וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "ארץ יבשה", "הורג אותם ברכות", "פרנקנוויני" ועוד

ג'רמי יפה

8.11.2012 / 12:10

המערבון החדש של ניק קייב עם קאסט של כוכבים, בראד פיט כרוצח שכיר חסר רחמים במשבר וטים ברטון חוזר אל הסרט שהזניק לו את הקריירה

ארץ יבשה

אגדת פשע היסטורית שנכתבה על ידי ניק קייב.
הסרט מציג את סיפורים של האחים בונדרנט, שניהלו עסק משגשג לזיקוק והברחת אלכוהל בתקופת היובש בארצות הברית. אגדה מקומית שדבקה באח הבכור פורסט (טום הרדי) מספרת כי הוא בלתי פגיע. יחד, פורסט, הווארד וג'ק (שייה לבוף) שמים לעצמם למטרה לשמור על העסק המשפחתי ולא להתקפל בפני אף גורם ממשלתי, ואפילו לא בפני צ'ארלי רייקס (גאי פירס) המשוגע.

בסרט משתתפים גם גארי אולדמן, מיה וואסיקובסקה וג'סיקה צ'סטיין.

בימוי: ג'ון הילקוט
שחקנים: גאי פירס, טום הרדי, שייה לבוף
(115 דקות)

איפה ומתי רואים את "ארץ יבשה"?

הורג אותם ברכות

בראד פיט מגלם רוצח שכיר מיומן בשם ג'קי קוגן, שיוצא לחקור כיצד ומדוע הצליחו גנבים לשדוד משחק פוקר שלכאורה זכה להגנה מאנשי המאפיה. המסע שלו מוביל אותו לגלות כי בעולם התחתון, כמו בעולם העסקים הקפיטליסטי של ארצות הברית, אין שום ערבות הדדית, וכל אחד צריך לדאוג קודם כל לעצמו, בכל מחיר.

הסרט זכה בפסטיבל קאן האחרון לביקורות אוהדות, כשחלקן אף השוו אותו ל"ארץ קשוחה" של האחים כהן ולסדרות כמו "הסמויה" ו"הסופרנוס".


בימוי: אנדרו דומיניק ("ההתנקשות בג'סי ג'יימס על ידי הפחדן רוברט פורד")
שחקנים: בראד פיט, ג'יימס גנדולפיני, ריי ליוטה
(97 דקות)

איפה ומתי רואים את "הורג אותם ברכות"?

פרנקנוויני

הבמאי טים ברטון חוזר אל הסרט שהתחיל את הקריירה שלו. את הגרסה המקורית והקצרצרה של הסרט ברטון יצר אי אז בראשית שנות ה-80, אבל בגלל הטון הקודר והאפל שלו, אולפני דיסני לא נתנו לו את האור הירוק להמשיך בפרוייקט ולפתחו לסרט באורך מלא.

ויקטור הצעיר מנסה נואשות להחזיר לתחייה את כלבו האהוב, ספארקי. כאשר המדען הצעיר מצליח בניסוי שלו, ספארקי אכן מתעורר לחיים, אבל לא בדיוק כפי שהיה לפני מותו. מה שמתחיל בתור חלום תמים ונחמד, מתגלה לבסוף כסיוט ברטוני אופייני.

זוהי בעצם מחווה ל"פרנקנשטיין" הקלאסי, וגם פארודיה עליו.

בימוי: טים ברטון
קולות: וינונה ריידר, מרטין לנדאו, קתרין אוהרה
(87 דקות)

איפה ומתי רואים את "פרנקנוויני"?

האחות של אחותך

ג'ק (מארק דופלס) מתקשה להתמודד עם יום השנה למות אחיו ומחליט לחמוק מהעיר לכמה ימים. הוא נוסע לאי של הוריה של חברתו הטובה אייריס (אמילי בלאנט) כדי לשכוח מהכל ולזכות בקצת שקט. כשהוא מגיע לבית המבודד, הוא מגלה שלאחותה של אייריס, האנה, היה רעיון דומה. השניים נאלצים לבלות יחד ערב מביך. בבוקר למחרת אייריס מחליטה להצטרף לחגיגה והאווירה המתוחה רק הולכת ומסתבכת.

את הסרט ביימה לין שלטון, שסרטה הקודם "Humpday" היה להצלחה גדולה ברחבי העולם.

בימוי: לין שלטון
שחקנים: אמילי בלאנט, מארק דופלס, רוזמרי דה ויט
(90 דקות)

איפה ומתי רואים "האחות של אחותך"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully