וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: אופרה ווינפרי מתאמצת לעורר שערוריה?

27.3.2012 / 7:51

אופרה ווינפרי נבהלת מנתוני הרייטינג ומארחת בתוכניתה רוצחת וג'ורג' קוסטנזה קופץ ל"שני גברים וחצי": סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: אופרה ווינפרי נותנת לגיטימציה לרוצחת?

אולי זו מתיחה? ביום ראשון, 1 באפריל, תשדר מלכת תכניות האירוח אופרה ווינפרי ראיון עם שקוואן דוליי – אישה צעירה שרצחה את שני בניה הקטנים וכעת ממתינה לגזר דינה. הראיון ישודר ברשת OWN במסגרת תכניתה של וינפרי “Oprah’s Next Chapter” שבוע אחד לפני מתן גזר הדין של דוליי – שצפוי להיות 60 שנות מאסר. הראיון נערך בבית הכלא אורנג'ברג-קלאהון שבדרום קרוליינה, שם ממתינה דוליי כבר שנתיים לגזר דינה.

הסיפור המחריד של דוליי אירע ב-2010 כאשר זו נקלעה לוויכוח עם אמה ויצאה בסערה מהבית כשהיא לוקחת איתה את שני בניה הפעוטים. היא השאירה מאחור את בתה בת החמש. לדברי המשטרה, דוליי לקחה חדר במלון וחנקה למוות את שני הבנים. לאחר המעשה, היא שמה את גופות בניה במכונית ודרדרה אותה לנהר מקומי. בתחילה היא סיפרה לשוטרים כי היתה לה תאונה, אולם מאוחר יותר הודתה ברצח.

במהלך הפרומו לראיון, שאלה ווינפרי את דוליי מדוע הרגה את שני בניה הקטנים. היא גם דיברה עם אמה, בתה ואחותה של דוליי אדריאן – שגם סיפרה את הסיפור המשפחתי לאופרה בספטמבר 2010 – חודש אחד בלבד לאחר מעצרה.

לא מדובר בפעם הראשונה שאופרה עושה מהלכים כל כך מעוררי מחלוקת. בעבר הביעה את נכונותה לראיין את או ג'יי סימפסון ("יש לי חלום שהוא מתוודה בפניי") ואת סוזן סמית', שבדומה לדוליי, נידונה למאסר עולם לאחר שרצחה את שני בניה הקטנים ב-1995. המהלך, שנועד ככל הנראה להעיר את נתוני הרייטינג המדשדשים של הרשת (שגם נאלצה לפטר לאחרונה חלק מאנשי הצוות), לא צפוי לעבור בשקט.

המיותר: הראלדו ריברה מדבר שטויות – וחוטף על הראש

טרייבון מרטין הפך לשם החם בארה"ב השבוע. הנער השחור מפלורידה שנרצח על ידי שוטר מהמשמר השכונתי רק כי התהלך לו לתומו בפרבר של לבנים, הצליח לעורר את שד הגזענות מחדש והצית גל של מחאות ברחבי המדינה. כל פוליטיקאי/שחקן/זמר/דוגמנית שחיפש כותרת השתמש בשמו של מרטין כולל הנשיא אובמה – וכך גם מנחה רשת FOX הראלדו ריברה.

אולם בניגוד לגינויים שנשמעו מפי רוב האנשים לרצח המזעזע, רמז ריברה כי ייתכן והנער פשוט הביא את זה על עצמו כאשר לבש קפוצ'ון בלילה אפל והסתובב בשכונה של לבנים. "הקפוצ'ונים המקוללים הללו", אמר ריברה בתכניתו של ביל אוריילי ברשת FOX. "הם מושכים את תשומת הלב לא רק של שוטרים אלא גם של משוגעים כמו ג'ורג' צימרמן (היורה – מ.ר)". ריברה המשיך ואמר כי "כאשר אתה רואה ילד כזה עם קפוצ'ון הולך ברחוב, ובמיוחד ילד בעל עור כהה (...) אנשים מסתכלים עליך ומה הזיהוי המיידי? מה האסוציאציה המיידית? מצלמות האבטחה של זירות פשע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דבריו של ריברה עוררו סערה כמעט כמו הרצח עצמו. הוא זכה לגינויים נרחבים מקבוצות שונות הפועלות נגד גזענות, סלבריטאים (עזיז אנסרי מ"מחלקת גנים ונוף" סיפק את ה"פאק יו" המתבקש) ושלל ירקות כשבמקביל מתקיימות הפגנות מחאה של פעילים לבושים בקפוצ'ון. מליסה האריס פרי, מנחת רשת MSNBC הגדילה לעשות וחשפה בתוכניתה את "קוד הלבוש למען בטיחותם של נערים שחורים"; בין היתר, הציעה המנחה כי למען בטיחותם האישית, יתלבשו אנשים שלא נולדו בצבע חלב, כמו סטיב ארקל - החנון האגדי מ"אריזה משפחתית", או כמו הפרופסור מ"הארוורד" הנרי לואיס גייטס ג'וניור, זאת למרות שהאחרון נעצר ללא כל סיבה בכניסה לביתו.

הביזאר: זה שעשועון? זו מצלמה נסתרת? זה שניהם

רשת MTV הודיעה השבוע על עלייתן של מספר סדרות חדשות שימלאו את לוח השידורים של הערוץ לעונה הקרובה. בין היתר, הוכרז גם על עלייתה של "Totally Clueless" – שעשועון חדש במסגרתו מצולמים המתמודדים במצלמה נסתרת ונדרשים למשימות ושאלות, כאשר הם זוכים בפרס הנכסף רק אם וכאשר הם מצליחים להבין שהם מצולמים לטלוויזיה. געגועינו לרף הגבוה של "פאנק'ד".

ליהוק שיחוק: ג'ייסון אלכסנדר מגיע ל"שני גברים וחצי"

שני שחקני חיזוק מגיעים לבקר את אשטון קוצ'ר בסדרה "שני גברים וחצי": הראשונה, היא השחקנית הוותיקה קאתי בייטס ("החוק של הארייט") שתגלם, באורח ביזארי למדי, את רוחו של צ'רלי הארפר המנוח שנהרג מפגיעת רכבת טראגית בתחילת העונה והוחלף על ידי דמותו של קוצ'ר, וולדן שמידט. בייטס (כרוחו של צ'רלי) מגיעה לבקר את אלן, אחיו של צ'רלי, בבית החולים, לאחר שהאחרון חוטף התקף לב, במטרה ככל הנראה לגרום לו לעוד אחד. הליהוק השני, והלא פחות מוצלח, הוא ג'ייסון אלכסנדר שלעולם לא יצליח להיפטר מהזיהוי כג'ורג' מ"סיינפלד". אלכסנדר יגיע גם הוא לביקור בפרק שישודר ב-7 במאי. טרם פורסם איזו דמות הוא צפוי לגלם.

ליהוק מעניין נוסף שהתרחש השבוע הוא זה של סינדי לאופר. כוכבת הפופ תזכה לככב בתכנית ריאליטי חדשה משלה ברשת WE TV. התכנית תעסוק בחייה של לאופר, והיא הוגדרה כדוקו-סופ.

לינק לעת צרה: משחק יוטיוב של "מד מן"

פרק הבכורה המצופה של "מד מן" אמנם כבר מאחורינו, אבל אין זה אומר שאנחנו לא יכולים להמשיך להשתעשע עם ג'ואני, פגי ורוג'ר סטרלינג, לפחות עד הפרק הבא. The Fine Brothers יצרו במיוחד עבור המכורים שבכם משחק יוטיוב חביב של הסדרה במסגרתו אתם מתבקשים לעזור לגיבור דון דרייפר במשימותיו. המשחק מעוצב כמו משחקי מחשב ישנים, וכולל בתוכו גם את יתר הדמויות האהובות.

"מד מן" - סיקור מיוחד לקראת העונה החמישית

הקטע שעשה לנו את השבוע: הסלבס בוכים מהציוצים שלכם

כבר הבנו שכשג'ימי קימל רוצה לעשות משהו – ולא משנה אם זה סרט, מערכון באורח דקה או ברביקיו בחצר – הוליווד כולה מתגייסת. השבוע, לרגל חגיגות יום ההולדת השישי לרשת החברתית טוויטר, החליט קימל לכנס את מיטב סלבריטאי ארצו שיקריאו ציוצים אמיתיים שכתבו להם מעריצים. צפו בוויל פארל, קריסטין בל, רוזאן בר, לואי סי קיי ואחרים מקריאים את מיטב הציוצים שקיבלו ממעריצים – ובוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully