וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיק ונוס: על פמלה אנדרסון ב"רוקדים עם כוכבים"

לילך וולך

9.11.2010 / 7:00

מדינה שלמה חיכתה לפצצת סקס. בסוף הגיעה דודה מאופרת מאמריקה. על הביקור של פמלה אנדרסון ב"רוקדים עם כוכבים"

סופסוף, היא הגיעה. הדודה מאמריקה. אתם הרי מכירים את הדודה מאמריקה, בין אם היתה לכם כזו או לא. היא מאופרת בשכבה עבה וורודה, מדדה על עקבים דקים, מתבשמת ביותר מדי שאנל 5, ופוערת עיניים בהתרגשות עד אקסטזה מכל דבר שמסריח טיפונת מאותנטיות ים תיכונית. הכל פה לאבלי. השמש לאבלי. האנשים כל כך חמים (סאבטקסט: מחבקים בלי מספיק דאודורנט) ולאבלי. האוכל לאבלי, אולי טיפה ספייסי אבל לגמרי לאבלי. בטח שלאבלי.

ומסתבר שפמלה אנדרסון, שהגיעה אמש (שני) להתארח ב"רוקדים עם כוכבים" בערוץ 2, היא בדיוק, לא פחות ולא יותר, אותה דודה מאמריקה. אמנם, פעם היא היתה לוהטת והרקידה אזורי חלציים של בני תשחורת. אמנם, בארצות הברית היא עדיין תנור סלילים רותח. אבל פה? בסופו של עניין, בישראל היא במלוא דודתיותה. כמו חברתה למוסרנות, מדונה-אסתר, ארץ הקודש הוציאה מנערת השער המיתולוגית של פלייבוי את הלייק א וירג'ן שקבורה עמוק בתוכה. היא עוזבת ראיונות עיתונאיים כאילו היתה פקידת שומה שהעזו לרמוז לה שמציץ לה הקומבניזון מתחת לשמלה. היא דוחפת פתקים לכותל כשהיא מצונפת ברדיד צנוע. היא עושה קצת שופינג לא פחות צנוע במשביר לצרכן (יש מבצע על גרבי יודפת, שהיא תפסיד?). והיא מרחק פסע בלבד מלצווח עם ג. יפית "מאמא עוף, מאמא עוף".

גם שיקסע, גם צדיקה

פמלה היקרה הגיעה ל"רוקדים עם כוכבים" - שיש גרועות ממנה אבל אין גרועה כמוה – כדי לתפקד כשופטת אורחת, לרקוד מעט ולקשט בנוכחותה. בקיצור – הביאו אותה בתור דנוטה, השיקסע הלוהטת שמותר לעשות איתה מה שאשתך לא מרשה. אלא שפמלה לא ממש בעניין. היא, כאמור, באה לשאוף את אויר ההרים הצלול כיין ולהשתטח על קברי צדיקים.

היא נכנסה לאולפן של "רוקדים עם כוכבים" מבוהלת קלות ומזוגגת עיניים, ארוזה בשקית פלסטיק אדומה, עם אליבי של ג'ט לג כדי להצדיק את עצמה. ייאמר לזכות צוות התוכנית שלא נראו מחוות מביכות יתר על המידה של התרפסות על ההתחלה. חוץ מאקי אבני, שנזכר שפעם רצה לשחק מחבלים בהוליווד וכמעט ירד לקידה מול אנדרסון, הכל היה די מאופק.

דד או דדיה?

שופטת אורחת? הצחקתם את קלוד דדיה. פמלה ישבה לה על כורסא צדדית, צמודה לרקדן שהביאה איתה כאילו נקלעה שלא ברצונה למסיבת חינה של הזאתי מהמשרד וממלמלת סופרלטיבים שחוזרים על עצמם, רק שיעזבו אותה בשקט. על רון שחר ואנה ארונוב אמרה שהם לוהטים ומהממים. על הילה אלפרט וחיים פרשטיין – שהיתה תשוקה והיה סיפור. את ה"סיפור" היא אהבה גם אצל קובי פרץ (שריקה זו לא שפה שנייה, קובי) ורינה גרינשפון, שרון חזיז ויניב קקון, אקי אבני ופולינה צ'יקטונוב. יש סיכוי לא רע שפמלה לא סגורה על משמעות המילה "סיפור", אם לשפוט לפי הפזרנות שהיא משתמשת בה. בכלל, יש להניח שאיש לא הופתע כשהסתבר שאוצר המילים שלה נע על הטווח שבין מדאים ל100מם.

אחרי שסיימה לתרום ל"רוקדים עם כוכבים" את מה שתלמידי הישיבות תורמים למדינה, פמלה עברה לשמלה שחורה ורקדה עם הצמוד שלה טנגו. השופטים ניצלו את ההזדמנות בשביל לשריין לעצמם ספה לישון עליה בפעם הבאה שהם באל.איי והתחנפו אליה עד דימום אף. לסיום כולם שלפו את המטקות עם ציון ה-"10", והצופים קיבלו הפסקה להקיא קצת בפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

זהירות עם הטחינה

פמלה רוצה לאכול את הפלאפל אבל שהטחינה לא תיזל לה על המחשוף, שזה סוג של מוסר כפול כשמדובר בגברת שעשתה את הונה על התזות טחינה. כמו הדיילות של בריטיש איירוויס, שמצטיידות לפני טיסה לישראל בכפפות צחורות כדי שאף אחד מהפרימיטיבים שאוהבים למשש את הסחורה לא יגע בהן בטעות, גם פמלה הצטיידה בפעמון מזכוכית משוריינת לכבוד הגעתה לארץ המקסימה והחמה שלנו. היא לא תריץ איתנו צחוקים כמו ב"קומדי סנטרל", היא תיזהר שלא לזרוק בוטנים לקופיפים והיא תנסה שלא להידבק בשום דבר זיהומי עד שתעלה על המטוס חזרה ותנשום לרווחה. מה יש לומר? רוקדת או לא, כוכבת או לא – זו לא הפמלה שכיכבה לנו בפנטזיות.

פמלה אנדרסון תתארח גם היום (שלישי) ב"רוקדים עם כוכבים", 21:00, ערוץ 2, רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully