וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה מתחילים שנה: אלבום וקליפ חדשים לתום יורק

26.9.2014 / 20:34

סולן רדיוהד שיחרר הערב (שישי) את אלבומו השני באמצעות ביטורנט ובעלות של 6 דולר. האלבום כולל שמונה שירים חדשים וקליפ שתוכלו לצפות בו ולהאזין כאן

סולן להקת רדיוהד תום יורק הודיע הערב (שישי) כי אלבומו השני והחדש זמין כעת להורדה בתשלום דרך ביטורנט. האלבום, שנקרא "Tomorrow's Modern Boxes", כולל שמונה שירים וחדשים ובנוסף וידאו קליפ לשיר הפותח אותו, "Brain In A Bottle", שניתן לצפות בו למעלה. הוא נמכר דרך פרוטוקול העברת הנתונים שמפורסם כבר שנים בעיקר בשל היותו פשוט ונוח להורדות פיראטיות. במכתב משותף שפירסם עם נייג'ל גודריץ', המפיק הוותיק שבעבר עבד פעמים רבות עמו ועם רדיוהד, יורק מכנה את שיטת ההפצה הזו כחדשנית. "אם היא תעבוד היטב", הם כותבים, "זו יכולה להיות דרך אפקטיבית להעניק שליטה מסוימת בחזרה לאנשים שיוצרים את העבודה".

מוקדם יותר השבוע שיחרר יורק טיזרים אניגמטיים שרמזו על אלבום חדש, בראשם צילום של ויניל לבן מיסתורי. לצד הדיבורים של חברי להקת רדיוהד על חזרה לעבודה משותפת על אלבום, מעריצים רבים קיוו שבזה מדובר, אבל כרגע הם יאלצו להסתפק ב-"Tomorrow's Modern Boxes". אם להסתמך על אלבום הבכורה של יורק, אין סיבה להתאכזב.

את האלבום ניתן לרכוש באתר המיועד לו בעלות של ששה דולר, וגם גרסת הוויניל המצולמת זמינה שם כחבילת דלוקס במחיר 30 ליש"ט.

  • עוד באותו נושא:
  • טום יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully