וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": מי ינצח בגמר הגדול?

שירה גולן

1.9.2011 / 7:32

ג’ולייטה בכתה, דודו לעס את הטייטלים, זהבה בן ואתי לוי ביטלו האחת את השנייה, ואביהו פשוט לא ינצח. בלוג ”חי בלה לה לנד” מנחש איך זה ייגמר

השנייה הזו שלפני הגמר, היא בדיוק הרגע שבו הדברים מתחילים להיעשות מעניינים באמת. איפה היו "היפים והאמיצים" עד היום? איך זה שאף אחד לא חשב להכיר את רוני לאביהו בתחילת השהות שלו, ולו כדי לראות מה זה יעשה לג'ולייטה? למה אף אחד לא ביקש מששת הזמרים להביך את עצמם כדוגמנים הרבה קודם? ואיך זה שלא חשבו להקרין בפנינו את הסרטים הסמי דוקומנטריים לפני חודשיים?

אבל עכשיו זה לא הזמן לחרטות. זה הזמן להימורים, כאילו היינו דה לוקו בעיצומו של משחק פוקר. מי ינצח בגמר הגדול שייערך ביום שלישי הבא? מי יפסיד? מי עשה לרון פייר את כאב הראש הכי גדול? מי יישכח בשנייה ש"חי בלה לה לנד" תרד מהאוויר? בלוג "חי בלה לה לנד" יודע שהנבואה ניתנה לשוטים, מצד שני - בכל זאת, זה הבלוג של "חי בלה לה לנד", אז אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לנחש.

"חי בלה לה לנד": מי אתם חושבים שינצח? הצביעו בסקר הפייסבוק שלנו

"חי בלה לה לנד": הבלוג

ג'ולייטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיקר זה הנא בעין לאביהו. ג'ולייטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגיע לה לזכות בעיקר בגלל שהיא בכתה יותר מכולם בתוכנית הזו. לפעמים נדמה שכל אפצ'י של אביהו מביא אותה לידי דמעות. אה, ויש גם את העניין השולי הזה, של הקול המדהים שלה, היכולת לזוז באופן משכנע, הבלונד הכה אמריקאי וכישורי המשחק שברוב הזמן מוטלים בספק, אבל בהחלט מתעלים על אלה של זהבה ב"טיפת מזל" (בכיכובו של וולף פרופיט). כשחושבים על הסיפור האישי שלה, מתקבלת תחושה עזה שהיא חייבת לנצח במשהו. וכולנו יודעים שאת אביהו היא כבר הפסידה.

"חי בלה לה לנד": ג'ולייטה חייבת להפסיק להתבכיין

אלון דה לוקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האטיטיוד, הסטייל, הנחמדות. מוזיקה? מה הקשר למוזיקה? אלון דה לוקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תראו, הבחור פשוט מגניב. מעבר להיותו דובר האנגלית היחיד בבית (טוב נו, גם אביהו יודע לחבר משפט או שניים), הוא פשוט כוכב. הוא זז מעולה, שולט בהיפ הופ, מתלבש מזעזע מספיק כדי להצדיק את זה בביקור בשטיח האדום ויש לו את האטיטוד שיכול לשכנע גם את הניגרז של הארלם לקנות את האלבום שלו. חוצמזה שהוא כל כך אוהב את המשפחה שלו, שזה פשוט מקסים. יש רק בעיה אחת: כל ניסיון שלו לשיר נגמר אצלנו במיגרנה. מצד שני, לא מדובר במשהו ששני אדוויל יכולים לסדר, וממילא אדוויל זה מה שלקחנו בתחילת הדרך, כשהוא כרסם בראש של דודו אהרון עד שגם פול הספר לא היה מזהה אותו.

"חי בלה לה לנד": מה קורה בין אלון לאביהו?

דודו אהרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הימור שלנו? 91 אף.אם עדיין תהיה הסקאלה שלך. דודו אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקושי הספקנו לתהות להיכן נעלמה הזחיחות המאוסה שלו והנה היא חזרה במלוא תפארתה לכבוד המפגש עם רון פייר השבוע. שיר השנה, זמר השנה, היכל נוקיה, כל אותם סלוגנים מייגעים שהוא מדלקם במקום להירשם לקורס אנגלית בברליץ. זה לא אומר אבל שאפשר לקחת ממנו את ההצלחה המטורפת שלו. האם הוא יעשה את זה באמריקה? סביר להניח שלא. אלא אם כן האמריקאים ירגישו צורך פתאומי ללמוד עברית ולהתחבר למוזיקה מזרחית.

"חי בלה לה לנד": דודו אהרון ממציא מחדש את השפה האנגלית

זהבה בן ואתי לוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה, דיד יו היר אבאוט דה אחיות זהבה אנד אתי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספיק לנו להציץ בסרטון שהפקת התוכנית הכינה עליהן כדי להבין שמקומן הוא איתנו, בארץ ישראל. רק כאן הקליפים מהניינטיז שלהן עם השיער המזעזע והצבעים הזרחניים עדיין מדגדגים למישהו. שתיהן זמרות גדולות, זה בטוח, אבל עם כל הכבוד לספרי הבישול שבדרך – יש לנו תחושה עמומה שהיא לא תעזור להעיף את ביונסה ואדל מפסגת המצעדים.

"חי בלה לה לנד": החברות בין הכוכבים, וגם זהבה ואתי בתוכן, מרגשת

אביהו שבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חד וחלק - לא ינצח. אביהו שבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריטי בוי של התוכנית הצליח כאן בעיקר בדבר אחד: בלשכנע אותנו שחוץ מלהיות חתיך ולקושש כמה צלילים בגיטרה, הוא לא יודע לעשות יותר מדי. וזה ממש בסדר, העולם צריך גם בחורים כמוהו. אולי אם הוא יתבגר קצת יש לו גם סיכוי להפוך לזמר. בכל מקרה, בתחרות הזו הוא לא ינצח.

"חי בלה לה לנד": אביהו מגלה את פרצופו האמיתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully