וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי ב"לעוף על המיליון": ויתר לחלוטין על הפוליטיקה

אלכס פולונסקי

11.11.2012 / 0:59

ח"כ אחמד טיבי אולי הרוויח תרומה כספית לארגונים חשובים כשהשתתף ב"לעוף על המיליון", אבל הפסיד הזדמנות להעביר מסרים פוליטיים לציבור שחלק גדול ממנו טרם נחשף לפועלו

לאחמד טיבי היה מזל. בדיוק בערב שבו שודרה "לעוף על המיליון" בהשתתפותו, התקיים משחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, קבוצה שהוא אוהד ומלווה. כך שגם אם היה עושה פאדיחות מטורפות, ציבור הבוחרים שלו היה מפספס את הרגעים הללו.

אחד האלמנטים הסימפטיים ב"לעוף על המיליון" הוא העובדה שההפסד של מתמודד לא נובע מכך שהמתחרה שלו טוב ממנו. אתה נופל לבור (לטיבי ויתרו והרסו לביברמן את הערב) רק אם לא הצלחת לענות על השאלה שהוגשה לך. אי לכך, היריבות מול הצד השני היא טכנית מאוד, נטלת אמוציות, כמעט כמו לשחק מול מכונה. לכן במקרה של טיבי הביאו לו גם איזו פקידת ליכוד שחצנית שמהר מאוד שמעה את המתרחש באולפן מתחתית הבור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיליון שקלים או להפיל את אנסטסיה מיכאלי לגיגית מים? אחמד טיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשטיבי מגיע להתארח בשעשועון שמשודר בפריים טיים הישראלי, באמת שאין לו הרבה מה להפסיד. הקולות, כאמור, לא תלויים בהופעה הטלוויזיונית הזו, וכנראה שכבר מראש הובטח לו שלא ייפול לפיר במידה וייכשל, כך שההשפלה נחסכה, ובסך הכל הוא יכול לצאת עם סכום כסף שייתרם לעמותות לבחירתו, ויוכיח לצופים שלא מכירים את פועלו שגם אם קו ירוק חוצה את האג'נדה שלהם, מדובר באחד מנבחרי הציבור החמודים והשנונים בארץ (לצד היותו מחוקק נאור וחברתי). למרות זאת, מלבד המטרה הפילנתרופית, לא ברורה הבחירה של טיבי להשתתף דווקא בשעשועון - פורמט שהיכולת להעביר דרכו מסרים היא גבולית במקרה הטוב. היה יותר כיף לראות אותו חוזר להריץ דאחקות ב"מצב האומה", בהתחשב בחוש ההומור הקליל והלא מתוסרט שלו (חוץ מהפעמים בהן הוא מבקש טיפים מחנוך דאום). אבל אולי גם זה יגיע.

בכל אופן, רגע לפני מערכת הבחירות, יהיה נחמד לראות את טיבי קצת יותר על המסך, ולא רק בפאנלים וכחניים - איזו גיחה ל"מה נסגר", אולי פטפוט עם גל אוחובסקי ב"פסקול חיי", משהו שינער ממנו את האבק הדמוני שרואים עליו הצופים שלא מזפזפים לערוץ הכנסת או עוקבים אחריו בטוויטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו נוותר לך על עניין הבור ואתם תשכחו מעניין הכיבוש? אה, אתה אומר שזה לא עובד ככה?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום המשחק טיבי פיזר לשתי עמותות 90 ומשהו אלף שקלים, זאת על אף שהפסיד. נחמד מצד ערוץ 10. אחרי שידע לתת תשובות כמו "המינגווי", "צ'ייקובסקי" ו"ג'וליה רוברטס" (אבל, חשוב לציין שכמעט התבלבל בעשור כשנדרש לציין את השנה שבה נחתם הסכם השלום עם ירדן), לא היה לו מושג מאיפה להתחיל להגיד "מל גיבסון" כשנשאל לשמו של כוכב סרטי "נשק קטלני"; האנטישמי גרם לטיבי להביס את עצמו, מסתבר שהם לא סופרים גם ערבים.

מה חשבתם על אחמד טיבי ב"לעוף על המיליון"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully