וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מוריסי סירב להופיע אצל ג'ימי קימל - צדקנות או מוסריות?

5.3.2013 / 0:05

מוריסי ביטל את השתתפותו בתוכנית של ג'ימי קימל אחרי ששמע שלצדו יתארחו ציידי ברווזים, ו"אחוזת דאונטון" פותחת את שעריה לשחורים. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

מוריסי נגד ג'ימי קימל: מדוע ביטל הזמר את השתתפותו בתכנית?

סולן הסמית'ס לשעבר מוריסי ביטל השבוע ביקור מתוכנן בתכנית האירוח הלילית של ג'ימי קימל. הסיבה: לצדו היו אמורים להתארח כוכבי תכנית הריאליטי “Duck Dynasty”, שבמרכזה חייהם של משפחת רוברטסון המתפרנסת ממכירת ציוד לציד ברווזים. מוריסי, פעיל זכויות בעלי חיים, הודיע להפקה שזה או הוא, או האחים רוברטסון: "מוריסי אסיר תודה על ההזמנה להתארח בתכנית 'ג'ימי קימל לייב' מחר", נכתב בהודעה מטעמו, "עם זאת, הוא לא יכול מטעמי מוסר להיות בתכנית טלוויזיה בה מתארחים גם חברי הקאסט של ‘duck dynasty’. למוריסי יהיה לכבוד לנגן בתכנית אם חברי ‘duck dynasty’ לא יתארחו בה". בהודעה נכתב עוד, כי המוניטין של מוריסי לא מאפשר ישיבה בתכנית אחת עם מי שמובילים לדבריו ל"רצח סדרתי של בעלי חיים".

קימל מצדו, הגיב לביטול בשאט נפש. במונולוג הפתיחה שנשא ביום למחרת הביטול אמר קימל כי "בעוד שאני מעריך את עמדתו בנושא, באמת, יש סיבה טובה בגללה לא ביטלתי את השתתפותם של חברי ‘duck dynasty’: יש להם רובים". מוריסי מצדו לא נשאר חייב והוציא הודעה יום למחרת בה גינה את קימל על הבדיחות וטען כי הוא מאוכזב מהבחירה שעשה המנחה.

הסדרה "הוחלפו בלידתן" עושה היסטוריה: תשדר פרק שלם בשפת הסימנים

הדרמה של רשת ABC , "הוחלפו בלידתן", רשמה השבוע רגע היסטורי קטן בתולדות הטלוויזיה האמריקנית, כששידרה בפריים טיים פרק שלם שבו כל הדמויות מדברות לאורך כל הפרק בשפת הסימנים. הסדרה מספרת את סיפורן של שתי נערות מתבגרות שמגלות כי הוחלפו בלידתן, כאשר האחת גדלה במשפחה עשירה ואילו השנייה, שאיבדה את שמיעתה בגיל צעיר גדלה בעוני. יוצרת הסדרה, ליזי ווייס, סיפרה כי רצתה לעשות פרק כזה כבר זמן רב, וכעת הגיעה ההזדמנות, והיא לא פספסה אותה. היא סיפרה עוד כי חברי הקאסט היו נרגשים לקראת החוויה וכי הפרק כלל ברובו שחקנים חירשים ששולטים בשפת הסימנים.

"אחוזת דאונטון" פותחת את שעריה לדמות שחורה ראשונה בסדרה

דאונטון אבי, עונה 2 (2012). imdb
חסר פה קצת צבע. "אחוזת דאונטון"/imdb

לאחר שלוש עונות של ליידיז מכובדות וג'נטלמנים מעונבים – כולם לבנבנים, החליטה "אחוזת דאונטון" הבריטית שמשודרת גם בארה"ב, לכלול בקאסט גם דמות שחורה ראשונה. לעונה הרביעית של הסדרה יצטרף זמר ג'אז בשם ג'ק רוס, והוא יגיע על מנת להעלות לסדר היום את הנושא של יחסים בין גזעיים בתקופה ההיא. רוס תואר כ"גבר שחור נאה מאוד. גבר אמיתי (לא ילד) בעל קסם וכריזמה". הליהוק לתפקיד מתבצע בימים אלה.

מועצת ההורים לטלוויזיה נגד יוצר "איש משפחה"

יוצר הסדרה "איש משפחה", סת' מקפרלן, הצליח לעשות כותרות לאחר הופעתו השנויה במחלוקת כמנחה טקס פרסי האוסקר האחרון. בין אם הייתה זו בדיחה סמי-אנטישמית או מחרוזת שלמה שהוקדשה לשחקניות שחשפו את שדיהן על המסך, המנחה הצליח להעמיד את השמרנים בהוליווד על הרגליים. ובין השמרנים הללו נמצאים גם אנשי מועצת ההורים לטלוויזיה שמיהרה לשגר מכתב לאקדמיה לקולנוע בבקשה שלא יבחרו במקפרלן להנחות את הטקס בשנית: "סת מקפרלן בנה את הקריירה שלו על תכניות שמקדמות שנאת נשים ואנטישמיות", נכתב. "הוא התבדח על אלימות נגד נשים, אונס, פדופיליה, גילוי עריות (...) אנחנו מבקשים מהאקדמיה להכריז באופן רשמי כי לא תזמין יותר את מקפרלן להנחות את טקס פרסי האוסקר". אולם נראה שמהומה רבה על לא דבר: בראיון מספר ימים לאחר הטקס הכריז מקפרלן כי הוא איננו מעוניין להנחות את הטקס בשנית.

דוגמנית עבר תובעת את "מד מן" על שימוש חוזר בתמונתה

גיטה הול מיי, דוגמנית לשעבר של חברת הטיפוח "רבלון", בת 79, תובעת את חברת ההפקה של הדרמה עטורת הפרסים "מד מן" בטענה שהשתמשו בתמונתה ללא רשות. מיי טוענת כי בשיר הפתיחה המפורסם בו נראה איש נופל מגג בניין משרדים בתנועה איטית, מופיעה ברקע תמונה שלה מקמפיין שעשתה עבור "רבלון" בשנות ה-60. מיי טוענת כי יוצרי הסדרה לא ביקשו את רשותה להשתמש בתמונה, וכעת היא תובעת מהם פיצויים בסך מיליארד דולרים לא פחות, בטענה כי הסדרה עושה שימוש בתמונה מאז הושקה ב-2007.

פספסתם את “The Following”? הנה כל הפרקים ששודרו עד כה ב-6 דקות

אם עדיין לא הצטרפתם לגל המשבחים שגררה הסדרה החדשה של קווין בייקון “The Following”, שבמרכזה מצוד אחר רוצח סדרתי, עכשיו זה הזמן שלכם: רשת FOX שמשדרת את הסדרה שחררה לרשת קליפ בן שש דקות שיסגור לכם את כל הפינות של כל המתח שהפסדתם עד עכשיו. בהתחשב בעובדה שהסדרה חודשה לעונה נוספת, זה גם ישתלם לכם.

בן סטילר חוזר ל"משפחה בהפרעה"

"נטפליקס" אישרה השבוע כי לתחייה מחדש של הסדרה "משפחה בהפרעה" יצטרף גם השחקן בן סטילר, מי שגילם בעבר את יריבו של וויל ארנט בסדרה – הקוסם טוני וונדר. סטילר ישוב לתפקידו בסדרה שזוכה לעונה נוספת ועטורת כוכבים באתר התכנים האינטרנטי, אולם לא ברור בכמה פרקים הוא ישחק. במקביל, הודיעה הרשת כי למרות הבאזז שיצרה חזרתה של הקומדיה, היא לא תחודש לעונה נוספת.

מה קרה כששחקני "משפחה מודרנית" נתקעו יחד במעלית

שחקני הקומדיה המצליחה "משפחה מודרנית" מרבים לצייץ חוויות ותמונות בטוויטר מידי יום ביומו. אולם השבוע נקרתה בדרכם חוויה קצת פחות שגרתית מפרצופים מצחיקים על הסט או מסיבות הסלבס הנוצצות: חברי הקאסט – ג'סי טיילר פרגוסון (מיטשל בסדרה), אריק סטונסטריט (קמרון) וג'ולי בואן (קלייר) נתקעו יחד למשך שעה במעלית בבניין בקנזס סיטי, אליו הגיעו לערב גיוס תרומות. השלושה נתקעו יחד עם 12 ברי מזל נוספים, ואיחרו בשעה לאירוע אותו אמורים היו לפתוח. את הזמן הם העבירו כמובן בציוץ תמונות וסרטונים בטוויטר.

בחן את עצמך: איזו תכנית אירוח לילית אתה?

האתר "באזפיד" מציע לכם לבחון את עצמכם: האם אתם תכנית הלילה עם ג'ימי קימל? אולי אתם יותר הטיפוס של ג'יי לנו? ואולי בכלל אתם התכנית המאוחרת של קרייג פרגוסון? אם תמיד תהיתם איזו תכנית לילה אתם – כאן תוכלו למצוא את התשובה.

האם מוריסי מוסרי או סתם פוץ? ספרו לנו מה דעתכם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully