וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים ז'ונג איל מת: כל הפארודיות על מנהיג צפון קוריאה

19.12.2011 / 12:13

עולם התרבות התייחס לרודן הצפון קוריאני בדרך היחידה שהוא יודע - פארודיה. מ"רוק 30", דרך "טים אמריקה" ועד ל"קאמבק"

קים ז'ונג איל, מנהיג צפון קוריאה שהלך לעולמו, נודע אמנם בארצו בתור "המנהיג היקר", אך בעולם המערבי ראו בו רודן אכזר שבודד את מדינתו והרע לאזרחיה פשוטי העם. בתור שכזה, התרבות התמודדה איתו בדרך הטובה ביותר שהיא מכירה – פארודיה. הקומדיות השונות התייחסו אליו כאל הרע המוחלט ועל הדרך גם הגחיכו את דמותו לחלוטין. הנה הפארודיות המובחרות שבהן.

"טים אמריקה"

בסרט "Team America: World Police" של יוצרי הסדרה "סאות פארק", מנסה יחידת עילית אמריקאית להגן על העולם מפני קבוצת טרוריסטים. איך נכנס קים זו'נג איל לסיפור? אה, הוא זה שבאופן בלתע מפתיע בעליל מספק לטרוריסטים נשק קטלני. בקטע הבא סיפור חייו של הרודן מתומצת לווידיאו של שתי דקות, משעשע במיוחד.

"רוק 30"

הסדרה המעולה של טינה פיי, "רוק 30", לעגה למנהיג הצפון קוריאני כשהעמידה אותו בפינת החזאי היומית. מושלם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הטמבלר "kim jong il looking at things"

גם השדה האמנותי לא התעלם מנוכחותו החד-פעמית של קים ז'ונג איל ומהאפשרויות הקומיות שטמונות בה. קבלו את הטמבלר המוצלח "kim jong il looking at things" ובו אינספור תמונות של הורדן בוהה בנפלאות העולם המודרני. הנה דוגמא אחת בלתי נשכחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהב פאנטה? קים ז'ונג איל מתוך הטמבלר "kim jong il looking at things"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרסומת לספרייט

בפרסומת ישראלית לספרייט בחרו לעשות צחוק מדמותו של קים וממצעדי הראווה בצפון קוריאה. גם אם לא נאמר במפורש שמדובר בו, צבא חייליו והדגלים האדומים ממקמים את הפרסומת היטב במדינה המסוגרת. הרודן הקטלני עובר אצלם הסבה למרקיד המונים מגוכח והמצעד הצבאי למסיבת רחוב המונית. הסינים לא נשארו אדישים וגם אצלם עסקו בפרסומת, והתרעמו עליה.

"קאמבק"

תכנית הסאטירה "קאמבק", שמשודרת בערוץ HOT קומדי סנטרל, הפכה את הרודן הצפון קוריאני לנשיא ערוץ 2, לא פחות ולא יותר - קיא ז'ונג איל שתוהה כיצד קרה הדבר שמנחה התכנית, אורי גוטליב, עוד לא עבר אודישנים ל"כוכב נולד". חזון אחרית הימים ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully