וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקסטייפ מבריק: המוזיקה שתעזור לכם במהלך ניקיונות הפסח

6.4.2017 / 1:07

הבית לא ינקה את עצמו לכבוד פסח, אז הנה מיקסטייפ עם שירים מרקידים ומקפיצים שיעודדו אתכם לקחת את המטאטא ליד ויעזרו לכם להתמיד במלאכה ואף להצטיין בה

מוזיקה הופכת כל חוויה מעיקה לנסבלת יותר: נסו לצלוח נסיעת רכבת ארוכה בלי אוזניות או כתיבת סמינר בלי ליווי מוזיקלי, ונראה אם תשרדו.

החוק הזה תקף כמובן גם לגבי ניקיונות, וכפי שכבר למדנו מג'ניפר לורנס ב"חלום אמריקאי" ומרובין וויליאמס ב"גברת דאוטפייר", אי אפשר להתחיל לשטוף ולקרצף בלי מוזיקה ברקע. כי כשאלוהים רוצה, גם מטאטא יורה, וכשהפטיפון עובד – גם המגב רוקד.

לכן, ולקראת הימים עתירי הספונג'ה וסידור הארונות שמחכים לנו, הכנו מיקסטייפ שינסה לעודד אתכם להתחיל במלאכה ואז גם להתמיד בה. רוב הקטעים המוזיקליים בו אינם דווקא קשורים ישירות לניקיונות או לפסח, אבל הם בוויב מקפיץ או מרקיד, שאולי לא יגרום לכם לצאת במחולות עם המטליות, אבל לכל הפחות יקל קצת על עבודת הפרך.

כמובן שיש אלפי אם לא יותר שירים שהיו יכולים להתאים. המיקסטייפ כולל רק קמצוץ מתוכם ומשתדל גם לשמור על גיוון: בין השאר, תמצאו בו שירים באנגלית, עברית, ערבית, פרסית, יוונית וצרפתית. האזנה נעימה וחג שמח, ואל תשכחו לנקות גם את המשקופים!

  • עוד באותו נושא:
  • פסח 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully