וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקאים שונאים שפנפנות פלייבוי: עוברת מסך

4.10.2011 / 7:06

מסתבר שאמריקאים לא אוהבים שפנפנות פלייבוי אבל חולים על הסדרה החדשה של זואי דשאנל. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: 500 ימים עם זואי דשנל

זואי דשנל מתוך "new girl". imdb
לא שוכחים ולא סולחים על "500 ימים עם סאמר". מתוך "New girl"/imdb

מבין שטף הפיילוטים שנחת עלינו בשבועיים האחרונים, בולטת הקומדיה החדשה של זואי דשאנל, "New Girl", שהצליחה לייצר באזז גדול בהוליווד עוד בטרם עלייתה לאוויר. "New Girl" מביאה אל המסך שלנו את דמותה של ג'ס – מורה מבולבלת שנאלצת להתחיל את חייה מחדש אחרי פרידה כואבת, ומוצאת נחמה בדמותם של שלושה גברים עימם היא חולקת דירה חדשה.

לאחר שני פרקים בלבד, נמסו המבקרים לרגליה של דשאנל ונראה שכך גם הצופים – שני הפרקים הראשונים משכו למסך כ-9 מיליון איש. במקביל, הודיעה השבוע רשת FOX על הזמנתם של 11 פרקים נוספים של הסדרה החדשה על הבחורה החדשה, מה שהופך אותה לפיילוט הראשון שמוזמן לעונה שלמה מבין שלל הסדרות החדשות שעלו לאוויר בעונת הסתיו.

המיותר: אמריקה אוהבת פלייבוי, אבל לא על המסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יש לא לאהוב? מתוך "הפלייבוי קלאב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיילוט אחר שעלה לאחרונה הצליח גם הוא למשוך תשומת לב, אבל לא מהסוג הטוב. הדרמה התקופתית של רשת NBC, "הפלייבוי קלאב", הפכה לאחר שני פרקים בלבד לשק החבטות החדש של המבקרים וננטשה על ידי הצופים והמפרסמים.

הסדרה, שעוסקת בלקוחות, העובדים והשפנפנות של מועדון הפלייבוי הראשון בארצות הברית של שנות ה-60', איבדה בשבוע השני לשידורה כ-20% מהצופים; ושבע חברות ביניהן ספרינט, ו-UPS משכו את ידיהן ופרסומותיהן מהסדרה בשל קמפיין אגרסיבי שניהלה נגדה מועצת ההורים לטלוויזיה, אלה שכבר חיסלו את "סקינס" האמריקאית וכמעט הורידו ל-"glee" את הראש. השבוע, קראו חברי המועצה למפרסמים נוספים לנטוש את הסדרה בטענה כי היא "מבזה" ואף דרשו מהרשת להורידה מהאוויר לאלתר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הביזאר: חוכמת הבייגלה, גרסת הרד-נקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדעני טילים הם לא, לירות טילים הם דווקא יכולים. מתוך "Rocket city rednecks "/מערכת וואלה!, צילום מסך

רד-נקס – אמריקאים בעלי מבטא דרומי כבד, מחסן נשק בחצר ובדיחות גזעניות בשרוול – הם הנושא של סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק הנקראת "Rocket city rednecks". הסדרה, שעלתה לאוויר לפני כשבועיים, מתארת את חייהם של קבוצת רד-נקים בעלי מודעות עצמית גבוהה, החיים בעיירה הנטסוויל שבאלבמה, מקום משכנו של אחד ממרכזי סוכנות החלל האמריקאית נאס"א.

התחביב העיקרי של החבורה כולל ירי חסר תוחלת בדברים, אבל שושלות משפחתיות ענפות של מדעני טילים, כמו גם כמה תארי דוקטור שיש לכמה מהחברים, מחייבים אותם להתמודד עם אתגרים אמיתיים. מידי פרק מנסים הגברברים לפתור בעיות שונות באמצעות חכמת הקאנטרי שלהם וכן באמצעות כישוריהם ההנדסיים. כך למשל, הם בחנו תיאוריות שונות בנושא מיגון מפני חומר נפץ על רכב מסחרי שהיה ברשותם, דימו פגיעת אסטרואיד בכדור הארץ בעזרת אבטיח ואפילו בנו חליפת ברזל אמיתית שתוכל לשמש כשריון בעת קרב. כל עוד הם מתעלים את כל האנרגיות האלה למשהו שלא כלול בו ירי על מהגרים ממקסיקו, זה אפילו לא נורא.

ליהוק שיחוק: הגיי הסכסכן של "glee"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולך לשבור את לבו של קורט? גרנט גוסטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקן חדש מגיע לתיכון מקינלי, ולפי הדיווחים – הוא משחק מלוכלך: לקאסט של "glee" הולך להצטרף בפרקים הקרובים השחקן גרנט גוסטין שישחק את סבסטיאן - זמיר מקבוצת הוורבלרס אותה עזב בליין לאחרונה לטובת "כיוונים חדשים", שינסה לצוד את לבו של האחרון. גוסטין החתיך צפוי לתקוע טריז ביחסים המלבלבים של קורט ובליין, ועל פי הדיווחים הוא הולך להיות ה"רשע של העונה" וה"גרסה הגברית של סנטנה".

לינק לעת צרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למכורים מתים. "המתים המהלכים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אהבתם את "המתים המהלכים" בטלוויזיה אין שום סיבה שלא תאהבו אותם גם און ליין. פרקים מיוחדים של סדרת הזומבים המצליחה של רשת AMC הופקו במיוחד עבור המעריצים המקוונים, וניתן לצפות בהם החל מהשבוע בלינק הזה. הסדרה תשוב לעונתה השנייה ב-16 באוקטובר.

צפו בסדרת הרשת של "המתים המהלכים"

מי אמר למי?

Amy: Should I go? I've been told, sometimes, I overstay my welcome.

Leonard: Wha ... who told you that
Amy: Well, most recently my gynecologist

Leonard: you stay as long as you like

Amy: I'm glad to hear you say that, because I'm having a wonderful time. I said the same thing to my gynecologist.

(איימי פארה פאולר מ"המפץ הגדול" מגדירה מחדש כיף)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully