וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 92: אל תזמינו את קניה ווסט לחתונה שלכם. פשוט אל

27.4.2016 / 10:22

מייזי וויליאמס מפתיע את מעריצי "משחקי הכס", או. ג'יי סימפסון מתכנן על מערכת יחסים עם קייטלין ג'נר, גויל מ"הארי פוטר" הוא עכשיו מתאגרף וקניה ווסט מבאס את החיים. מצעד הטראש השבועי

מקום 5: או. ג'יי סימפסון מתעניין בקייטלין ג'נר

הסדרה "אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון" גרמה לכולם לרצות חתיכה מאו. ג'יי סימפסון כאילו השנה היא 1994, והסופר איאן הלפרין יודע את זה. בסמיכות מחשידה לפרסום הספר החושפני שלו "שושלת קרדשיאן", מטיל הלפרין פצצה על האסיר הכי מעניין שאינו רומן זדורוב. לדברי הלפרין, שעובד בימים אלה על סרט דוקומנטרי שיעסוק בסימפסון, או. ג'יי מתחזק רשימת מועמדות פוטנציאליות לדייטים בימים שאחרי השהות בכלא. ברשימה ניתן למצוא את קריס ג'נר, אשתו לשעבר של עורך דינו וחברו הקרוב של סימפסון, רוברט קרדשיאן, לצד חברה נוספת באותה שושלת קרדשיאן, קייטלין ג'נר. "הוא אמר משהו על זה שהוא יכול היה להיות מעוניין בה", סיפר הלפרין. "אולי הוא רק התלוצץ, או. ג'יי אומר הרבה דברים ושומר על פרצוף רציני. הוא גם שקרן כפייתי". פרופיל האוקיי קיופיד של הבחור הזה פשוט כותב את עצמו.

קייטלין ג'נר לובשת בלייזר כתפיים מוגבהות וחצאית מיני בעיצוב פטרישיה פילד, ניו יורק, 30 יוני 2015. splash
אהבה חדשה באופק? קייטלין ג'נר/splash

מקום 4: מהוגוורטס אל זירת הקרבות

את הבחור בתמונה הכרנו בסדרת סרטי "הארי פוטר", שם גילם את גרגורי גויל. אבל ג'וש הרדמן כבר הספיק לשכוח את ימיו בהוגוורטס ולאחרונה אך החליט לעשות הסבה מקצועית אל תחום אמנויות הלחימה המשולבות. בסוף השבוע האחרון הרדמן התחרה לראשונה באופן רשמי בקרב כלוב, ענף שנשמע כאילו הומצא בבית סלית'רין, ואף ניצח את יריבו הפולני. למרות שהוא לא מתכוון לוותר לחלוטין על אהבתו הראשונה, הרדמן מעדיף להתמקד באמנויות לחמיה כי משחק, כך אמר ל"מירור" הבריטי, "זה כמו למלא לוטו למחייתך". כן, קרבות כלוב בהחלט נשמע כמו הפתרון הבטוח יותר.

מקום 3: הדרך הנכונה ליהנות מאייפון של סלב

זה סיפור על טוב לב, תעוזה ולא מעט חוצפה. טרויאן בליסאריו היא כוכבת טלוויזיה (ספנסר ב"שקרניות קטנות") עם מיליוני עוקבים באינסטגרם ובסנאפצ'ט. ג'ק הוא בחור בר מזל ועז מצח שמצא את התיק והאייפון שלה ברחוב. לאחר שניסה, לדבריו, לפנות אל כמה מאנשי הקשר, עשה ג'ק את מה שכל אחד מה איתנו היה עושה, והחל לתעד את מעלליו באינסטגרם ובסנאפצ'ט. של טרויאן.

השחקנית מיהרה להתנצל בפני עוקביה על הפרסומים המשונים, אבל זרמה איתם כי היא כנראה הבן אדם הכי נינוח בעולם. ג'ק, שכנראה קלט את זה, הבטיח לה שהנייד שלה בטוח ושלא חיטט בכלום, חוץ מבתיק שלה, שם מצא שני צמידי VIP לפסטיבל קואצ'לה שהתקיים בסוף השבוע האחרון. הוא החליט לנסות לסחוט עוד קצת מהלימון הזה שנחת בחיקו, וביקש אותם. טרויאן אמרה כן, וג'ק חגג עם סקרילקס עד שש בבוקר. ביום ראשון בערב הם נפגשו, האבידה הושבה לבעליה, ונרשמה צפייה משותפת ב"משחקי הכס". זו נשמעת כמו תחילתה של ידידות מופלאה, או תחילתו של תעלול שיווקי שעוד רגע ייחשף.

מקום 2: כשאריה סטארק דופקת פתאום בדלת

מייזי וויליאמס אולי משחקת בסדרה הכי גדולה המשודרת כיום, אבל להצטלם כמה שבועות בשנה לתפקיד אריה סטארק ב"משחקי הכס" משאיר לה המון זמן פנוי להטריל את המעריצים שלה. ביום ראשון האחרון היא צייצה בטוויטר על תחרות מטעם HBO, שתשלח שקית הפתעות לקבוצת מעריצים בת מזל שתזכה בה. אך לא HBO ארגנה את התחרות, אלא וויליאמס עצמה, שהלכה וקנתה שתיה וחטיפים והביאה אותם אל דירתם של מארק וקייט, סטודנטים מלוס אנג'לס שלא היה להם מושג שההפתעה האמיתית היא שוויליאמס תגיע במפתיע למסיבת הצפייה. תקוו בשבילם שהיא לא פלטה שום ספוילרים.

מקום 1: אסור להזמין את קניה ווסט לחתונה

יש בוודאי סיבות רבות להזמין את קניה ווסט לחתונה, אבל יש הרבה יותר סיבות להשאיר אותו מחוץ לרשימת האורחים. באחת מהן חזינו בסוף השבוע האחרון, אז כיבד ווסט בנוכחותו את חתונתם של דייב גרוטמן, חבר ואיש עסקים ממיאמי, ובת זוגו, הדוגמנית הברזילאית איזבלה רנגל. בשלב הברכות חטף ווסט את המיקרופון באמצע אחד הנאומים, במחווה לתקרית הגראמיז שלו עם טיילור סוויפט וקרא: "ג'ייסון, אני אתן לך לסיים, אבל לדייב ואיזבלה היתה את החתונה הכי טובה אי פעם!". הנוכחים, אולי פרט לג'ייסון, נראו נהנים מאוד מהדאחקה, למרות שכבר עברו תשע שנים מאז אותו טקס פרסים מר ונמהר, ואפילו אז זה לא היה מגניב. לחתונה שלכם אל תזמינו אותו. גם ככה, איזה צ'ק הוא כבר יביא עם כל החובות שהוא שקוע בהם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully