וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": אתי חזן באמת כל כך מפחידה?

15.8.2011 / 0:09

למה אף אחת לא רצתה להדיח את אתי? למה בנות הווילה רואות בתינוקות סוג של פסנתר על הראש? וגם מתי דניאל תזכה לדבר בקיצורים כמו איתן וקרן? בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו:

הדור הבא 24 7 יום 49. הדור הבא 24/7
פשוט תינוקת. אתי חזן/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידור חי, 24 שעות, רק בוואלה!

כמה הפכפכים הם חיינו. העלים נושרים, החולות נעים, הכלבלבים עפים, רווקים חדשים נכנסים לווילה – ורק אתי ניצבת איתנה ואיש אינו מגרש אותה ממקומה, או אפילו אומר לה בנימוס "זוזי קצת, בבקשה, את עומדת לי על הטחול עם נעלי מסמרים". אחד אחד נכנסו דיירי הווילה לתא הווידוי בכנסיית "הסמס הקדוש" ובחרו שלא להצביע אתי. הג'ורה שלה היתה מכוונת להם לרקה.

אני הולכת ומשתכנעת שאתי היא לא באמת אדם רע, היא פשוט תינוק בתחפושת. תינוק על קביים לבוש מעיל, כמו בסרטים מצוירים, כדי שיחשבו שהוא מבוגר. מוצץ אגודל ופולט בקול חמוד "ליהום". וככזה, הוא לא מיטיב לתפקד בסיטואציות חברתיות סבוכות, ממהר להטיל את האשמה על אחרים, ומדי פעם פולט ג'יפה סמיכה מהפה על הכתף של אנשים תמימים. אל תכעסו עליו. הוא תינוק, הוא לא מבין. תראו איך הוא בוהה בנו בטיפשות עם פה חצי פתוח, איך אפשר לכעוס עליו?

3 הערות לסדר:

הדור הבא יום 40 קרן איתן. הדור הבא 24/7
כולם רוצים להז... קרן ואיתן/הדור הבא 24/7

1. אם כבר תינוקות, משימת התינוכלבלבים היתה תמוהה מעט. כל דייר קיבל כלבלב כדי לדמות גידול ילדלד, בהסבר ש"יום אחד יהיו לכם ילדים, וזה יקרה ללא הכנה מראש". זה מה שמסמל את אנשי הווילה: אנשים שעשיית ילדים עבורם זה משהו שקורה בטעות. יוצאת לה קרן (שם בדוי) לטייל לתומה בדיזינגוף, יום אחד, ופתאום – בום! נופלת על פין של בחור. היא לא מספיקה להתכונן מראש – טראח! עוברים תשעה חודשים ומתגלץ' לה מהרחם ילד. היא לא מספיקה לומר "מה לעזאזל" – באנג! הוא לועס את הרהיטים ונובח אחרי אחת בלילה. והיא אפילו לא הספיקה לחצות לבוגרשוב.


2. שלישיית מנגו התפרקה, אפשר לצאת מהבתים. אפילו קרן מתחילה להסתכל על היצור שמתנודד לצידה בצרחות ולהגיד לעצמה וואט דה פאק, מה התינוק הזה עושה על קביים ולמה אני מחזיקה אותו. אתי, שגילתה שהצופים בבית נגעלים מהשלישייה שהיא חברה בה, החליטה פתאום ש"זה לא בסדר שיש קבוצות", הטילה את האשמה על קרן ועזבה את החבורה. ומי חיכתה לה בחוץ בזרועות פרושות ודלי של מעי פינגווינים להאכלת כרישים? אורטל כמובן, ה-BFF החדשה. הו, אנחנו עוד נתגעגע לשלישיית מנגו.

3. קרן ואיתן הז--- . אני לא יודעת מה זה אומר, אבל זה מה שחזרו עליו שוב ושוב במהלך הפרק: שהם הז--- . הזליפו מי גשם על ערוגת הוורדים, אני מניחה. חבל רק שלא ראינו מספיק מהתגובות של דניאל לסיפור ההז---, כי איילת גנבה לה את כל קו העלילה, אבל אנחנו מקווים שדניאל תז--- בהקדם גם כן, לפני שהוורדים מתייבשים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הציטוטים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו שצריכה להיזהר והמלפפון, או הגזר. אתי ויוני, "הדור הבא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אימא לא אוהבת עם לשון" (קרן מחנכת את הכלבלב שלה)

"אתי, תיזהרי" (אזרחים מעבר לחומה מזהירים בצעקות את אתי, גוזל פריך ושברירי שכמותה, מפני הדיירים הכוחניים והמניפולטיביים. כי מישהו צריך לשמור על שושן המשי הנדיר הזה, לעזאזל)

"אני לא רוצה להגיד עבד כי ימלוך, אבל זה ממש ויקום הגזר ויכה את הגנן. או המלפפון" (יוני משית חוכמה)

"רק לחרא היא נדבקת" (אתי מאפיינת יפה את הכלבה הצמודה שלה)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully