וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הסטנד-אפ הגרוע של ג'רי סיינפלד

30.12.2014 / 11:09

אפילו לסיינפלד יש חוויות קשות והוא חולק אחת כזו איתנו, מריל סטריפ ואלן דג'נרס מנסות לשחזר את הסלפי מהאוסקר, "משחקי הכס" ממשיכה לשבור שיאים, ג'ון אוליבר עוזר לקראת הסילבסטר ועוד חדשות טלוויזיה מארה"ב

מתחרה נתן תשובה מהירה ושבר שיא ב"גלגל המזל"

מאט דה סנטו, מתחרה בגרסה האמריקנית של "גלגל המזל" (כן, יש מדינות שבהן זה עדיין משודר) סיפק את אחת התשובות המהירות בכל שנות קיומה של התכנית. מנחה התכנית פאט סייג'ק חשף את ההגדרה ואות אחת בלבד ממנה. דה סנטו, שהיה הראשון לשחק, לא קיבל כל אות נוספת, והצליח לנחש את התשובה הנכונה. בהמשך השעשועון הוא המשיך להדהים בתשובותיו וגרף לכיסו 91,892 דולרים, שיא בסכום הזכייה עבור מתמודד במשחק המרכזי.

מה חשבה מריל סטריפ על הסלפי ההוא מטקס האוסקר?

מריל סטריפ הגיעה להתארח השבוע בתכניתה של אלן דג'נרס, מי שאחראית לסלפי ששבר שיאי טוויטר בטקס פרסי האוסקר בשנה שעברה. "כל הרעיון היה שאני אעשה סלפי עם מריל ואז כולם קפצו פנימה ומריל כמעט ולא הייתה בתמונה", אמרה דג'נרס. סטריפ הגיבה: "אני יודעת. ברדלי קופר, איזה חזיר!". השתיים ניסו לשחזר את הסלפי ההוא, אלא שגם הפעם זה לא הלך כל כך חלק.

ג'רי סיינפלד מספר על הסטנד-אפ הגרוע שעשה בחייו

ג'רי סיינפלד הגיע השבוע לתכניתו של ג'ימי פאלון ונתן למעריציו מופע סטנד-אפ. בקטע בלעדי לרשת שהעלתה תכניתו של פאלון מספר סיינפלד על מופע הסטנד אפ הגרוע בחייו. זה קרה בגיל 22 בתחילת הקריירה של סיינפלד. זה היה ערב השנה החדשה 1977. בעליו של מועדון דיסקו בקווינס פנה אליו וביקש ממנו לבצע מופע. "מאוד התרגשתי לקבל את המופע. התשלום היה מאה דולר", סיפר סיינפלד. "נכנסתי לשם והבחור אמר: אתה עולה עכשיו. וכולם בחדר רקדו ולא כיבו את המוזיקה (...) עשיתי את המופע שלי לתוך המיקרופון ואף אחד אפילו לא ידע שעליתי".

ג'ון אוליבר יעזור לכם לעבור את הסילבסטר

הקומיקאי ג'ון אוליבר אמנם בחופשה, אבל עדיין ממשיך לרצות את קהל המעריצים הגדול עם סרטונים חדשים ברשת. אמש הוא פרסם סרטון נוסף בו הסביר כיצד להתחמק מאירועי הסילבסטר הארורים, רגע אחרי שהצלחנו להתגבר על מהלומת החגים. כל התירוצים שתצטרכו כדי להתחמק ממסיבה משעממת בראש השנה האזרחית החדשה בסרטון הזה.

ביל קוסבי שכר בלשים שימצאו "לכלוך" על המתלוננות

פרשת ביל קוסבי מסרבת לגווע: אחרי ששורת נשים התלוננו בפני כלי התקשורת שהקומיקאי בן ה-77 הטריד אותן מינית, אחרי שתכניות שלו בוטלו ושמו נרמס, מתברר שקוסבי לא נותר חייב. השבוע נודע כי הקומיקאי שכר את שירותיהם של בלשים פרטיים כדי שימצאו "לכלוך" על המתלוננות, ויערערו את אמינותן. כמו כן, בכתבה שפורסמה בניו יורק טיימס, נחשף כי במהלך השנים הפעיל קוסבי סוללה אימתנית של עורכי דין ויחצנים שישמרו על שמו הטוב. אלה נהגו לאיים על כלי תקשורת בתביעות, לאיים על הקורבנות ולהשתיק כל טענה שצצה אל פני השטח.

השבוע התייחס לסוגייה גם הבמאי ג'אד אפטאו שהקדיש את כל סוף השבוע שלו להתנגחויות בטוויטר במקומות שבהם צפוי להופיע קוסבי במופע סטנד אפ בקנדה ובארה"ב. "אנשים עדיין מוצאים אותו מקסים אחרי 30 מתלוננות?", תהה אפטאו.

עוד באותו נושא

הצליח לחמוק? התביעה בלוס אנג'לס לא תגיש כתב אישום נגד ביל קוסבי

לכתבה המלאה

מלכת ההורדות ברשת בפעם השלישית: "משחקי הכס"

עכשיו זה רשמי: בפעם השלישית ברציפות הסדרה "משחקי הכס" זוכה בתואר מלכת ההורדות ברשת לשנת 2014. העונה האחרונה של הסדרה הגיעה למקום הראשון עם יותר מ-8 מיליון הורדות רק לפרק הסיום שלה. במקום השני אגב, נמצאת הסדרה "המתים המהלכים" שזכתה ל-4.8 מיליון הורדות. אחריהן ברשימה: "המפץ הגדול", "איך פגשתי את אמא", "גות'אם", "החץ", "האנטומיה של גריי", "והויקינגים", "Suits" ו"סאות'פארק".

וגם: הצצה ראשונה לעונה החמישית של "משחקי הכס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully