות שהתחרות שלהן על "דייט יום הולדת" תגרום להכי הרבה כאב ראש בכוננות לאומית. איך הקוסמוס השכיל להמליט את שלושתן בדיוק באותו שבוע? הזוי, כמעט כמו לקיים את מלחמת ששת הימים בניינטיז (בשנת תשעים ושש, ליתר דיוק, ותודה לאורטל).

אז הדיירים ערכו הצבעה, וקרן זכתה בדייט יום הולדת חלומי (=שולחן סנוקר) עם איתן. לרוע מזלה, הדייט אמנם היה שמח במיוחד, אבל בלי הפרס האמיתי - זמן מסך. דניאל גנבה לה את כל הפוקוס, תחילה עם מסע האבלות ברחבי הווילה על כך שלא זכתה בדייט בעצמה ובהמשך עם הוואטאבר שנשבר לה ברגל. נוצר מצב שקרן יכלה להמשיך לבלות לעומק, אבל ממש לעומק עם איתן עד שהיה נופל לה המצח, ואנחנו עדיין היינו לכודים בקלוזאפים נוגים של דניאל בשירותים. "הו, נדמה לי שאני מתחילה להתאהב בו", הודיעה קרן, ליתר ביטחון, למקרה שהסיפור האמיתי לא יהיה מספיק מלהיב כדי שנעביר אותה בהצבעה הבאה, אבל זה כבר מאוחר מדי. כבר היה עדיף להישאר בתולה בת 30.

שלוש הערות לסדר:

הדור הבא יום 36 בן ליהי. הדור הבא 24/7
סגור בין גברים. בן וליהי/הדור הבא 24/7

1. אחרי שיחת הקש שלה עם איתן ("מה, אני לא מפגרת") אתי הפנימה היטב את הלקח שכבר למדנו בפרקים הבאים מליז ומעדי: לא נוח לך? התעלפי. הוויכוח הגיע למבוי סתום? פרכסי. שיירות של אמבולנסים רק מחכים לרגעים של שתיקות מביכות בשיחה כדי להציל את המצב, ולהבהיל אתכן משם באלונקה בעודכן צורחות "שיואו, אני לא מאמינה שהוא אמר לי את זה" מתחת למסכת החמצן. ואחר כך אומרים שיש מצוקת רופאים.

2. בן אוסף את ליהי באבהיות לזרועותיו, אחרי שהיתה מועמדת לעזוב את הווילה עם חברותיה בפרק שעבר, ומסביר לה בקול מלטף שהוא ביקש להשאיר אותה בווילה רק כי היא אמורה לשכב איתו מתישהו בהמשך. "אם איתן יודע שאת יוצאת עם חבר טוב שלו, אז זהו, זה סגור בין גברים", אמר וליטף אותה בחיבה, והיא הביטה באדונה החדש ופרצה בבכי. "מה כבר אמרתי, אני לא מבין למה את בוכה!" הוא השתאה בעודה מקיאה עליו נזלת, "אני אומר דברים טובים, את צריכה לשמוח!" הוא, בכל אופן, צריך לשמוח, הוא קיבל את האישה פלוס חשבונית מס שאפשר לרשום תחת "ציוד משרדי", מי בודק את זה כבר, אפשר גם להוסיף שני דיסקים וזה ייחשב הוצאה מוכרת.

3. בתוך המולת הדניאל-או-קרן, אורטל נפלה איפשהו מאחורי השידה. ולמי יש כוח לחפש שם. מרוב שהיא עפעפה לכל עבר את תדמית הבחורה המסתורית שלה היא פשוט העלימה את עצמה. הגיע הזמן לעבור לנשק הכבד יותר: מצמוצים דו-משמעיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הציטוטים:

הדור הבא יום 42 איתן. הדור הבא 24/7
רפתן, לא רואים? איתן אורבך/הדור הבא 24/7

"בחוץ אוהבים אותה יותר מקרן, יותר מאתי, יותר מליהי – זה הזוי!" (בן בהלם מהפופולריות של ענבר)

"זה לא נגמר עד שהפרה השמנה שרה" (איתן מטלפת למחאת הרפתנים)

"אני את שלי עשיתי, ואת שלי עושה, ואת שלי אעשה" (קרן מוציאה מילים כלשהם מהפה, מי יודע לאילו הרפתקאות הן ייקלעו)

"נפצעתי ברגל מאמי, עכשיו הכול בסדר, לילה טוב" (דניאל מסמסת צומי לאיתן באמצע העניינים שלו עם קרן)

והבלוטה היתה אומרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully