וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק: "ישראל את כל כך יפה"

28.5.2014 / 19:05

סלפי עם זוג בקהל בתמורה להצעת נישואין, פטפוטים בעברית ("אני אוהב את כולכם") וקאבר למייקל ג'קסון. ג'סטין טימברלייק הצדיק את מעמדו כמלך הפופ בהופעה בתל אביב הערב

הופעה של ג'סטין טימברלייק בתל אביב. נמרוד סונדרס
"ישראל את כל כך יפה", אמר ג'סטין טימברלייק בהופעתו הערב בפארק הירקון בתל אביב/נמרוד סונדרס

"ישראל את כל כך יפה", אמר ג'סטין טימברלייק באמצע הופעתו הערב (רביעי) בפארק הירקון בתל אביב וביקש מהקהל להדליק טלפונים סלולריים. אם היו ציניקנים בקהל שחשבו שהוא אולי רומז בכך שישראל יפה יותר דרך הפילטר של האינסטגרם, הם יכלו להתבדות בהמשך. טימברלייק אמר פעמיים, בעברית, "אני אוהב את כולכם".

פטפוט בעברית (שכלל גם מלים את המלים "שלום", "תל אביב מה נשמע?" ו"יאללה בלאגן" במעבר משיר אקוסטי לשיר קצבי) לא היה הגימיק היחיד במופעו של הכוכב. לאחר שביקר אתמול (שלישי) בכותל המערבי ואולי השאיר פתק עם משאלה לאלוהים, התפנה טימברלייק בהופעתו להגשים משאלה שהופנתה אליו בפתק גדול יותר מזה הנטמן בכותל. האשה החזיקה שלט עליו נכתב שאם ג'סטין יעשה איתם סלפי הגבר יציע לה נישואין. וכך היה. ג'סטין הפתיע, ירד לקהל, ועשה סלפי עם הזוג. בעקבות כך הגבר אכן הציע לאשה נישואין. טימברלייק איחל להם אושר.

הופעה של ג'סטין טימברלייק בתל אביב. נמרוד סונדרס
הופתע מהתרגשות הקהל. ג'סטין טימברלייק בפארק הירקון/נמרוד סונדרס

מעל 40 אלף איש, לפי הערכת משטרת ישראל, הגיעו להופעה של ג'סטין טימברלייק בפארק הירקון בתל אביב. טימברלייק, אחד הזמרים הגדולים של העשור האחרון, הגיע לישראל כשהוא נמצא בשיא הקריירה שלו. טימברלייק התמסר מאוד לקהל, היה אנרגטי, רקד, לא חסך בלהיטים, פלירטט עם הישראליים בשפת הקודש כאמור, ונתן הופעה מעולה. האפיפיור הפסיד שהוא לא נשאר עוד קצת בארץ לראות את מלך הפופ האמיתי.

הערב נפתח בהופעת חימום של די ג'יי פריסטייל סטיב שניגן להיטי היפ הופ תוך פלירטוט עם כל הסינגל ליידיז בקהל. הסינגל ליידיז, מצדן, חשו פרפרים בבטן, וברחשים בראש. הדי ג'יי שואל אם אנחנו מוכנים לג'סטין. הקהל שואג כן. הדי ג'יי מסיים את הופעת החימום. מי שמחפש דרך להתחמם בלעדיו, מוזמן לקפוץ לדוכני המזון. חום הגוף עולה מרוב כעס על מחירי הבירות המופקעים. לא פחות מ-25 שקלים לשליש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הופעה של ג'סטין טימברלייק בתל אביב. נמרוד סונדרס
עשה סלפי עם הקהל. ג'סטין טימברלייק, הערב בפארק הירקון בתל אביב/נמרוד סונדרס

קצת אחרי תשע עולה ג'סטין טימברלייק לבמה, בכובע וחליפה לבנה. הוא נראה מופתע מאהבת הקהל, מחייך במבוכה. הוא פתח בשיר "Puher Love Girl". ג'סטין נראה מופתע מהקהל. אולי זה בגלל שמישהי אחת לידנו בקהל לא עשתה סלפי. טימברלייק היה נדיב בלהיטים, ובין השאר ביצע את "Rock your body", "My Love" שהקפיץ את הקהל באוויר, "TKO" מאלבומו האחרון, " What Goes Around... Comes Around", "Suit & Tie". מי שנחשב ליורשו של מייקל ג'קסון, ובאחרונה שוחרר דואט שלו עם המלך המת, ביצע באופן מתבקש אך מרגש גרסת כיסוי ללהיט " Human Nature" של ג'קסון, אבל את הדואט החדש שלו עם ג'קסון המנוח הוא לא ביצע. הוא קינח את ההופעה עם "SexyBack" ו"Mirrors".

סקסי, תחזור אלינו בקרוב שוב.

השתתפו בהכנת הידיעה: שגיא בן נון, שי סגל, רוני פיאלקוב ואביעד קדרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully