וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירומים וסטלנים: הרגעים הכי מצחיקים בתולדות טקס האוסקר

20.2.2015 / 0:00

בלילה שבין ראשון לשני נקבל הזדמנות לאגור זיכרונות חדשים מהטקס הנוצץ ביותר של תעשיית הבידור. עד אז יש מספיק זמן להיזכר בכמה מהקטעים המשעשעים שעשו את הטקסים הקודמים

2014 - חלום הבלהות של כל מגיש מתגשם

ראינו את הקטע הזה כבר אינספור פעמים, צחקנו עליו כמעט שנה שלמה וזה עדיין מצחיק גם היום. לעולם לא נדע כנראה איזה שילוב של חומרים הביא את ג'ון טרבולטה להפוך את הזמרת עדינה מנזל לאדל דזים, אבל זה לא באמת חשוב. אנחנו הרווחנו סיפור קאלט מטקס די משמים, ומנזל, שזייפה את נשמתה בביצוע של "Let It Go", זכתה בסימפטיה. אגב, פאן פאקט: וואלה תרבות בג'ון טרבולטאית זה וויליאם טרנר. הנה, אתם מוזמנים לנסות את הדבר הנפלא הזה בעצמכם.

2013 - כשג'ק פגש את ג'ניפר

הקטעים המצחיקים באוסקר לא מתרחשים רק על הבמה המרכזית. דווקא אחרי שהמתח הגדול משתחרר באירועים שאחרי הטקס, מרשים לעצמם הכוכבים הגדולים להתנהג בדיוק כמונו. שעה קלה אחרי שזכה בפרס האוסקר הראשון שלה בגיל 23, פגשה ג'ניפר לורנס לראשונה את ג'ק ניקולסון מאחורי הקלעים. המפגש הזה נגמר באוקוורדנס מושלם.

2010 - המונולוג הכי טוב הוא הדיאלוג

אז כן, קשה להצחיק במונולוג פתיחה שמוקרא מול אולם מלא באנשים החזקים ביותר בתעשייה. כולם רוצים להמשיך לעבוד בעסק הזה, והסוד הוא לא לדרוך על יבלות של אחרים. סטיב מרטין ואלק בולדווין מצאו את המתכון הנכון לעשות את זה: הומור עצמי משולב בבדיחות יהודים, קורטוב של היטלר ומצע נדיב של מריל סטריפ. להגיש חם.

2006 - מה, יש לנו משהו על הפרצוף?

הצגת המועמדים באוסקר היא בעצמה חלק מהבעייתיות שדבקה בו לאורך השנים. הכוכבים מדקלמים במונוטוניות טקסטים יבשושיים שנכתבו כדי שלא לפגוע בפוליטקלי קורקט הקדוש. יש שתי דרכים לשבור את הרוטינה הזאת: לסטות מהטקסט הכתוב או ללכת על המתכון של וויל פארל וסטיב קארל. ממשיכים להקריא באותה רצינות תהומית גם כששלושה טון של איפור מרוחים בצורה מוזרה על הפרצוף שלכם.

2004 - רדו מהבמה, אתם מרדימים את קתרין זיטה ג'ונס

אם תשאלו את דעתנו הצנועה זה עדיין הקטע הכי מצחיק שבוצע אי פעם במהלך טקס אוסקר, ולו בגלל שהוא כל כך מודע לעצמו בתוך טקס שכל כולו חשיבות עצמית מוגזמת. וויל פארל וג'ק בלאק עלו לבמה בטקס האוסקר ה-76 כדי לחשוף בפני הכוכבים באולם את העובדה המפתיעה: למנגינה ההולכת ומתגברת שמושמעת ברגע שנאומי התודה שלהם מתארכים יש לחן. אחרי שתסיימו לצחוק מזה, תוסיפו כבונוס את שיר הבלוז לקומיקאי בטקס האוסקר.

2004 ו-2012 - זה רב חובל, זה הוביט... לא, זה בילי קריסטל

מונולוגים פותחים זה נחמד, לפעמים אפילו די מצחיק, אבל לרוב הניסיון לא לפגוע בכבודם של הכוכבים הגדולים מעקר את הערך הקומי שלהם. כשבילי קריסטל חזר להנחות את הטקס בפעם השמינית, אחרי הפסקה של ארבע שנים, הוא החליט להכניס את עצמו אל תוך כמה מהסרטים הבולטים של השנה. על הטריק הזה הוא חזר גם בטקס הבא שהנחה, אם כי זה היה מעט פחות מצחיק.

2009 - דבר הסטלנים

קומדיות אף פעם לא זוכות באוסקר? זה לא אומר שאי אפשר לצחוק על זה. סת' רוגן וג'יימס פרנקו שחזרו את ימי הסטלנות של "פיינאפל אקספרס", כולל קריצה לשמועות על הנטיות המיניות של פרנקו וברומאנס עם יאנוש קאמינסקי.

1999 - אתם לא אוהבים אותי, אתם באמת לא אוהבים אותי

ברשימות הנשדדים הפופולריות שמופיעות מדי שנה בהקשר של האוסקרים נגרע בדרך כלל שמו של ג'ים קארי, שהיה חייב לקבל מועמדות על תפקידו הנפלא ב"המופע של טרומן". אז הוא עוד לא ידע שהאקדמיה עוד תתעלה על עצמה ותתעלם ממנו גם ב-2004 אחרי "שמש נצחית בראש צלול", אבל זה הספיק לו כדי להסביר איך מרגיש שחקן ותיק שמגיע לטקס הנוצץ רק כדי להקריא כמה שמות בפרס מינורי. 15 שנים אחר כך הוא חזר על הנאום הזה בגרסה קצת שונה, מיותר לציין שהאקדמיה ממשיכה עדיין להתעלם ממנו.

1998 - ככה אומרים תודה

יום יבוא וגם אתם תזכו באוסקר, או כך לפחות מלמדים אותנו להאמין. כשזה יקרה וכוכב הוליוודי יכריז על שמכם כשהוא פותח את המעטפה, תוכלו לבחור בין נאום לקוני ונשכח לטירוף חושים על הבמה. אז נכון, יכול להיות שהאופציה השנייה תגרום לכם לשכוח דודה מצד אמא או תאורן שממש אהבתם, אבל אין סיכוי שמישהו ישכח אתכם. הנה רובין וויליאמס, קובה גודינג ג'וניור וגם בן אפלק ומאט דיימון, שמוכיחים איך אומרים תודה כמו שצריך.

1992 - כל מה שאתם יכולים לעשות, אני יכול לעשות טוב יותר

הטענה המסורתית נגד האוסקר היא שמדובר בגברים לבנים מזדקנים שמעניקים פרסים אחד לשני ועפים על עצמם. אם כבר מקבלים את הקביעה הזו, למה לא לעשות את זה בהומור? ג'ק פאלאנס בן ה-73 זכה בפרס שחקן המשנה בטקס של 1992 ועלה לבמה כדי להוכיח שהוא עדיין יכול לספק את הסחורה בדיוק כמו הצעירים. כולל שכיבות סמיכה ביד אחת.

1974 - ההצגה חייבת להימשך (גם בעירום)

טקס האקדמיה ה-46 התנהל בצל טרנד חדש של אנשים שניסו לפרוץ לאירועים מתוקשרים כשהם עירומים לחלוטין. רוברט אופל, אקטיביסט וחבר בתנועה ההיפית, ביקש להביע את מחאתו על החוק האוסר עירום בחופים ציבוריים מעל הבמה הנוצצת בעולם. גם יותר מ-40 שנים אחרי לא ממש ברור איך הצליח אופל להגיע עד לאחורי הקלעים, אבל הטיימינג שלו היה מושלם: רגע לפני ההכרזה על פרס הסרט הטוב ביותר. לרוע מזלו על הבמה עמד מנחה הטקס, דיוויד ניבן, בריטי קר רוח שהפך את הכל לבדיחה על חשבונו.

טקס האוסקר ישודר בכל ערוצי הסרטים של yes בלילה בין יום ראשון ליום שני, 22-23 בפברואר, בשעה 03:30, ולאחר מכן גם ב-VOD. הטקס ישודר גם בערוץ HOT Gold ללקוחות HOT ולאחר מכן יהיה זמין לצפייה ב-HOT VOD Movies.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully