וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 37: הסרט שיצליח להציל ממוות רוצחת מורשעת?

12.3.2015 / 0:00

הסירחון של סת' רוגן מחייב שיפוצים, השופטת ג'ודי וקווין פדרליין ילמדו אתכם איך לעשות לביתכם, וסרט הטראש שהצליח לחרוץ גורלות בבית המשפט. חדשות הטראש של השבוע

כן, כבודה: החוזה המטורף של השופטת ג'ודי

כבר קרוב לשני עשורים שג'ודית שיינדלין פוקדת את מסכי הטלוויזיה מדי יום במסגרת תוכניתה "השופטת ג'ודי". שיינדלין, שהיתה בעברה עורכת דין ושופטת במדינת ניו יורק, הבינה שהכסף האמיתי לא נמצא במערכת המשפט ושצדק משתלם יותר לעשות מול המצלמות. לאמריקאים לא נמאס מזה, ובכל אחר-צהריים מתייצבים כעשרה מיליון מהם לצפות בה מיישבת סכסוכים בבית המשפט המדומה שלה. השופטת לא תמנע את התענוג הזה ממיליוני הצופים האלו, והשבוע היא חידשה את החוזה שלה ברשת CBS לחמש שנים נוספות. זה יעלה להם רק 47 מיליון דולר. מדי שנה. מסתבר שכן שווה להשקיע בהשכלה, אבל צריך רק לדעת מה בדיוק לעשות איתה.

השופטת ג'ודי. פייסבוק, אתר רשמי
רק 47 מיליון וגם לכם תהיה שופטת/אתר רשמי, פייסבוק

שיקום אסירים: עבריין מין דורש לבטל את "הרווק" בגלל הסבל שהיא גורמת לנשים

מכתב יוצא דופן התקבל השבוע בבית משפט מחוזי בפנסילבניה, מכתב הקורא לביטול תוכנית הריאלטי הוותיקה "הרווק". "זה לא בידור, זהו עינוי", נכתב בבקשה, "כשישבתי וצפיתי בתוכנית לא יכולתי שלא לרחם על הנשים שלא נבחרו, ושהלבבות שלהן בוודאי נשברו". מיהו האדם הרגיש הזה שלבבותיהן השבורים של נשים חשובים לו כל כך? זהו, אם כן, וויין אולברייט, עבריין מורשע שמרצה מאז שנת 2003 מאסר בעוון תקיפה מינית. או שעושים בכלא הזה עבודה מופלאה בשיקום עבריינים, או שמאפשרים לאסירים שם לצפות בהרבה יותר מדי טלוויזיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוגע גם באסירים. הרווק/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתח לה ת'חדר: יו"ר סרטי סוני המודחת מאווררת את הסירחון שהשאיר אחריו סת' רוגן

אחרי שהרוחות בפרשיית "ראיון סוף" נרגעו, לא פרצה מלחמה בין ארצות הברית לצפון קוריאה והסרט עצמו התגלה כדי מחורבן, מתפנים באולפני סוני לנקות את הלכלוך. באופן מילולי, במקרה הזה. היו"רית לשעבר איימי פסקל, כפי הנראה הקורבן האמיתי בסיפור, נאלצה כזכור להתפנות מתפקידה וגם ממשרדה במטה החברה. כניסתה למשרד החדש שהוקצה לה מתעכבת בעקבות שיפוצים, אותם היא נאלצה לבצע על מנת להיפטר מהסירחון של האדם הקודם שאיכלס את המשרד — סת' רוגן. ה"הוליווד ריפורטר" מדווח כי במקום דבק ריח מריחואנה שמסרב להתאדות, ומאמצים נעשים על מנת לבער אותו. עם זאת, מקורות נוספים מסרו לעיתון שפסקל בסך הכל רוצה להותיר את חותמה העיצובי על המקום. רוגן סיכם באינסטגרם שלו: "אני לא יודע מה חסר אחריות יותר: לפרסם סיפור שקרי לחלוטין או לקרוא לריח של גראס 'סירחון'".

סת' רוגן. טוויטר, צילום מסך
לא מאוורר, לא מתנצל. סת' רוגן/צילום מסך, טוויטר

שלב הדו קרב: המנטורים של "דה וויס" עולים אחד לשני על העצבים

אם עדיין לא הייתם בטוחים שז'אנר תחרויות השירה הטלוויזיוניות נמצא בתהליך איטי וכואב של גסיסה, אולי המצב מאחורי הקלעים של "דה וויס" האמריקאית ישכנע אתכם. צוות ההפקה מתלונן על התנהגותה של השופטת החוזרת כריסטינה אגילרה, ומתגעגע לשאקירה וגוון סטפני שהחליפו אותה בשתי העונות האחרונות. "היא כל הזמן מאחרת ואפילו לא אכפת לה שהיא מעכבת את הצילומים", סיפר מקורב להפקה לאתר "רדאר אונליין". עוד נודע להם כי ההפקה היתה מעוניינת להשאיר את שאקירה או סטפני בצוות, אך אגילרה התנגדה לנוכחותה של שופטת נוספת. במקביל, צצים גם דיווחים על מתיחות בין אדם לוין לשופט החדש בצוות, פארל וויליאמס, שהצטרף בעונה הקודמת. וויליאמס הרענן מצליח לקחת אליו מתמודדים שבעבר היו הולכים עם לוין, שכבר שחוק ומותש אחרי שבע עונות בתפקיד. "לא רק שאדם מתנהג כמו אידיוט, הוא גם מקנא בפארל", מצטטים ברדאר מקור בהפקה, "העונה הזו חושפת את טבעו האמיתי".

דה וויס. פייסבוק, צילום מסך
לא חברים. פארל ווליאמס ואדם לוין/צילום מסך, פייסבוק

ארול מוריס, מאחוריך: האם סרט של לייפטיים הצליח להציל רוצחת מורשעת מעונש מוות?

זוהי זכות השמור בדרך כלל לסרטים תיעודיים או תחקירי עומק עיתונאיים, אבל יכול להיות שהשבוע נוסף סרט טלוויזיה מבית ממלכת הטראש של "לייפטיים" לרשימה המצומצמת של יצירות, שהצליחו להציל פושעים מורשעים מאגף הנידונים למוות. ג'ודי אריאס הורשעה ברצח בן זוגה טראוויס אלכסנדר, במשפט שהפך לקרקס מתוקשר שכלל חשבון טוויטר של הנאשמת, מכירת ציוריה באיביי, ושאר שיט שאמריקאים אוהבים לעשות כשאישה יפה מואשמת ברצח. בחודשים האחרונים התנהל משפט חוזר בגזר הדין, כאשר על הפרק עומד עונש מוות. ענישה כזו דורשת הסכמה פה אחד בקרב המושבעים, אך מושבעת אחת מתוך ה-12 התנגדה. אחת הסברות היא שאותה מתנגדת, אשר הודתה כי צפתה בחלקים מסרט על הפרשה בשם "סוד קטן ומלוכלך", ראתה בעקבותיו את הנאשמת באור אנושי יותר. המדור מתנגד לעונש מוות, אבל גם לא סומך על שיקול דעתם של אנשים שלוקחים ברצינות סרטים של "לייפטיים".

ג'ודי אריאס. AP
ג'ודי אריאס/AP

וואן מור טיים: קווין פדרליין ממשיך לעשות כסף מבריטני ספירס

קווין פדרליין, זוכרים? בעלה לשעבר ואבי ילדיה של בריטני ספירס, רקדן בהכשרתו שניסה כוחו גם בשירה ומשחק וכל מיני מיזמים תעסוקתיים שלרוב לא עלו יפה. במשך שנים הוא קיבל תשלומי מזונות מבריטני, ולכן גם דחה ודחה את נישואיו לבת זוגו הנוכחית, עד שב-2013 וויתר על הצ'קים מספירס לטובת חיי משפחה כדת וכדין. הבעיה מתחילה כשצריך לממן איכשהו את המשפחה הזו, וכך מצא את עצמו קיי-פד שוב בשוק העבודה. השבוע למדנו כי פדרליין מחלטר כתקליטן במועדונים בלוס אנג'לס וסביבותיה, וגם על תלוש המשכורת — אלף דולר לערב, אגב — חתומה אשתו לשעבר, הוא עדיין מוצא דרכים לעשות עליה כסף: הוא מתקלט בריטני.

קווין פדרליין. אינסטגרם, צילום מסך
צריך להתפרנס ממשהו. קווין פדרליין/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully