וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הרגעים הגרועים והטובים של טקס האמי

20.9.2011 / 7:10

כל הפדיחות של האמי, מה לא עושה עקרת בית נואשת בשביל צומי, וד"ר האוס יפגוש את כוכב "נמלטים". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: המשמח והמפדח בטקס פרסי האמי

צ'רלי שין בטקס פרסי האמי. Kevin Winter, GettyImages
סלח לי, זה אקדח צמוד לרקה שלך או שאתה ממש מדוכא להיות כאן? צ'רלי שין באמי/GettyImages, Kevin Winter

טקס פרסי האמי ה-63 ששודר ביום ראשון הצליח לייצר כמה רגעים מפתיעים (גם אם לא לטובה), כמה רגעים מצחיקים אבל בעיקר – וזה החלק הכי טוב – רגעים מביכים. מזכיות לא מוצדקות ועד לנפילות על הבמה, קבלו את הרגעים שהפכו לנו את הטקס לקצת יותר מעניין:

1. כמידי שנה מחכים המבקרים, הציניקנים ויתר העולם לראות את מי ישכחו השנה בקליפ לזכרם של השחקנים והיוצרים שהלכו לעולמם. השנה זכינו להתעלמות רבתי מלן לסר (הדוד ליאו מ"סיינפלד"), קלריס טיילור ("משפחת קוסבי") וג'ף קונוואי ("טקסי"). העיקר שהכניסו את אנדי וויטפלד מ"ספרטקוס: דם וחול", שהלך לעולמו לפני שבוע.

2. ניסיון של ג'יין לינץ' להצחיק במערכון על תכניות הריאליטי בסגנון "ג'רזי שור" ו"עקרות בית אמיתיות" גרר בעיקר רחמים על כשרון מבוזבז.

3. מבוכה נוספת התרחשה דווקא לפני הטקס, מאחורי הקלעים, כאשר אלק בולדווין שהיה אמור להופיע באחד מקטעי הקישור, ניסה להשחיל בו בדיחה על שערוריית האזנות הסתר של התאגיד של רופרט מרדוק - וצונזר. הוא בתגובה החליט לנטוש את התפקיד והוחלף בלאונרד נימוי.

4. מרגו מרטינדייל, שקטפה את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בדרמה על "צדק פרטי", לא הצליחה לטפס את שלוש המדרגות בדרך למיקרופון, מעדה ונאלצה להסתייע באשטון קוצ'ר ואד אוניל.

5. על אף שהופעתם של חברי לונלי איילנד היתה ככוס לימונדה צוננת ביום שרב לטקס המשמים הזה, הביצוע שלהם יחד עם אייקון ללהיט שלהם "I just had sex" צונזר ומשום מה הונף במהלכו דגל ענק של ארצות הברית.

6. צ'רלי שין עולה לבמה ומקריא הודעת תמיכה בסדרה שנטשה אותו "שני גברים וחצי" כאילו מחזיקים אקדח לרקתו. לפחות הוא לא נכנס לווידאו הזיכרון של אלו שמתו השנה.

אמי 2011 - כל מה שקרה בטקס, דקה אחר דקה

אמי 2011 - כל הזוכים בכל הפרסים

אמי 2011 - השחקנים הדחויים של הטקס

פרסי האמי - מי היה צריך לזכות לדעתנו

המיותר: חטיפה מבוימת בשביל יח"צ

מישל סלהי. GettyImages
הגדירה מחדש מה זה "צומי". מישל סלהי/GettyImages

שבוע רווי סקנדלים עבר על הסדרה "עקרות בית אמיתיות". הכול התחיל מהיעלמותה של עקרת הבית לשעבר מישל סלהי, המוכרת יותר בתור זו שהגיעה ללא הזמנה לארוחת ערב עם הנשיא ברק אובמה. בעלה של סלהי הוא שביקש את עזרת הציבור בחיפושים אחריה לאחר שנעלמה מהבית, והבקשה הציתה שמועות שמא היא נחטפה.

מספר שעות אחר כך הודיעה סלהי שהיא איננה מעוניינת לפגוש אף אחד וכי היא נמצאת במקום בטוח. יום לאחר מכן, ולאחר שהטענות על תעלול יח"צני נרגעו מעט, הודיע הבעל הזועם כי הוא מתגרש ממנה בשל רומן שניהלה עם גיטריסט להקת Journey, ניל סקון. שמח.

במקביל, גילו ארבע עקרות בית מניו יורק כי חייהן התוססים לא ימשיכו להיות מתועדים בסדרה. סינדי ברשופ, אלכס מקורד, ג'יל זרין וקלי קילורן בנסימון פוטרו מהסדרה "בנימה ידידותית" וטרם ידוע מי ייכנס לנעלי עקב הסטילטו שלהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הביזאר: מי יהיה הראשון לצוד רוח רפאים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה שלא תצודו לעצמכם חיים במקום? מתוך "Paranormal challenge"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע תגיע לסיומה עונתה הראשונה של תכנית הריאליטי "Paranormal Challenge" של ערוץ הטיולים האמריקאי. במשך עונה שלמה התחרו זה מול זה "ציידי רוחות" שנשלחו במסגרת התחרות למקומות הידועים כ"רדופים במיוחד". המטרה: להביא כמה שיותר הוכחות מצולמות לפעילות על-טבעית. המנצח: מי שמצליח לתפוס את "קספר". איפה מאלדר וסקאלי כשצריך אותם.

ליהוק שיחוק: כש"נמלטים" פגש את "האוס"

וונוורט' מילר ומייקל נורי. GettyImages
מצד אחד וונטוורת' מילר, מצד שני מייקל נורי - מה יכול להיות רע?/GettyImages

"האוס" אחראית לכמה מהליהוקים המעניינים יותר שהיו לנו השבוע. בתחילת השבוע הודיעו יוצרי הסדרה כי החליטו לאשפז במחלקה של הרופא הכי ציני בטלוויזיה, את לא אחר מאשר הנמלט לשעבר, וונטוורת' מילר. מילר החתיך, שלא זכה לתפקיד טלוויזיוני משמעותי אז סיים להיות הפרנואיד הגדול בטלוויזיה, יגלם פציינט שמתהדר באלטרואיזם בלתי מוגבל, והרופאים במחלקה ינסו להבין האם מדובר באמת בנדבן בלתי רגיל או שמא זהו רק סימפטום.

בנוסף, יטפל האוס העונה גם בשחקן מייקל נורי שמוכר לכם יותר כבעלה לשעבר של גלן קלוז בסדרת המופת "דמג'ס". נורי ישחק מנכ"ל של חברה גדולה שנלחם בעובדים שלו לאחר שהודיע להם על כוונתו להעביר את החברה לסין. ברטון, כצפוי חוטף התקף נוירולוגי, וכאן נכנסים לתמונה ד"ר האוס וצוותו המיומן. ספוילר – זה לא זאבת.

לינק לעת צרה: "המירוץ למיליון" בשירות פורסקוור

פיל קוגן, מנחה התכנית "המרוץ למיליון". imdb
אתכם בכל מקום. פיל קוגן, מנחה "המירוץ למיליון"/imdb

אם הצטרפתם לרשת החברתית פורסקוור, שמאפשרת לכולם לדעת איפה אתם בכל זמן נתון, תשמחו וודאי לגלות שהתכנית "המירוץ למיליון", שאחרי 18 עונות כבר אין מקום בעולם שהיא לא הגיעה אליו, השיקה אפליקציית פורסקוור משלה. כך, בכל מקום שתגיעו אליו תספר לכם האפליקציה על האטרקציות שניתן למצוא שם, כמו גם חידות על התכנית ומידע נוסף. לאנשים שגם בחופשה צריכים את מנת הריאליטי שלהם.

מי אמר למי?

"A lot of people are curious why I'm a lesbian. Ladies and gentlemen, the cast of Entourage"

(ג'יין לינץ' מצליחה למצוא מה רע בחתיכים של "הפמליה". היא לא שמה לב כמה טרטל היה חתיך בטקס?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully