וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'ינה ספקטור מוכיחה שהיה שווה לחכות לאלבום החדש שלה

אלון עוזיאל

19.6.2009 / 2:12

כמה אתם אוהבים את דוד אלון ילדים? הוא לא רק מביא איתו מתוקים, יש לו גם מיקסטייפ בשבילכם ואתם חייבים לשמוע

The Fiery Furnaces / The End Is Near (דקה 00:00)

הסוף קרב. זה המסר האופטימי שהסינגל החדש של הפיירי פרנסס מבקש להעביר לכם. "שום דבר לא יציל אתכם", "אל תחשבו שיש דרך מילוט", "אתם לגמרי לבדכם" ומשפטים מקבילים הם רק חלק מהאווירה המלבבת של הסינגל הכי פחות כאוטי אך הכי מתסכל שאי פעם קיבלנו ממת'יו ואלינור פרידברגר.

Why? / Eskimo Snow (דקה 02:54)

יוני וולף עוד רגע בארץ (ב-15 ביולי, בבארבי) ואיכשהו, זה לא גורם לו לנוח על זרי דפנה ולפרוש מכל מעש. לאחרונה הלהקה שלו, Why?, הכריזה על אלבום חדש שיגיע בדצמבר (והוקלט במקביל לאלבום הקודם והמצוין, "Alopecia") והנה שיר הנושא מתוכו. אבל אל תתלהבו - אתם אולי ילדים חשובים, אבל וולף חושב שילדי דרפור קצת יותר מגניבים והוא תרם את השיר לאוסף צדקה שאמור לעזור לכמעט-מתים האלו. אתם לא תראו מזה שקל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

Chuck Morgan / The Best Of You (דקה 05:10)

השוודים האלו יודעים לדבר אל ליבה של בחורה. אבל לא רק. אפילו אליי, שאני גבר גברי למדי מכף רגל ועד ראש, הם מצליחים לחדור מתחת לעור.

Regina Spektor / The Calculation (דקה 07:48)

רג'ינה ספקטור לא עושה לאנשי הרשת חיים קלים. כבר שבועיים שכל בלוגר מצוי מפרסם דליפה כזו או אחרת של "Far", האלבום החדש והמצופה של הרוסיה-יהודיה-ניו-יורקית הכה נחשקת הזו, אך נכון לכתיבת שורות אלו, עוד אין גרסה איכותית על אמת בנמצא. מה שכן, השיר הנ"ל נשמע פיצוץ, ואם אתם ממש חסרי סבלנות, אתם יכולים לגלוש למייספייס של רג'ינה ולשמוע את כל האלבום בסטרים.

Lightning Dust / Never Seen (דקה 10:55)

"Infinite Light"', האלבום החדש של Lightning Dust יוצא באוגוסט ועוד לא דלף לרשת. תיבת הדואר הפיזית שלי הבינה שזה הזמן שלה לזהור, להוכיח שכל האינטרנט הזה הוא בלוף אחד גדול, ולכן היא הפתיעה אותי בעותק גשמי של האלבום, שנשמע ממש, אבל ממש מעולה. קבלו את השיר הזה כהוכחה.

From / Dream With You (דקה 15:40)

רוני ברון, האישה שבחזית ההרכב פרום, נולדה בישראל ואפילו בילתה כאן את שנותיה הצעירות, עד שעברה לתיכון בברלי הילס והתחילה להסתובב עם כל מני אנשים שכנראה השמות שלהם היו ברנדון, ברנדה, קלי, דייויד, סטיב ודילן. היתה לה בכיתה גם אחת בשם אנדריאה, אך היא לא התקרבה אליה - בצדק, אמנם היו לה משקפיים, אך היא ממש לא היתה היפסטרית, ובנינו, היה לה גם קצת ריח רע מהפה.

Her Space Holiday / The World Will Deem Us Dangerous - Early Version (דקה 18:38)

"XOXO, Panda And The New Kid Revival" היה אחד מהאלבומים הכי מקופחים של 2008. היחס בין המצוינות שלו להתעלמות היחסית שקיבל מהעולם היתה מבישה ולכן, ברגע שיש אופציה להציף את השירים המצוינים שהיו על "XOXO" לתודעה, מיד אנצל זאת; בסיבובי ההופעות הנוכחיים של Her Space Holiday, נמכר האי-פי "The Early Paws Collection" המכיל קאברים ישנים והקלטות מוקדמות של שירי "XOXO". קבלו קטע מתוכו שנשמע מקסים גם בלי הכאילו-פיריטוכניקה של הגרסה המאוחרת.

Andy Love / U.N.I.R (דקה 22:14)

"הטי-שירט של קט סטיבנס שנתת לי שנה שעברה/ זה הדבר הטוב ביותר שאי פעם קיבלתי/ הטקסט של פיל קולינס שכתבת לי שנה שעברה/ זה הדבר הכי טוב שאי פעם קראתי". איך אפשר לא לאהוב שיר שזה הפזמון שלו?

Camera Obscura / Tougher Than The Rest (דקה 25:05)

קמרה אובסקורה קפצו לתחנת הרדיו KEXP והפציצו עם הקאבר המדהים הזה לברוס ספרינגסטין. הייתי מתרגש, אבל אני קשוח יותר מכל השאר.

The Raveonettes / Last Dance - Demo (דקה 28:17)

הכותרת השכיחה ביותר ברחבי האינטרנט השבוע היתה "The Revolution Will Be Twittered" והתייחסה לשימוש המדהים של אנשי המהומות באירן ברשת. אך אנחנו ידענו כבר קודם שהטוויטר ישנה את העולם - דיברנו על זה בלי סוף ממש פה. אז אחרי אירן, אופרה, אשטון, מייק סקינר והטוויטר האישי והמהפכני שלי, הגיעו גם הרייבונטס, שהחליטו לעשות עסקה עם המעריצים שלהם - הם יפרסמו בטוויטר דמואים בחינם ובתמורה יקבלו פידבקים מהעוקבים. "Last Dance" הוא אחד מתוך שלושת הדמואים שהרייבונטס כבר שיחררו השבוע, וההערה היחידה שלי לגביו הוא שאני רוצה עוד שכמותו.

Tiny Masters of Today / Two Dead Soldiers (דקה 31:30)

הצמד 'המאסטרים הפיציים של היום' לא רק עושה מוזיקה שהילדים מזילים עליה ריר - הוא גם מורכב מילדים על אמת: הוא בן 15, היא בת 13. רק שתבינו, זה אומר שהוא נולד ב-1994 והיא ב-1996. לא יאמן. יש לי חולצות שיותר זקנות מהם; יותר מזה, יש לי חולצות שעדיין בסל הכביסה מהשנים האלו.

Cassettes Won't Listen / Quickly Approaching (דקה 33:14)

ניסתם פעם לדבר לקאסטות? הן לא מקשיבות, אפילו לא לסינגל החדש, המצוין ונטול השירה של Cassettes Won't Listen.

Thieves Like Us / Drugs in My Body - Teenagers Remix (דקה 36:57)

כל ילד שמכבד את עצמו לא יוצא לרחוב מבלי שהגוף שלו ספוג בסמים. אם אתה רוצה להיות ילד אמיתי, אתה חייב להצחין ממשהו, בין אם זה מריחואנה או קראק, ורצוי שמשניהם. אז יאללה, תקשיבו לרימיקס הנ"ל של הטינאייג'רס ונסו לקבל מנת יתר עד שבוע הבא. אם לא תעמדו במשימה, אני אהיה מאוד מאוכזב מכם. מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully