וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 50: קייטלין ג'נר לקחה לי את הבית

11.6.2015 / 0:25

המהפך של ברוס ג'נר משפיע על דיירים תמימים ברחבי ארה"ב, הטראומה שהעניקה סלין דיון לעובדים של וול מארט, ולמה בקרוב לכולנו יהיה דינוזאור מחמד קטן בבית? חדשות הטראש של השבוע

רחוב הנשמות הטהורות: האנשים שגרים בסמטת ברוס ג'נר לא יודעים מה לעשות עם זה עכשיו

בשבוע שעבר נחשף העולם כולו לקייטלין ג'נר, שהפכה במחי תמונת שער אחת לאישה המדוברת של התקופה. למרות הפופולריות העצומה, יש מספר לא רב של אנשים שהשינוי של ג'נר משפיע על חיי היום-יום שלהם. כמה מהם הם תושבי הערים אוסטין ואל פאסו בטקסס, שמתהדרות שתיהן ברחובות על שם האלוף האולימפי ברוס ג'נר. בימים האחרונים שלטי הרחוב הפכו לאטרקציה עבור חובבי הלייקים באינסטגרם, אבל הדיירים עצמם נמצאים בדילמה ממשית: האם לאמץ את השינוי ולהחליף את שמו של הרחוב, או שמא להמנע מדברי דואר אבודים ושליחי פיצה שהווייז הטעה אותם, ולשמור על השם המקורי. תושבי הרחוב אשר באוסטין הסבירו לתחנת טלוויזיה מקומית שלמרות הכבוד העצום שהם רוכשים לג'נר, שינוי השם יגרום ליותר בעיות מתועלת. שינוי שכזה, על כל פנים, מצריך את הסכמתם של לפחות מחצית מדיירי הרחוב ושל ועדה עירונית מיוחדת, כך שגם אם בניתם על רכישת נדל"ן מניב בסמטת קייטלין ג'נר, זה לא יקרה בזמן הקרוב.

קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
אנחנו גרים ברחוב ברוס, כלומר קייטלין, זאת אומרת צלצלו לפני/צילום מסך, ואניטי פייר

הלב ממשיך לפעום: וול-מארט נפטרת מסלין דיון

רשת הקמעונאות וול-מארט היא המעסיק הפרטי הגדול בעולם, והיא נודעת בתנאים המחפירים אותם היא מעניקה לשני מיליון העובדים שלה. ובכן, לא עוד. בכנס בעלי המניות השנתי שערכה החברה בסוף השבוע האחרון הודיעה על הטבות מסוימות מהן יהנו העובדים, כשהמסקרנת שבהן היתה שכירת שירותיו של די. ג'יי. על כך סיפרה בכינוס בובת-יד בשם "ווילי סלמור" (האם הוא ימכור יותר?), שהסבירה שעובדי הרשת התלוננו שאינם יכולים לשאת עוד את מיטב הלהיטים של סלין דיון, וחלקם אף הגיעו למצב של תגובה פיזית לשיריה. עובדים לא מרוצים, כפי שהבינו בוול-מארט, מוכרים פחות. לכן ישלמו לאדם שירכיב להם פלייליסט לטעמם: זה קל יותר מלתת להם להתאגד, לשלם שעות נוספות או להעניק ביטוח רפואי, נגיד.

סלין דיון. GettyImages
רק לא שוב פעם השיר מטיטאניק/GettyImages

עוד מכה לכנסייה: חברת מוצרי הדיאטה של קירסטי אלי מסתבכת בתביעה

הקריירה של השחקנית קירסטי אלי ידעה עליות אך בעיקר מורדות, והתביעה שהוגשה השבוע נגד החברה שבבעלותה מסתמנת כמו עוד מדרון חלקלק. אלי הקימה את "אורגניק ליאייזונס" המשווקת תוספי תזונה ועקרונות סיינטולוגים שאמורים לזרז ירידה במשקל. אך תביעה שהגישו צמד משקיעים במיזם טוענת שמדובר בחברת קש שמעבירה כספים לכנסיה הסיינטולוגית. השניים, ג'פרי ומרגרט סטביל, הלוו לבאת כוחה של אלי, הסיינטולוגית מישל סיוורד, כחצי מיליון דולר, זאת לאחר שכבר השקיעו מיליון נוסף בחברה.

כעת הם טוענים שההלוואה, אותה אמורה היתה סיוורד להחזיר בריבית שנתית של 15%, שימשה את סיוורד בארגון אירועי צדקה של הכנסייה וכמו גם בתחזוק אורח חייה כמפיקה הוליוודית, ובנוסך הועברו כספים ל"קרן משפחת קירסטי אלי". בני הזוג סטביל טוענים שעל פי כל המסמכים אלי היתה מודעת למהלכים הלא-חוקיים שהתנהלו מתחת לאפה, ותובעים כעת את כספם בחזרה. האמת שהפסד של מיליון וחצי דולר נשמע כמו עונש הולם למי ששם מבטחו בסיינטולוגיה.

קירסטי אלי. Bryan Bedder, GettyImages
עשתה לביתה. קירסטי אלי/GettyImages, Bryan Bedder

תזרקי אותו: החשפנית שהזהירה את ג'ניפר גארנר

זה תמיד נעים לדעת שמישהו דואג לנו, אבל ג'ניפר גארנר בוודאי לא ציפתה שמי שתדאג לה תהיה דווקא חשפנית, שהתפרסמה בתחילת העשור הקודם כמי ששיחקה תפקיד מרכזי בפרידה של בעלה, בן אפלק, מארוסתו דאז, ג'ניפר לופז. תמי מוריס, שבילתה במסיבת חשק פרועה עם אפלק שבועות ספורים לפני פירוק "בניפר", מזהירה את הג'ניפר הנוכחית ש"פעם בוגד — תמיד בוגד" ופוסקת: "תברחי".

דיווחים על קרע בין אפלק וגארנר פוקדים את מדורי הרכילות באופן תדיר, והתחושה היא שמוריס מנסה, ומצליחה, לעשות סיבוב על ההייפ התקשורתי. על הלילה שלה עם אפלק סיפרה בעבר כי "זה לא היה הכי טוב, אבל זה היה בן אפלק!", שזה בערך מה שחשבתי על הסצנה ההיא מ"נעלמת".

ג'ניפר גארנר, בן אפלק. Christopher Polk, GettyImages
קומי בזהירות ותברחי/GettyImages, Christopher Polk

המדע תמיד ימצא את דרכו: בקרוב נוכל לגדל בבית דינוזאורים

חברים, תתחילו לשבת על ההורים: בעוד חמש שנים תבקשו להביא הביתה דינוזאור מחמד. כך לפחות טוען ג'ק הורנר, פלאונטולוג אמריקני ששימש כיועץ בסרטי "פארק היורה" והיווה את ההשראה לדמותו של ד"ר אלן גרנט (סם ניל). הורנר מסביר כי עופות הינם צאצאים ישירים של הדינוזאורים, ובאמצעות הנדסה הפוכה ניתן להביא לידי ביטוי מאפיינים קודמים שהיו קיימים בהם בעבר, למשל שיניים וזנבות. עופוזאורוס, הוא יקרא להם, או דינועוף. כבר שנים שהורנר מדבר על דינוזאורים כחיות מחמד, והשבוע הבטיח שהתממשותם קרובה מתמיד. הוא מסביר גם שבעזרת שימוש באותם כלים אפשר יהיה ליצור גם חדי קרן, וזה, מן הסתם, מגניב בהרבה. חדי קרן לעולם לא ימרדו בנו. ראינו איך זה נגמר עם הדינוזאורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תור מי להוציא את רקס לסיבוב היום?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוכה ירח: לג'ייק ג'ילנהול יש כמה עובדות מדעיות לספק לכם

מרקורי אמנם בנסיגה, אבל זה לא תירוץ למה שעובר על ג'ייק ג'ילנהול. השחקן המוערך התראיין השבוע למגזין "אסקוויר" הבריטי, ודיבר שם על איך הוא מתכונן לתפקידים, על החיבור המחודש שלו ללוס אנג'לס, ועל זה שהירח שולט במחשבות של כולנו. ויש לו גם הסבר: מאחר וגוף האדם מורכב מ"90% מים", עליו להיות מושפע מהירח המלא, כשם שמושפע ממנו הים. "זה נראה לי מדעי", סיכם. בעולם בו מגדלים דינוזאורים כחיות מחמד, יכול להיות שג'ילנהול צודק. או שהוא פשוט מתכונן לתפקיד חדש.

ג'ייק ג'ילנהול. GettyImages
רגע, מה?!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully