וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: גראמפי קאט מגיעה לטלוויזיה

17.6.2014 / 0:00

"אני רוצה להתחתן עם הנסיך הארי" מבוטלת, מנחה "מלך הטריוויה" שובר שיא גינס וג'ימי פאלון בעוד קטע וידאו ויראלי. חדשות הטלוויזיה של ארה"ב

ראיין אדם ברחוב - ולא ידע שמדובר בכוכב "שובר שורות"

אנשי הסדרה המדוברת "פארגו" יצאו ליום צילומים בעיר קלגרי שבאלברטה, קנדה. רשת החדשות המקומית "גלובל ניוז" שלחה את הכתב שלה, גיל טאקר, לדווח על האירוע המסעיר (במונחים מקומיים כמובן). טאקר ביקש לדעת מעט על הצילומים מאנשי הצוות כשעצר עובר אורח ושאל אותו על הצילומים ומדוע בחרו אנשי הסדרה את הלוקיישן הספציפי הזה. מה שהוא לא ידע הוא שבחלקו צנח אחד הכוכבים הראשיים של הסדרה וכוכב "שובר שורות" בעברו – בוב אודנקירק. צפו.

FOX ביטלה את הריאליטי "אני רוצה להתחתן עם הנסיך הארי"

בעקבות נתוני רייטינג שלא תאמו את הציפיות, רשת FOX החליטה לבטל לאחר ארבעה פרקים בלבד את הריאליטי "אני רוצה להתחתן עם הארי" בו כמה אמריקניות התחרו על לבו של צעיר ג'ינג'י שהתחזה לנסיך המלכותי. הסדרה ספגה לא מעט ביקורת על התרגיל שעשו לבנות, ובעיקר תמיהה האם וכיצד ייתכן שהמשתתפות לא ידעו כי מדובר רק בכפיל של הנסיך המפורסם. אם בכל זאת התחברתם לסדרה, ארבעת הפרקים האחרונים יהיו זמינים לצפייה ב"הולו".

מנחה "מלך הטריוויה" שבר שיא גינס

אלכס טרבק מנחה את השעשועון "מלך הטריוויה" מאז 1984. השבוע הוא גם שבר שיא גינס: טרבק קיבל את התואר "האדם שהנחה הכי הרבה פרקים של אותה תכנית". טרבק, בן 73, הנחה השבוע את הפרק ה-6,829 שלו בתכנית. "זה מיוחד במובן זה שאני פה כבר הרבה זמן, והיה לי את המזל להיות קשור לתכנית טובה כמו 'מלך הטריוויה'!", הוא אמר במעמד קבלת התואר.

"גראמפי קאט" מגיעה למסך בחג המולד הקרוב

החתולה הזועפת מהאינטרנט מגיעה לטלוויזיה: רשת "לייפטיים" הודיעה השבוע כי בחג המולד הקרוב תשדר סרט בו תככב לא אחרת מאשר "גראמפי קאט" – החתולה זעופת המבט שכבשה כל חלקה אינטרנטית פנויה בשנים האחרונות. הסרט ייקרא "Grumpy cat's worst Christmas ever" ובו החתולה הזועפת מועמדת לאימוץ, אולם לא זוכה לבעלים בשל מזגה הכעוס. זאת כמובן עד שילדה רגישה בת 12 מחליטה לשנות את גורלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
:)/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשים יובילו את העונה הבאה של "בלש אמיתי"?

השמועות סביב העונה החדשה של "בלש אמיתי" ממשיכות לייצר כותרות והכחשות השכם והערב. השבוע, התמודד יוצר הסדרה ניק פיצולאטו עם השמועה לפיה העונה השנייה של סדרת הבלשים האיכותית של רשת HBO תובל על ידי נשים בלבד, זאת בניגוד לעונה הקודמת שהובלה על ידי דמויות גבריות אותן גילמו וודי הארלסון ומתיו מקונוהיי. "תהיה דמות נשית חזקה", אמר פיצולאטו השבוע, "אבל לא הייתי אומר שהסדרה תובל על ידי נשים או משהו כזה". מה שכן ניתן לומר בוודאות, הוא שהסדרה תתרחש בקליפורניה, תובל על ידי שלושה תפקידים ראשיים, ותעסוק בהיסטוריה הסודית של התחבורה בארה"ב.

ג'ימי פאלון וכריס כריסטי מדגימים את האבולוציה של "ריקודי אבא"

לאחר שהדגים בכישרון רב כיצד התפתחו ריקודי האימהות לאורך השנים – בעזרתה האדיבה של הגברת הראשונה מישל אובמה – גייס ג'ימי פאלון פוליטיקאי אחר מהמפלגה היריבה כדי להדגים כיצד התפתחו צעדי הריקוד של האבות שלנו לאורך השנים. מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי הדגים בצורה נפלאה את ריקוד "סידור החגורה", "כיסוח הדשא" ועוד. אם אבא שלכם אי פעם הביך אתכם על רחבת הריקודים, זה הסרטון בשבילכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully