וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב נולד": גידי גוב לא יספיק מול "The Voice"

עינב שיף

15.1.2012 / 15:09

גידי גוב הוא איש טלוויזיה מצוין שיכול להבריק ב"כוכב נולד", אבל פאנל השופטים כרגע פשוט לא יספיק מול הרעננות של "The Voice"

גידי גוב הוא איש טלוויזיה נהדר, נעים ומעניין, כך שהצטרפותו לפאנל השופטים של "כוכב נולד" ושובו לפריים טיים של תוכנית נצפית מאוד אמור לשמח כל מי שרוצה לראות תוכן בטלוויזיה, ולא את אלירז שדה וליהיא גרינר. הנרגנות המתועדת היטב של גוב אמורה לעבוד מצוין בתפקיד שעיקרו הוא ביקורת ויש לצפות שגוב לא יאמר אמן לאחר כל ביצוע בינוני פלוס, כלומר יהיה יותר יאיר ניצני ממירי מסיקה. במובן הזה, "כוכב נולד" אכן זכתה באמן ואיש טלוויזיה מהדרג הבכיר ביותר וכך היא אמורה להשתדרג בעונתה העשירית וכנראה החשובה מכולן. אבל תמיד יש אבל.

גידי גוב כבר אינו קונצנזוס בעבור קהל הרחב ש"כוכב נולד" אמורה לייצג על המסך. גוב אמנם מופיע בהצלחה, אך אינו מייצר להיטים חדשים. הקהל הצעיר, שהוא רוב הקהל המסמס של "כוכב נולד" וזה שהופך את השיח אודותיו לצפוף וסוער, לא בקיא בעשייתו המפוארת, מלהקת הנח"ל דרך כוורת ועד קריירת הסולו. מלבד "למה ליבך כמו קרח" בחתונות מסוימות, גוב נעדר מעולם הסלולר והרדיו האזורי למשל. הבחירה בו נועדה במובהק לנעול את הקהל המבוגר סביב "כוכב נולד", שתמיד נהנה לראות Entertainer ברמה של גוב מול העיניים. גוב מצדו, יזכה לחזור לפריים טיים ולכל החבילה שקשת מסוגלת להציע לטאלנט בתוכנית דגל, ממשכורת ראויה ועד לספיישלים בלופ בערוץ 24.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יד על הלב: כמה בני 16 מכירים את האלבום הזה? עטיפת "40:06" של גוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכאן, שהבעיה של "כוכב נולד" נמשכת מול הקהל הצעיר, זה שצדי צרפתי ויאיר ניצני לא באמת מדברים אליו ואילו מסיקה עבורו היא העוגן היחידי, וגם זה באופן מוגבל. עם גוב, ממוצע גילאי השופטים הוא 54.2 לעומת 42.5 בקרב שופטי "The Voice". סביר להניח ש"כוכב נולד" יצרפו שופט נוסף שיטפל בחוסר האיזון הזה, או שניצני או צרפתי יודחו. כרגע, הפאנל של "כוכב נולד" לא נותן מענה ל-"The Voice" הן ברמת הסטאריות של השופטים והן בפנייה לקהלים רבים.

לא פחות חשוב מכך, "כוכב נולד" כרגע היא מועדון שופטים סגור בפני המוזיקה המזרחית, ז'אנר ש"כוכב נולד" התחילה להתמודד איתו בהצלחה עם מרגול ובעונה שלפני כן עם פבלו רוזנברג לצד מרגול. אין מייצג גדול למוזיקה הלא-ים תיכונית מאשר גידי גוב, על אף שיתוף הפעולה שלו עם עמיר בניון. גוב מייצג את המוזיקה הישראלית בעידן שלפני המוזיקה המזרחית. בינתיים, אייל גולן משרת את קשת בערוץ 24, אבל תוכנית דגל של כל ישראל לא יכולה להישאר בלי שופט אחד לפחות מהתחום. היא פשוט לא יכולה. בראיון ל-7 לילות סיפר לירון רמתי כי עזב את טדי הפקות כי "הם לא יודעים לטפל בזמרים מהז'אנר שלי". כרגע ולפחות עד שיכריזו אחרת, טדי הפקות לא מצליחה להתמודד עם הז'אנר גם ברמת השופטים.

the voice  ישראל. ינאי יחיאל,
פשוט לא מספיק. "The Voice"/ינאי יחיאל

אפשר להניח אף אחד בקשת לא אהב לפתוח את הבוקר ולקרוא ש-"The Voice" שמרה על כוחה בשבוע השני ואף עלתה עליו, בטח לא אחרי שגם שידור בחירות ההדחה של המתמודדים ב"האח הגדול" לא פגע במתחרה העיקשת. 39% רייטינג הם סיבה מצוינת לצאת עם הודעה על מינוי שופט חדש ל"כוכב נולד", וכל מי שיודע כמה התוכנית הזו היתה חשובה למוזיקה הישראלית, צריך לרצות בתחרות ושתהיה כמה שיותר מוזיקה בפריים טיים של הטלוויזיה המסחרית. כרגע, הליהוק של גוב לא יספיק מול המומנטום של "The Voice". מקסימום, תמיד אפשר ללהקת את גוב ל"מאסטר שף". שם הוא באמת יהיה מדהים.

"כוכב נולד": גידי גוב יגרום לכם לצפות בתכנית? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully