וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: יום הספא של קונאן אובראיין וכוכב "המתים המהלכים"

17.2.2015 / 9:25

מבקרי הטלוויזיה בארה"ב מתמוגגים מפרק האיחוד המרגש של "סאטרדיי נייב לייב", עוגיפלצת משנה קריירה במפתיע והטריילר ל"בית הקלפים" מבטיח מתיחות בבית. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

מה חשבו המבקרים על הספיישל של "סאטרדיי נייט לייב"?

אמש שודרה תכנית הספיישל של "Saturday Night Live" לרגל 40 שנות מערכונים מצחיקים. בין שלל המשתתפים מכל העונות ניתן היה למצוא את אדי מרפי, טינה פיי, סטיב מרטין, טום הנקס ועוד רבים אחרים. המעריצים בילו את היום בצפייה ושיתוף של הקטעים הכי טובים (מי אמר ג'ימי פאלון וג'סטין טימברלייק בראפ עצבני?) וגם המעריצים לא הצליחו לעמוד בפני כל כך הרבה אבק כוכבים.

"לילה ארוך של קומדיה רכה וטהורה", כינה את הערב מבקר ה"דיילי ביסט" והוסיף: "זה היה יפהפה. זה היה מוזר. זה היה מלא במחמאות עצמיות ופרובוקטיבי וקורע מצחוק". מגזין ה"רולינג סטון" טען כי התכנית "עדיין משוגעת אחרי כל השנים הללו" ואילו העיתון USA TODAY כינה את הפרק "פגישת מחזור מהתיכון" – בקטע טוב. כולם הסכימו שהספיישל היה ארוך מאוד, אבל נראה שגם המבקרים החריפים ביותר נהנו מחזרתו של סטפון, שובן של טינה פיי ואיימי פוהלר לשולחן ה-"וויקנד אפדייט" והאיחוד של "עולמו של ויין".

יום הספא של קונאן אובראיין וסטיב יון מ"המתים המהלכים"

סטיבן יון מ"המתים המהלכים" חשב בוודאי שהוא יתארח בתוכניתו של קונאן אובריאן כמו רבים מהכוכבים, בכיסא נוח מול שאלות נוקבות. אלא שאז החליט אובריאן לקחת את יון לבילוי בספא קוריאני למרבה מבוכתו. הרי אין כמו לבלות בחברת כמה גברים עירומים בסאונה כדי לשבור את הקרח עם המראיין.

עוגיפלצת נשכר לצוות הכותבים של ג'ימי קימל

לאחר שהופיע בשלל תוכניות ולצד כוכבים רבים, החליט עוגיפלצת לשנות כיוון בקריירה ולהיכנס לתחום כתיבת הבדיחות. השבוע הוא התגייס לצוות הכותבים של ג'ימי קימל, והתוצאה היא בדיחות "טוק-טוק" על פייסבוק ושלל פאנצ'ים שכוללים עוגיות. צפו וגלו מה עלה בגורלו של הכותב הזללן.

מה היה קורה לו כל הנשיאים היו מתנהגים כמו ב"בית הקלפים"

העונה השלישית של "בית הקלפים" הולכת ומתקרבת, ולרגל המאורע אנחנו מציעים לכם חגיגה כפולה: הסיבה הראשונה לחגיגה היא טיזר נוסף ששחררה רשת נטפליקס השבוע לסדרה שתעלה למסכים בעוד עשרה ימים בלבד, ובו נראים בני הזוג הנשיאותי בפוטו-אופ שגרתי, שהופך מתוח במיוחד. הסיבה השנייה: סרטון שמכניס דיאלוגים של פרנק אנדרווד בפיהם של נשיאים אמריקנים ישנים מצוירים. התוצאה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully