וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון חג עם ליהיא האשטאג מ"ארץ נהדרת"

31.3.2013 / 10:11

לרגל החג השני ולקראת חגיגות העשור של "ארץ נהדרת", העניקו אנשי התכנית ראיון ראשון ובלעדי לכתבת וואלה! תרבות עם הדמות ההו כה פופולרית ליהיא האשטאג. איך היה? לא, מוות

שלום ליהיא.

"לא, יכולת למצוא פתיחה יותר שחוקה?"

מצטערת.

"אני זוכרת שהייתי בתפקיד שלך: יושבת מול מראיינת, מקליטה מהפונקציה של הטלפון הסלולרי, ואז מגיעה הביתה, ענייה, שמנמנה, וכל מה שיש לך בטלפון זה אותך אומרת 'אז נתחיל?' כי מסתבר שאור אדום מהבהב זה כשזה לא מקליט, ואדום לא מהבהב זה כשזה כן מקליט. לא, מוות".

אני יודעת, זה על אדום לא מהבהב.

"אגב ד"ש לגדי להב, ותמסרי לו שאני לגמרי קול עם זה".

הוא כבר לא עובד פה יותר.

"מצחיייק! כי כשאני התפטרתי אחרי שהוא לא הסכים לקבל את הטור שלי על הסביח הכי טוב מצפון לנורדאו, הוא אמר שאני זאת שלא תהיה לה עבודה יותר בעיר הזאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ש לעורך לשעבר. ליהיא האשטאג/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה היום את ב"ארץ נהדרת".

"לא, תגידי לי שאת לא באמת רואה את זה. ארץ - אגב אני אומרת ארץ - זה יותר בשביל לשלם את הפסיכולוגית שלי, שאני חייבת ללכת אליה מאז שאני עושה את ארץ. תכל'ס אני הרבה יותר עסוקה בכל מיני שיט אחרים כמו התכנית שלי בתחנת הרדיו האינטרנטית של גלריית 4876 U. זה על שם דגם של עכבר נוסטלגי של HP שאני סוגדת לו".

נשמע מעניין.

"זה ביי פאר הדבר הכי חשוב שעשיתי. אני מתה על רדיו, זה מדיום מדהים. אתה יושב באולפן, חשוף לגמרי, לא רואים כמה אתה חשוף כי אתה לא מצולם, אבל עדיין. שידרנו כבר שעה לוהטת אחת בשבוע שעבר. לא, מאז שסגרו את הבלוק פשוט אין מקום למוזיקה בעיר הזאת".

חתמת על העצומה שקוראת למנוע את הסגירה שלו?

"לא, אני מדברת על הבלוק הישן, שבאמת היה קולנס. אגב, סורי שאני כל הזמן באייפון אני פשוט מחכה לשמלה שהזמנתי באינטרנט מאתר סינגפורי".

איזה?

"אני אספר לך אחרי שאני אראה אם הראיון יצא טוב. מדובר בסכנת התמכרות, מאז האתר לשכפול מפתחות הסלובני לא היה כזה. רק חשוב לזכור ש-אם פה את S שם את M , אם פה את M , שם את L ואם פה את L , אז תעברי לגדרה או תעשי ספורט או משהו. תגידי, עדיין המעצב הגרפי של האתר פח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליהיא האשטאג במעיל מאתר סינגפורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלכם תוקע את התמונות באמצע משפטים של מרואיינים?".

ממש לא.

"יופי".

איך בילית את חופשת הפסח?

"בעיקר בלהתגעגע לתקופה שלי בניו יורק, עם כל הסצנה של המושבה הברלינאית של הישראלים בברוקלין, יושבים ביחד בפסחא ורואים את הדברים המוקדמים של לינה דנהאם. ולא, אני לא מדברת על הפיצ'ר ההו כה מאוזכר שהיא עשתה לפני 'גירלז', אני מדברת על החיבורים שהיא כתבה בתיכון. וואו. זאת שלמות. ואני מדברת פה משהו ברמה של 'רמזור' הרוסית".

מה עשית בניו יורק?

"גרתי שם שנה, ואלה היו שמונה חודשים הכי משני תודעה שהיו לי. עבדתי הרבה בכתיבת תוכן לארץ".

מה כתבת?

"בעיקר מיילים לאבא שלי שישלח כסף, כי תכלס אין תוכן בארץ. אפרופו, הכרתי את שוגרמן לפני הסרט".

לא שאלתי על זה.

"אבל היה לי חשוב להזכיר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
געגועים לניו יורק. ליהיא האשטאג/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לך המלצות לחג?

"יש לי פטיש קשה ברמות לבתי מלוכה אירופיים. זה הכי הגילטי פלז'ר שלי. טיפ שמשנה חיים: תעקבו אחרי הטוויטר של נסיך דנמרק –רק תבדקו שהדפדפן שלכם תומך בU עם שתי נקודות למעלה, אחרת לא תבינו מה קורה".

ביי.

"נכון שמרוב שלא תצליחו לסווג אותי תשימו אותי בסקשן של עוד בוואלה?"

תערוכת הצילומים ”יש לנו ארץ”, שתעלה בין התאריכים 10-24 באפריל במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, תחגוג עשור ל"ארץ נהדרת" עם צילומים מכל העונות, כולל תמונת מחזור של חברי הפאנל לדורותיו. בנוסף, בימים אלה מתכנסים השחקנים מכל העונות לטובת צילומי תכנית ספיישל מיוחדת, שתשודר בסוף מאי ותחזיר לחיינו את כל הדמויות האהובות מ-10 השנים האחרונות.

מתרגשים לקראת חגיגות העשור של "ארץ נהדרת"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully