וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא-24/7: אתי חזן בחוץ, אפשר לנשום לרווחה

21.9.2011 / 6:50

אחרי שסיימה להטריף ולאכול לכולנו את הראש, בלוג "הדור הבא" מנפנף לשלום לאתי חזן שסוף סוף לא תצעק יותר. גם הקריזות של גב פשטי לא יצילו אותו ואם יש צדק - דניאל תנצח

אז מה היה לנו:

הדור הבא 24/7 יום 86   אתי. הדור הבא 24/7
ובכן, אין לנו מספיק מילות שמחה. אתי חזן/הדור הבא 24/7

הדור הבא-24/7: שידורים חיים מסביב לשעון רק בוואלה!

באלפי בתים בטבריה הלילה נפתח החלון בפתאומיות במשב רוח אפל, הנר כבה והמראה נסדקה: אתי חזן סוף סוף הודחה, באיחור קל של שלושה חודשים פלוס לקט. "היא חלק חשוב מהתכנית", הסביר יוני מדוע עליה דווקא לעלות לגמר. "היא עברה הרבה בווילה", תירצה גם דניאל. "מגיע לי כי אני עשיתי הכי הרבה רעש בבית", ביארה גם אתי עצמה,"וגם כי אני עברתי הכי הרבה חרא". גם אנחנו, תאמיני לנו.

כי באמת, אי אפשר לנפנף בדגל האותנטיות רק כי את מדברת מצחיק. אי אפשר לדרוך לאנשים בתוך הפצעים הפרטיים שלהם ואחר כך להגיד "אבל רגע, יש לי סיפור מרגש, תנו לי פרס". כי ברוב הפעמים הצרחות, העלבונות, הבחישות והשקרים של אתי לא היו "מצחיקים", כפי שחסידיה התעקשו לטעון, אלא פשוט דוחים. היא עצמה, כמובן, משוכנעת שהיא פשוט נגררה לתוך כל האקשן הזה על ידי חברותיה המרושעות בעוד היא עצמה קוראת "לא, אנא, אל תמשכו אותי למריבה הזאת, אני דוגלת ב'דברי חכמים בנחת נשמעים'!". "הם גרמו לי ללכת למקומות שלא רציתי להיות בהם", היא אמרה בראיון ההדחה. כמו הבעל המכה שצועק על אשתו החבולה: "תראי מה גרמת לי לעשות!"

אתי חזן, גבירותיי ורבותיי. תנו לה אהבה.

3 הערות לסדר:

הדור הבא 24/7 יום 84. הדור הבא 24/7
יש סימן חיים, אבל מאוחר מדי. גב/הדור הבא 24/7

1. כולם עובדים קשה לקראת הגמר. הזוגות מעלים הילוך, מי שעוד לא אמר "אני אוהב אותך" ממהר לדלג הלאה ל"כדת משה וישראל" בשילוב התזת נכדים, נכד פר אלפייה מהמיליון. אלה שלא הספיקו לתפוס כיסא פנוי כשהמוזיקה נפסקה, מתכננים דרכים אחרות לשרוד. כמו המזימה המחוכמת שרקחה הארכי-נבלית, דוקטור אתי: "אני אכניס להם בקטנות, ככה שלא ירגישו", גילתה בסוד לחן, "ככה אני אביא להם – טה-טאף! טה-טאף!"

בפועל, מזימת ה"טה-טאף" הלכה ככה: אתי חיכתה לרגע שבו לא יהיה שום קשר למה שהיא עומדת להגיד, ואז הכריזה לתומה: "הו, האמינו לי, אם היה לי גבר כמו בן, הייתי פורשת כבר עכשיו מהתכנית! הו, אם הייתי בזוגיות כמוכם, לא הייתי נשארת והייתי מוותרת על הפרס!" ואז הלכה משם, מותירה את קרבנות המזימה להתבוסס בטה-טאפיהם. כן, היא הראתה להם מה זה. לא מתעסקים עם אתי.

2. היה מרענן לראות את הפשטיגב יוצא סוף סוף מתפקודו כגוש שעם מנומנם ויוצא קצת מדעתו, גם אם זה רק בגלל פוטבול. זה הזכיר לרגע את עברו כמניאק אקטיבי ב"איי הפנינה", במקום את ההווה שלו כמעולף פאסיבי בריאליטי הפרטי שלו, "שמיכת הפ?וך". אבל זה מעט מדי ומאוחר מדי. גב, אתה מעפן. קרן, שלא באשמתך, את אשת-המעפן. קולולו.

3. אז למי אני אצביע? לזו שהקסימה אותי באומץ שלה להתפשט מהגנות ולהילחם על מי שמרטיט אותה - דניאל, ולזה שראה את האומץ הזה ונתן לו בית מספיק מכיל - איתן. אולי זה הכול רק משחק והעמדות פנים, אבל אני מדליקה את הטלוויזיה שלי בשביל סיפור, לא בשביל ניחושי אינטרסים. וככה הסיפור צריך להיגמר.

איזה זוגיות תשרוד מחוץ לווילה? הצביעו בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הציטוטים:

הדור הבא 24/7 יום 85   אורן. הדור הבא 24/7
מי לא קיבל היום, הא? אורן/הדור הבא 24/7

"אני מאוד מאוד שונאת אותה. מאוד" (אתי, 16:21)
"אני בחיים לא אשנא אף אחד. זה לא בטבע שלי" (אתי, 16:22)

"היא זורמת איתו, הנה כובעים, הנה משקפיים, הנה זה" (סודות מהזוגיות של גב וקרן, באדיבות אתי)

"אני לא רוצה לשקוע בפוצי מוצי" (אורן משכנע את עצמו, לאחר ששוב לא קיבל פוצי מוצי מאורטל)

"כנראה שזו תכנית של אהבה ולא של צדק" (אתי מתרגמת את אפלטון בראיון ההדחה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully