וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 80: הו לא, סיימון קאוול גילה את הארוטיקה

14.1.2016 / 0:07

האיש שהפך טחינת טרנדים עד מיאוס למקצוע, זיהה את עליית טרנד הארוטיקה ומתכנן להפיק סדרה על מין ופיתויים. האם הוא יצליח לגרום לנו לשנוא סקס? וגם: כמה נזק יכולה לעשות הילארי דאף? חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: ג'ניפר אניסטון לא נותנת את הטאקו שלה

ארבעה צעירים אכלו רק טאקו כל יום במשך חודש. נשמע כמו טקס חניכה לאחווה בקולג' טיפוסי, אבל החבורה הזו הצליחה להוציא מזה ספר ודיאטה חדשה שכובשת את ארצות הברית. למרות ואולי בגלל שמדובר בתשעים אחוז דאחקה, העניין ב"ניקוי הטאקו" גובר והצליח לסקרן גם את ג'ניפר אניסטון, אחת שמפרסמת מים למחייתה וסביר להניח שמעולם לא ראתה טאקו בל מבפנים. בריאיון ליאהו!, שם שמעה לראשונה על השיטה, אמרה אניסטון שהרעיון מרתק אותה, ולמרות שהטילה ספקות בערכיה התזונתיים של הטורטייה, כבר הספיקה, לדבריה, להזמין את הספר. קשה להאמין שהיא תאמץ את דיאטת הטאקו אבל היא לפחות גרמה לכולנו להרגיש, אפילו לשנייה, קצת פחות רע לגבי הרגלי האכילה שלנו.

מקום 4: מעצר הוא כמו קופסת שוקולד, אתה אף פעם לא יודע מה אתה הולך לקבל

מערכי המשטרה ברחבי העולם מתאימים עצמם לרוח התקופה ודואגים לתחזק נוכחות במדיה חברתית, כאילו ייעודם לא שמירה על בטחון האזרחים, אלא לנסות ולהביא את הלהיט הוויראלי הבא. לכן כששון ברטיס בן ה-18 מרוד איילנד נעצר לאחר שניסה לגנוב טסות מניידת משטרה, הם העלו את תמונת המאסר שלו לפייסבוק והוסיפו את הכיתוב "טיפש הוא מי שנוהג בטיפשות", מתוך הסרט "פורסט גאמפ". אחיו הגדול של הנער התעצבן והתלונן על הפוסט המשפיל, מה שהצליח להביא לרענון נהלים בתחנה: "כנראה שיכולנו להסתדר בלי הכיתוב הזה", מסר מפקדת התחנה לתקשורת המקומית. "נדאג מעתה שכל מה שנפרסם יהיה אך ורק מקצועי". ומי שלא טוב לו, יום טוב לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל שהם לא ראו את 'קרוב להפליא ורועש להחריד'"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 3: אלאניס היקרה

למרות שהתשובות לכל השאלות בעולם נמצאות באלבום "גלולה קטנה ומשוננת", מישהו החליט שזה רעיון טוב לתת לאלניס מוריסט לכתוב טור ייעוץ. ומי אנחנו שנפקפק בו. החל מהשבוע תחל מוריסט לייעץ לקוראי הגרדיאן הבריטי, ומי שמצפה לעצות כמו "איך לפרוץ לאקס שלך הביתה ולבכות לו במקלחת בזמן שאת שרה על זה באקפלה", מוזמן להתעדכן וללמוד שכיום אלניס יותר בעניין של יוגה ושמנים ארומטיים. כי אין דרך מכובדת להתבגר שאינה כוללת שארוול ובקיאות מרשימה במסלול הנסיגה של מרקורי. ומי שרוצה לשמוע עוד, מוזמן לכתוב לה.

מקום 2: סיימון קאוול עושה "חמישים גוונים של אפור"

אם סיימון קאוול טוב במשהו, מדובר בזיהוי טרנדים שניה לפני שהם נמאסים, שאותם הוא מנצל כדי להתעלל בנו הרבה אחרי שכבר מוצו. כך הוא עשה עם תכניות הכישרונות שלא מעניינות אף אחד כבר אלף שנה ועדיין ממשיכות, לפחות חלקן, להיות משודרות. כך הוא הולך לעשות עם הטרנד הלוהט של השנה שעברה: ארוטיקה. היסטריית "חמישים גוונים" הגיעה סוף סוף אל קאוול, וכעת הוא מתכנן להפיק סדרת טלוויזיה המבוססת על הספר "מאחורי המסכה", המתרחש במועדון סקס מחתרתי ומגולל "סיפור אמיתי על מין, פיתויים, והמרדף אחר תענוגות". מפה לשם, סיימון קאוול הולך להמאיס עלינו סקס. תודה רבה באמת.

סיימון קאוול. GettyImages
מה אני עוד יכול להרוס לכם?/GettyImages

מקום 1: נשכה את בעלה בפרצוף בעקבות וויכוח על הילארי דאף

חופשת חג המולד לא עברה באופן חלק בבית משפחת לסטר. כמו כל משפחה, גם בני הזוג ברנדי ואיתן ישבו מול הטלוויזיה וכששודרה פרסומת מסוימת, החלו להתווכח אם מי שמככבת בה היא הילרי דאף, או מישהי אחרת. הם התווכחו והתווכחו, אך כשאיתן ביקש לסיים את המריבה בנשיקה, נשכה אותו ברנדי בסנטרו. איתן קרא לשוטרים, ברנדי נעצרה, ומאז הוא אכול רגשות אשם על שגרר את אשתו ואם שלושת ילדיו למאסר. העניין ייפתר אך ורק בבית המשפט, אך שאלה אחת קריטית נותרה ללא מענה: האם היתה זו הילארי דאף או לא?

הילרי דאף. Neilson Bamard, GettyImages
סיבת המעצר: הילארי דאף/GettyImages, Neilson Bamard

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully