וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 98: כוכבת הפורנו שאולצה לבלוע את השתן של האקס

9.6.2016 / 0:00

סכסוך מקוון בין חברות ספייס גירלז, נוויל לונגבוטום חתיך וכבר לא מסוגל לצפות בעצמו, מייגן פוקס מתקשרת עם העובר ותביעה מבחילה מעולם הפורנו. מצעד הטראש השבועי

מקום 5: סכסוך האינפולים של חברות ספייס גירלז

השנה היא 2016 ודרך בטוחה למחוק אנשים מהחיים היא להתעלם מהם לחלוטין ברשתות החברתיות. כל זה נכון במיוחד כשמדובר בסלבס, שרשימות הנעקבים שלהם מנוטרות באופן תמידי על ידי התקשורת וכל אינפול שרירותי מנופח מיד לממדי סכסוך. כך למשל, "הסאן" הלונדוני מדווח כי סקארי ספייס, מל בי, הפסיקה לעקוב אחרי ספורטי ספייס, מל סי, באינסטגרם ובטוויטר, מה שעלול להעמיד את האיחוד המדובר של הספייס גירלז בסכנה. למרות שמדובר באיחוד שמעולם לא זכה לאישור רשמי (מה שלא הפריע לכמאה אלף גולשים "להתעניין" באירוע בפייסבוק), ובאינפול שאולי קרה תוך כדי ניקוי פירורים מהאייפון, ההמלצה היא להמשיך ולעקוב אחרי האירועים, אולי ייצא מזה דואט סולחה.

מקום 4: נוויל לונגבוטום לא מסוגל לצפות בסרטי "הארי פוטר"

אם היתה נערכת תחרות בין שחקני "הארי פוטר" למציאת זה שהתבגר הכי טוב, מת'יו לואיס היה זוכה בה ובהפרש ניכר. ולא כי שאר החברים מהוגוורטס התבגרו רע, פשוט הפער בין נוויל לונגבוטום ללואיס מודל 2016 הוא בלתי נתפס כמעט. הפער גם יכול לשפוך מעט אור על העובדה שלואיס מסרב לצפות בסדרת הסרטים שליוותה אותו מגיל צעיר: הוא פשוט לא מסוגל. "ניסיתי לצפות שוב בכל הסרטים, אבל הספיק לי אחרי שצפיתי בחצי מהסרט הראשון", סיפר השבוע בריאיון בתוכנית הטלוויזיה "Lorraine". "זו היתה בשבילי תקופה מדהימה, אבל כמו לראות סרטי וידאו ביתיים מהילדות, לפעמים זה קשה". אם לשפוט לפי הביקורות שהוא מקבל, דווקא בסרטו האחרון, "ללכת בדרכך", יהיה ללואיס קשה במיוחד לצפות.

מקום 3: להפוך לגבר הסקסי בבריטניה מיד, שאל אותו כיצד

בת הזוג של טום צ'רץ' לא התבלבלה כששאל אותה אם הוא הגבר הסקסי ביותר בבריטניה. "לא, דיויד בקהאם", היא ענתה, ושלחה אותו להעמיד אותה על טעותה, והוא עשה את זה בגדול. הבריטי בן ה-25 הצליח להערים אפילו על גוגל, כשהעלה תמונות שלו תחת שם הקובץ "הגבר הסקסי ביותר בבריטניה" לאתרי שיתוף. צ'רץ' הצליח להשתחל לתוצאות הראשונות בגוגל, תוך כדי שימוש במילות מפתח וטריקים נוספים מעולם קידום האתרים במנוע החיפוש. על התהליך כולו הוא מסביר באתר שלו, למי שמעדיף את הדרך הקשה על פני, נגיד, להיות סקסי.

מקום 2: כוכבת הפורנו שאולצה לבלוע את השתן של האקס

תביעה מכוערת במיוחד מסעירה את עולם המוזיקה הקלאסית, כמו גם את תעשיית הפורנוגרפיה. שחקנית הפורנו אשלי יודן תובעת את הכנר דיויד גארט, הידוע גם בתור "הילד הרע של המוזיקה הקלאסית", בטענה שהתעלל בה בזמן שהיו בני זוג.

ה"ניו יורק פוסט" מפרט מעשים קשים במיוחד שביצע לכאורה גארט כלפי יודן, כמו למשל קיום יחסי מין אלימים שלא בהסכמה, שהסתיימו בצלע סדוקה. ואולי החלק המחליא ביותר בתביעה מחליאה גם ככה: גארט מואשם שאילץ את יודן לשתות את השתן שלו. מה שקורה כנראה, כשנחשפים ליותר מדי פורנו והגבולות בין הבדיה והמציאות מתחילים להטשטש. משום מה זה אף פעם לא בא על חשבון הגברים.

מקום 1: מייגן פוקס מקבלת מסרים מהבטן

מייגן פוקס היא אמא לשני בנים, ואת ההיריון השלישי שלה היא לוקחת לגמרי בקלות. השבוע היא סיפרה לג'ימי קימל את מה שעשוי להיות הסוד להיריון מוצלח: להקשיב לעובר שלך. "אני מרגישה שאפשר לקבל מסרים מהעובר אם רק פתוחים לזה", אמרה. "למשל, התינוק רוצה שנגור במקום אחר, אז נעבור דירה לאיזור אחר לחלוטין של לוס אנג'לס, שם הוא רוצה לגדול". בעוד קימל היה קצת סקפטי לגבי העניין, פוקס משוכנעת שגדל לה בבטן גאון הדור הבא, אז למה לא לזרום איתו ולהעביר את כל הבית על הדרך. אויש, הילדים של היום. כשאני הייתי עוברית ביקשתי רק חמוצים.

מייגן פוקס. ספלאש
שמנמונת שמנמנולה. מייגן פוקס/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully