וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של דנה רון כל כך איומה שהיא כבר מדהימה

לילך וולך

20.1.2013 / 0:10

"הבוקר של דנה" היא תצוגת תכלית של חוסר טאקט, מבוכה ורגעי אימה טלוויזיוניים. אולי דווקא בגלל שהיא כל כך קיצונית היא עושה סיבוב שלם והופכת להיות מהפנטת לצפיה

יש דברים שהם כל כך מחרידים שהם כבר עושים סיבוב שלם והופכים להיות מדהימים – חשבו על הברווזן למשל, יצור הטלאים הפרנקנשטייני הזה שנראה כאילו אף אחד לא הצליח להחליט מהו בדיוק וננטש באמצע הבריאה. עכשיו חשבו על דנה רון, ומדויק יותר – על "הבוקר של דנה". תוכנית הבוקר הזו כל כך מביכה, משונה, חסרת טאקט וקאצ'קעית שהיא כבר תופעה יחידנית בפני עצמה. דנה רון היא הברווזן של קשת, והיא מרהיבה ואיומה ממש כמותו.

בין סוגיות כמו "מה תפקידו של הסרום?" (להוציא מכן המון כסף כדי להילחם בעובדה המצערת שאין לכן עור של בנות 18), "מהו הדמיון בין אביבית בר זוהר ופנינה רוזנבלום?" (לשתיהן צחקוק של צבוע שלא התאושש מההאנגאובר); "האם לוסי דובינצ'ק יכולה להחוויר יותר מהרגיל?" (כן, כן היא יכולה. בעיקר כשעורכים לה אמבוש על החיים הפרטיים, למרות שהיא מתחננת שלא); ו"איך לירון רמתי כמעט לא הגיע לאולפן, אבל אז כן הגיע, איך הוא כמעט ביטל את האירוסים עם חברתו, אבל אז הם כן חזרו, ועכשיו נצא לפרסומות" - לא ברור מה קרה פה עכשיו, אבל זיעת החרדה הזו היא לא פלאשבק רע מהטירונות.

"הבוקר של דנה" עשויה כאילו הונדסה להיכנס בשלמותה לתוכניות "לא נגענו" כמו "מה נסגר?" של רועי בר נתן. ראיונות מביכים, אורחים מבועתים, ודנה רון אחת צוהלת שלא יודעת איך לפתוח ראיון, כיצד לחלוק מחמאות ("את מזכירה לי נימפה, חסרת מודעות כזאת", מה?), לקרוא את האדם שמולה, להיפרד מאורחים (אומרים לי שצריך לסיים, אז ביי!), או באופן כללי – מה קורה סביבה כשאינו קשור אליה. ככל הנראה, האדם שלקח הכי ברצינות את שם התוכנית "הבוקר של דנה", הוא רון עצמה שלא מצליחה להפסיק לדבר על עצמה, על בעלה, על חבריה, תחביביה או על חייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים הבאים לבית הבובות של ברבי רון. מתוך "הבוקר של דנה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נכונה השמועה שתוכנית הבוקר של דנה רון הוענקה לה כמעין עסקת פיצויים מידי קשת לפרשת יורם זק, הרי שהעסקה הזו כבר קוימה במלואה, ואפשר היה באופן דיסקרטי להפריש את דנה רון ממכסת מקבלי השכר של הזכיינית. אבל ל"הבוקר של דנה" יש איזה ערך בידורי שאי אפשר היה לצפות – בית הבובות הדמיוני שברבי רון מנהלת באולפן הוא כל כך ביזארי ולא נתפס שהוא מצליח להיות מעין מופע שאי אפשר להסב ממנו את המבט. ודנה רון הפכה להיות המתנה הלא צפויה שלא מפסיקה לתת ולתת – עוד רגעי קסם של מבוכה טהורה; עוד התרפקות על אורח שלחלוטין לא במילייה של רון, אבל היא מוצאת לנכון לכנות אותו "חבר טוב טוב טוב שלי"; עוד עלבונות במסווה של מחמאה לאורחים – כמעט ואי אפשר להתאפק מלהכין פופקורן על הבוקר ולשבת בלסת שמוטה מול מופע האימים המהפנט הזה.

מה אתם חושבים על התוכנית של דנה רון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully