וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינטרנט לא שוכחת: מורה פוטרה כי השתתפה בסרטים אירוטיים לפני כ-50 שנים

22.10.2014 / 12:10

המורה פוטרה אחרי שתלמידיה גילו כי השתתפה בתפקידים נועזים בסרטים אירוטיים בשנות ה-60. "הרעיון לזרוק מישהו בגלל משהו שעשה לפני עשורים הוא אידיוטי", אמרה בתגובה

סקס ואירוטיקה. ShutterStock
הו, כן/ShutterStock

אם מישהו רצה הוכחה נוספת לכך שהאינטרנט לא שוכח גם את כל הדברים שהיינו רוצים לשכוח, מורה לדרמה בבית ספר פרטי יוקרתי בטורנטו, קנדה, פוטרה אחרי שתלמידים גילו כי כיכבה במספר סרטים אירוטיים בצרפת בשנות השישים והשבעים. כאשר הנהלת בית הספר גילתה זאת היא פיטרה אותה למרות שהיו לה 15 שנות ותק במוסד.

הסיפור של המורה ז'קלין לורן-אוז'ר, כיום בת 73, נשמע כמו התחלות רבות בתעשיית הקולנוע - היא כיכבה בסרטים אירוטיים בשנים שאחרי סיום לימודיה כאשר הייתה צעירה ונזקקה לכסף, במקרה שלה בפריז. "העובדה שהסרטים האלה צולמו לפני 40 שנים לא משנה את זה שהם נועזים ואפילו מפורשים", אמר מנהל בית הספר בראיון לעיתון הקנדי 'La Presse'. "הזמינות באינטרנט של הסרטים האירוטיים שהיא כיכבה בהם יצרה קונטקסט חדש לחלוטין שלא היה ראוי לתלמידים שלנו".

לורן-אז'ור לא נשארה חייבת. "הסרטים האלה היו בתחילת הקריירה שלי. הם איפשרו לי להתפרנס, להיות בפריז, להמשיך בלימודים שלי. ולאחר מכן הגיעו סרטים מעניינים יותר". לדברי המורה, אלה היו סרטים אירוטיים מעודנים ולא פורנוגרפיה לשמה. "הרעיון לזרוק מישהו אל מחוץ לדלת בגלל משהו שעשה לפני כמעט חמישים שנים הוא אידיוטי".

הידיעה על פיטוריה היכתה גלים בקנדה. רבים ביקרו את החלטת ההנהלה ואף השיקו עצומה הקוראת לבית הספר לשכור אותה שוב. זה עבד - הנהלת המוסד ניסחה הצהרה לתקשורת שבה הודתה כי יכלה לנהל טוב יותר את העניין, וכי פנתה אל לורן-אז'ור כדי להציע לה את משרתה בחזרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אירוטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully