וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו

9.3.2017 / 0:00

אחרי הצלחת המופע בו אירח נועה קירל וחובי סטאר, ממשיך צביקה פיק ב-"מופע המיטב". בין לבין, ביקשנו ממנו לספר לנו על האמנים והאלבומים האהובים עליו במיוחד. האזינו לבחירות

"Abba – "Waterloo

זו להקה שאני אוהב ומעריך ומאוד, האלבום הזה מדבר אליי מהסיבה שכשיצא עשה הרבה רעש. השיר "Waterloo" זכה באירוויזיון 1974 ואחריו גרף עוד הרבה שירים לאותו אלבום שזכו להצלחה גדולה בכל העולם, הגיעו לפסגות מצעדי הפזמונים והשפיעו על הסגנון המוזיקלי בשנים אלה. ותמיד ייזכר כאחד השירים המוכרים ביותר מתחרויות האירוויזיון.

פסקול הסרט "ד"ר ז'יוואגו"

קודם כל הסרט הוא אחד היפים שנכתבו עד היום אבל המוזיקה שלו לא פחות. סרט עם מוזיקה ייחודית וקלאסית שמכניסה אותך לרוח הסרט.

"Bee Gees - "The Ultimate Bee Gees

אחת הלהקות האהובות עליי ביותר, שהמוזיקה והסגנון שלה השפיעה עלי מאוד עד עצם היום הזה. שירי פופ ודיסקו מצליחים מאוד במיוחד בשנות ה70-80, שהשפיעו המון על תרבות הדיסקו בעולם וכמובן גם עלי.

"Guns N' Roses - "Appetite for Destruction

ההופעה הבימתית שלהם והרעש שהם עושים בהופעה הם אחד הדברים שהכי בא לי לעשות על הבמה. להקה שכל אלבום שהוציאה עד כה מוציאה ממך את כל הרוק שבך, האלבום הזה ספציפית עד היום זוכה לאהדה והצלחה ממבקרים שונים ומהקהל.

"Beyonce - "I Am... Sasha Fierce

זמרת גדולה עם הפקות גרנדיוזיות. השלמות שבהפקות המוזיקליות שלה הם חסרי תקדים ואני אוהב להאזין להם ולהתפעל כל פעם מחדש - דיוה.

seperator

הופעות קרובות

זאפה ירושלים - יום חמישי 9 במרץ.
זאפה חיפה - יום ראשון 12 במרץ.
גריי יהוד - יום חמישי 14 באפריל.
זאפה הרצליה - יום חמישי 21 באפריל.
זאפה תל אביב - יום שישי 19 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully