וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה סטון מול מילה קוניס - מי לוקחת?

15.3.2013 / 1:25

אמה סטון מדבבת בסרט האנימציה "הקרודים", למילה קוניס יש תפקיד ראשי ב"ארץ אוז", ואנחנו צריכים להחליט, על בסיס כל פרמטר אפשרי - מי מהן יותר לוהטת? ספוילר: הקרב צמוד

מי יותר קולית בראיונות?

אמה סטון: עד לפני שנתיים-שלוש, אמה סטון היתה די חסרת יריבות בתחום המתראיינת הצעירה הכי קולית של הוליווד, ובכלל רשמה על שמה את הפטנט הזה של להיות גם שווה וגם שנונה. אלא שמאז פריצתה המטאורית של ג'ניפר לורנס, הסטנדרטים למרואיינות צעירות עלו פלאים, ופתאום הראיונות שבהם סטון מנחיתה פאנצ'ים על לטרמן, קורעת מצחוק את לטרמן ובאופן כללי מפגינה כישורי שליפה זריזים, נראים טריוויאליים משהו.

מילה קוניס: קוניס אמנם בונה את עצמה כנערת זוהר ומתחזקת זוגיות פאוור-קאפלית עם אשטון קוצ'ר, אבל באותו הזמן גם נחושה מאוד להוכיח שהיא לגמרי אחד מהחבר'ה, רק עם ציצים. זה בא לידי ביטוי בזוגיות המקצועית שלה עם סת' מקפרלן, וגם בראיון הנפלא הזה עם כתב בריטי צעיר, שנערך במטרה לקדם את הסרט החדש "ארץ אוז", אבל הפך במהרה למשהו אחר לחלוטין. יש כאלה שטוענים שזה מבויים – אבל אם כן, אנחנו לא רוצים לדעת מזה. תשפטו בעצמכם.

מי לוקחת? מילה קוניס, כי היא הדבר הכי קרוב שראינו במציאות ל"נוטינג היל".

מי יותר לוהטת באנימציה?

אמה סטון: לכאורה, אמה סטון מעתיקה את הלוהטות הכללית שמאפיינת אותה אל תפקיד הבכורה שלה בסרט אנימציה: הדמות שהיא מדבבת ב"הקרודים" היא מעין גרסה מאויירת של התדמית העצמאית והחצופה שלה כשחקנית לייב אקשן. מצד שני, בסרט שנראה כמו הרפתקה משפחתית סטנדרטית קצת קשה להתבלט, וכמה לוהטת את כבר יכולה להיות כשמאיירים לך פרצוף של אדם קדמון?

מילה קוניס: קוניס, מצידה, מגלמת את הדמות הכי לא-לוהטת-באופן-מוצהר בעולם האנימציה – מג מ"איש משפחה", הכבשה השחורה האולטימטיבית שהיא גם שק חבטות מהלך. אבל דווקא הנכונות של קוניס להקריב את התדמית הזוהרת עבור דמות נלעגת, אומללה וסובלת, ולא רק בתור בדיחה חד פעמית, מוציאה אותה מנצחת, קולית ומפוצצת בביטחון עצמי גם בזירה המאוירת.

מי לוקחת? מילה קוניס. האמת? יכול להיות שמדובר בתפקיד חייה.

מי יותר קרובה לאוסקר?

אמה סטון: תיאורטית, יש לסטון את כל הפוטנציאל להתקדם אל עבר הפסלון הנחשק – כשרון בכמויות, אינטליגנציה וגם כריזמה ייחודית שתשכנע את חברי האקדמיה ששווה להעלות אותה לנאום. הבעיה היחידה היא שסטון בכלל לא מכוונת לשם: מלבד "העזרה", היא כמעט לא השתתפה בסרטים שיכולים לנווט את הקריירה שלה אל האזור המכובד והידידותי למשתמש, והעדיפה להתרכז בקומדיות נעורים ולהיטי קיץ. לפני שתזכה לכבוד של הקהילה ההוליווד היא תצטרך להשתפשף בעוד בשניים-שלושה סרטי שואה לפחות, ואם אפשר לדחוף גם איזה תפקיד של מאותגרת שכלית באמצע.

מילה קוניס: גם קוניס לא ממש עשתה מאמצים מיוחדים להוכיח שהיא שחקנית "רצינית", אבל משום מה נדמה כאילו היא בכל זאת קרובה יותר אל הפסלון מסטון. אולי זה התפקיד הדרמטי ב"ברבור שחור", שהוכיח שהיא מסוגלת להיות די קיצונית ולהתלכלך כשצריך; ואולי זה סתם עניין כרונולוגי – קוניס מבוגרת מסטון בחמש שנים, והשעון הביולוגי של הקריירה שלה מאותת שבקרוב היא הולכת לעשות מייקאובר ולהוכיח שהיא אפלה ומיוסרת. אבל האמת היא שכרגע התפקיד הנכון לא באמת נראה באופק. נחיה ונראה.

מי לוקחת? קוניס אולי תזכה קודם, אבל שתיהן בדרך לשם. תיקו.

מי יצאה עם גברים שווים יותר?

אמה סטון: כיום אמה סטון יוצאת עם אנדרו גארפילד, אותו הכירה על הסט של "ספיידרמן", וביחד הם הזוג הכי חמוד, מצחיק, לוהט ועתיר סקס אפיל על הפלנטה. פעם היתה לה אפיזודה מוזרה עם קיראן קולקין, אח של מקולי. אי אפשר להגיד שזה שיחק לטובתה.

מילה קוניס: וכאן היקום יכול לקרוס אל תוך עצמו, מכיוון שמילה קוניס ניהלה מערכת יחסים ארוכה עם מקולי קאלקין שהוא סתם לוזר, ואחר כך עברה לאשטון קוצ'ר, שהוא סתם דושבאג.

מילה קוניס, מקולי קולקין. Handout, GettyImages
היא נראית מאוכזבת/GettyImages, Handout

מי לוקחת? אמה סטון, בלי למצמץ אפילו.

מי יודעת שפות זרות?

אמה סטון: באחד הראיונות עימה, טענה אמה סטון שהיא יודעת את שפת הסימנים, שזו לכאורה שפה זרה. בכל מקרה, זה מגניב כמעט כמו האיטלקית של יונית לוי.

מילה קוניס: במסגרת מסיבת עיתונאים ברוסיה לקידום הסרט "ידידים פלוס", הפנתה אחת העיתונאיות שאלה לג'סטין טימברלייק ששיחק לצד קוניס בסרט, ושאלה מדוע הוא משתתף בסרטים אם הוא בכלל מוזיקאי. לפני שהספיק לענות, קוניס התחרפנה וענתה ברוסית, כשכל העצבים של גדלתי-באוקראינה-עד-גיל-7 יצאו ממנה.

מי לוקחת? אנחנו לא מכירים הרבה אנשים שיודעים את שפת הסימנים ויש לנו מלא חברים רוסים, אבל אף אחד לא עושה את זה בסוואג כמו מילה קוניס. אז הנה, קיבלת נקודה על זה שנולדת במזרח אירופה.

מי מגניבה יותר באנימציות גיף?

אמה סטון:

מילה קוניס:

מי לוקחת? אמה סטון. כי אם לשפוט לפי הגיפים, מילה קוניס היא הבחורה המשעממת ביותר בעולם.

ספירת קולות

למרות האובססיה של וואלה! תרבות לאמה סטון, אין מנוס מלהכריז על מילה קוניס כמנצחת עם 4 נקודות, כשסטון צמודה עם הפרש של נקודה אחת פחות.

לא בכתבה, אבל גם לוהטת: ג'ניפר לורנס

מי הפייבוריטית שלכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully