וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מה עלה בגורל הפרק הגנוז של "סיינפלד"?

16.7.2014 / 7:51

למה באמת נגנז התסריט של הפרק הלא מצולם של "סיינפלד"? מי יככב בעונה הבאה של "בלש אמיתי"? ומה אפשר כבר לגלות על מה שיקרה ב"הומלנד"? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "סיינפלד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל על הפרק הגנוז של סיינפלד שמעולם לא שודר

המעריצים השרופים בטח כבר שמעו עליו, אבל צופים רבים ברחבי העולם גילו השבוע כי פרק אחד בסדרה האלמותית "סיינפלד" נכתב, אך מעולם לא צולם או שודר. השבוע, במסגרת חגיגות 25 לסדרה שהחלה את דרכה החודש בשנת 1989, נחשפו פרטים אודות הפרק שנגנז.

הפרק, שכונה "ההתערבות" (ולא הפרק בו החבורה מתערבת מי יכול להחזיק זמן רב יותר בלי לאונן) עסק למעשה בשתי התערבויות שונות: האחת, נסובה סביב טענתו של קריימר שסיפר לחבורה שבמהלך טיסה חזרה מפורטו ריקו, הוא שכב עם דיילת במטוס. ג'ורג' מפקפק באמינות הסיפור ואילו ג'רי דווקא מאמין לו (אגב, במהלך הפרק אמור היה להיחשף שמו האמיתי של קריימר, שנחשף לבסוף רק בעונה השישית). ההתערבות השנייה והמרכזית יותר, עסקה בשאלה האם איליין תקנה אקדח להגנה עצמית או לא. קריימר אמור היה לקחת אותה לפגוש חבר שלו שעדיין גר עם אימו אבל מוכר כלי נשק בשוק השחור. במהלך הפרק, הסוגיה של קניית האקדח מובילה לכך שהיא מתלוצצת על כך שהיא תירה לעצמה בראש ומכנה זאת "הקנדי", כאשר היא מדגימה את מיקום חור הכדור בראשה תוך אזכור רצח נשיא ארה"ב לשעבר.

תסריטים כבר נכתבו, שחקני אורח לוהקו, והתפאורה הוכנה. אבל הקאסט לא הסכים לצלם את הפרק. "לפי מיטב זכרוני היה אזכור לבדיחה ששמה 'הקנדי' וזה פגע בי. אני משער שזה גם פגע בקאסט", אמר השבוע תום שרונס, מי שביים 81 מפרקי הסדרה, והיה אמור לביים גם את הפרק הזה. "חזרתי לבמה, והשחקנים הסתכלו עליי ואמרו: 'אנחנו לא רוצים לעשות את הפרק הזה'. אמרתי: 'אני מסכים אתכם. כלי נשק זה לא דבר מצחיק, לא משנה מה אתה אומר'. הלכתי לבכירי הרשת ואמרתי להם 'אנחנו לא רוצים לעשות את הפרק הזה. הצוות ואני לא רוצים לעשות זאת'".

האם קולין פארל יהיה ה"בלש אמיתי" הבא?

לחרושת השמועות לגבי העונה החדשה של "בלש אמיתי" מצטרפת השבוע אחת נוספת: שמו של השחקן קולין פארל עלה כמועמד לאחת התפקידים הראשיים בסדרה של HBO שזכתה לשבחים ואף למועמדויות לפרס האמי הקרוב. יוצרי התכנית הבטיחו כי יחשפו את שמות כוכבי העונה הבאה עוד השבוע, וכי הם יהיו שחקנים מוכרים. אתרי הבידור כבר דיווחו כי פארל נמצא "במגעים מתקדמים" עם היוצרים, כאשר לצדו עלו שמות נוספים ומוכרים פחות של שחקנים כמו טיילור קיטש ("אורות ליל שישי") וגארט הדלנד (אף הוא בוגר "אורות ליל שישי").

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בינתיים - ג'ימי קימל וסת' רוגן ליהקו את עצמם לעונה השנייה של "בלש אמיתי"

כל מה שרציתם לדעת על הסדרה החדשה של אמאזון

הסדרה "Transparent" תגיע בקרוב לאמאזון, ותחמם את התחרות הבלתי נמנעת מול אתר נטפליקס על סדרות מקור. הנה מה שאנחנו יודעים עליה בשלב זה: סדרת הדרמדי (דרמה+קומדיה) מהיוצרים של "עמוק באדמה" עוסקת במורט (השחקן ג'פרי טמבור שמוכר לכם יותר כג'ורג' בלות' מ"משפחה בהפרעה"), גבר יהודי מבוגר, שעובר תהליך לשינוי מין, בניסיון להפוך לאישה בשם מורה ובניסיון שלו לספר על התהליך לילדיו העסוקים בעצמם (בכיכובם של גבי הופמן, ג'יי דופלס ואיימי לנדקר). כל עשרת פרקי הסדרה יועלו לאמאזון בבת אחת בעוד כחודשיים.

כל הטריילרים לסדרות החדשות של אמאזון

פרטים חדשים על העונה החדשה של "הומלנד"

אלכס גנזה, אחד מיוצר הסדרה "הומלנד", ישב השבוע עם המגזין "אינטרטיימנט וויקלי" לראיון בו חשף פרטים חדשים על העונה הרביעית של הסדרה. גנזה מספר, כי מותו של סרג'נט ניקולס ברודי, שימש עבורם הזדמנות לרענן את הסדרה עם חברי צוות חדשים, מיקומים חדשים וקווי עלילה מעניינים. לדבריו, העונה הרביעית תעסוק בסוכנת קרי מתיסון (קלייר דיינס המופלאה) ובהתמודדותה עם התפקיד החדש שקיבלה כמפקדת מרחב בטורקיה. העונה, תזכה מתיסון להראות את היכולות שלהן הוכשרה ב-CIA, את התמודדותה עם ניהול צוות והלחצים מהמדינה המארחת וממדינת האם.

הוא מגלה כי קרי אכן ילדה תינוקת, ואומר כי הצבתה בזירה האחראית על אפגניסטן ופקיסטן יכולה לרמוז על מה שעלה בגורלה של אותה תינוקת שלא יכולה להיות איתה שם. עוד מספר גנזה, כי הסדרה שאבה השראה מנסיגת הכוחות האמריקנים באותו אזור. ואם תהיתם לגבי גורלן של דמויות אהובות אחרות כמו ג'סיקה או דיינה, אומר גנזה שלגביהן אין כרגע תכניות, אך העונה עדיין נכתבת וייתכן כי יימצא להן קו עלילה רלוונטי בהמשך.

נפרדים מברודי

כריסטופר ווקן יגלם את קפטן הוק בהפקה טלוויזיונית של "פיטר פן"

אחרי ההצלחה של ההפקה בשידור חי של המחזמר "צלילי המוזיקה" בכיכובה של קרי אנדרווד, רשת NBC מנסה להמשיך את הגל ותעלה בקרוב הפקה דומה של "פיטר פן". השבוע נודע כי לאחד התפקידים המרכזיים, דמותו של קפטן הוק האכזר, לוהק השחקן כריסטופר ווקן. למרות התפקידים הדרמטיים הרבים שגילם, אמר עליו נשיא הרשת בוב גרינבלט כי הוא "יכול להיות איש של שיר וריקוד בנשמתו". התפקיד הראשי עדיין לא לוהק.

הוכחות לצעדים המרשימים של כריסטופר ווקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully