וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונאן אובריין בן 50: הציטוטים הכי גדולים

חגית גינזבורג

18.4.2013 / 0:21

מנחה הלייט נייט האהוב קונאן אובריין חוגג יום הולדת 50, וזו הזדמנות מעולה להיזכר בציטוטים הכי טובים שלו - על סלבס, פוליטיקה וסתם על החיים

1. "מוקדם יותר היום, הנשיא בוש שוחח בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה. כשראש הממשלה סיפר לבוש שאצלו באוסטרליה כבר מחר, הראש של בוש התפוצץ".

2. "מייגן פוקס בהיריון. וזה מוזר, כי לא ידעתי שאני יכול לעבר מישהי רק באמצעות המחשבות שלי".

3. "הערב בתכנית '20/20', ברברה וולטרס ראיינה את המלך החדש של ערב הסעודית ודיברה איתו על זכויות הנשים. וולטרס שאלה את המלך למה הוא לא מאשר לנשים לנהוג במכוניות בממלכה. המלך ענה בשתי מלים: לינדזי לוהן".

4. "השבוע דיסני פתחו את הפארק הראשון שלהם בסין. יותר מאלפיים ילדים הגיעו ליום הפתיחה. ואלה רק הילדים שהגיעו כדי לייצר את המרצ'נדייז".

5. "בקרוב הזמרת שר תחגוג יום הולדת שישים. היא אמרה שלכבוד יום ההולדת שלה, היא רוצה להצטלם בעירום למגזין גברים. מה שמוזר, כי הדבר האחרון שמעריץ של שר רוצה זה לראות אישה עירומה".

6. "אחת השמועות הגדולות ביותר בהוליווד כרגע היא שג'ניפר אניסטון עומדת להיפרד מבראד פיט בגלל שהוא מבלה יותר מדי זמן עם אנג'לינה ג'ולי. כששאלו את בראד בנושא, הוא ענה 'נכון שהחיים שלי מדהימים?'".

7. "השבוע, הנשיא בוש הודיע שהוא משיק קמפיין חדש כדי לפתור את הסכסוך הישראלי-פלסטיני. כששאלו אותו למה, הוא אמר 'זה נחמד לעבוד סוף סוף על בעיה שלא אני יצרתי'".


8. "לפי הדיווחים, מרי קייט אולסן לא ממש נהנית ללמוד באוניברסיטת ניו יורק והיא שוקלת לפרוש מהלימודים. כששאלו אותה למה, היא ענתה 'כי יש לי מיליארד דולר'".

9. "שוד תכשיטים התרחש אתמול בבית של אוזי אוסבורן, והמשטרה חושדת שמדובר בעבודה מבפנים. כשאוזי, שהיה מאוד מוטרד מהשוד, שמע את זה הוא שאל 'אני עשיתי את זה?'".

10. "אתמול, אחרי מצעד חג ההודיה, דונלד טראמפ הגיע למייסיס כדי לקדם את ליין הבשמים והחליפות החדש שלו. למרבה הצער, היו רוחות חזקות והשיער של טראמפ כמעט הרג שני אנשים".

11. "מחקר חדש שפורסם בוושינגטון פוסט טוען שלנשים יש כישורים ורבליים טובים יותר מגברים. אני רק רוצה לומר למחברי המחקר: דה!".

12. "לפי סקר חדש, 40 אחוזים מהמבוגרים במקסיקו אומרים שהיו עוברים לחיות בארה"ב אם הייתה ניתנת להם ההזדמנות. המספר הזה אמור היה להיות גבוה יותר, אבל 60 האחוזים האחרים כבר גרים כאן".

13. "לפני כמה ימים ראש עיריית ניו יורק, מייק בלומברג, ביקר את כנסיית הסיינטולוגיה ואמר שאין שום היגיון בדת הזו. בתגובה, טום קרוז הזועם אמר: 'קאפקייקס, רוכסן, ארמדיל".

14. "רשת סטארבקס הודיעה שתתחיל לפרסם ציטוטים דתיים על הכוסות שלהם. הציטוט הראשון יהיה 'ג'יזס! הקפה הזה יקר!"

15. "היום, המועמד הפוטנציאלי לנשיאות דונלד טראמפ פרסם את תעודת הלידה שלו. נכתב שם שהעיניים שלו כחולות ושהשיער שלו מגוחך".

16. "ג'ורג' קלוני אמר היום שהוא שכב עם יותר מדי נשים כדי אי פעם לרוץ לתפקיד פוליטי. מיד לאחר האמירה הזו הוא מונה לראש ממשלת איטליה".

17. "נשים אקטיביסטיות מתכוונות להפגין בקרוב בוושינגטון נגד הצעת החוק ששוקלת לאסור על הנקה בציבור. להפגנה צפויה להגיע גם חבורת גברים שתגיד 'מה? אני מסתכל התינוק'".

18. "במצרים, השלטונות החליטו לנסות להשתיק את מאות המפגינים בסגירת החיבור לאינטרנט בכל רחבי המדינה. עצה קטנה: אם אתם רוצים לגרום לאנשים להישאר בבית ולא לעשות כלום, תשאירו את האינטרנט פועל".

19. "הקונגרס האמריקאי שוקל לייצר כפתור שיאפשר לנשיא אובמה, במידת הצורך, לשתק באופן מיידי את כל המחשבים במדינה. לכפתור הזה יקראו בשם הסודי 'ווינדוס מיקרוסופט'".

20. "הנשיא אובמה ערך בבית הלבן ערב חגיגי לציון תחילת חג החנוכה. בתגובה, הרפובליקנים אמרו 'זה יותר גרוע ממה שחשבנו! הוא יהודי מוסלמי!'".

21. "הנשיא בוש החליט לקדם את הספר החדש שלו, אז הוא קפץ למטה הראשי של פייסבוק. למרבה הצער, הוא העביר את רוב הביקור בפארמוויל".

22. "הרוסים החליטו לפתוח את צ'רנוביל, אזור האסון הגרעיני שלהם, למבקרים. הם אומרים שזה ממש כמו דיסנילנד, רק שאצלם העכבר בגובה שני מטר הוא אמיתי".

23. "סקר חדש מראה שהפופולריות של טייגר וודס צנחה מ-85 אחוזים ל-33 אחוזים. גם הפופולריות של הנשיא אובמה עומדת על 33 אחוזים, אבל טייגר נהנה יותר בדרך לשם".

24. "ספר ילדים חדש מציג את שרה פיילין בתור גיבורה. אני לא רוצה לעשות ספויילרים לסוף, אבל אני רק יכול להגיד שסוף סוף גילינו מי ירה באמא של במבי".

25. "בספר החדש שלה, שרה פיילין מספרת שבפעם הראשונה שהיא ראתה את בעלה, היא אמרה 'תודה לך, אלוהים'. מצחיק, כי זה בדיוק מה שהדמוקרטים אמרו בפעם הראשונה שהם ראו את שרה פיילין".

26. "אתמול התושבים של מדינת מיין הצביעו 'לא' לנישואים חד מיניים ו'כן' להפיכת סמים קלים לחוקיים. במלים אחרות, התושבים במיין חושבים שנישואים צריכים להתקיים בין גברים מאוד מסטולים לנשים מאוד מסטוליות".

27. "ממשלת בריטניה המליצה לתושבים בממלכה להימנע מאלכוהול לפחות פעמיים בשבוע. או כדי שיהיה לתושבים קל יותר לזכור: בכל פעם שהם מצחצחים שיניים".

28. "מדענים מדווחים שהם איתרו את הגן שאחראי לאלכוהוליזם. לדבריהם, הם איתרו אותו במסיבה, מדבר בקול הרבה יותר מדי חזק".

29. "חברות הנפט טוענות שאם היו מאשרים להן לקדוח יותר נפט, הן היו מספקות עוד מיליון מקומות עבודה. כמובן שעיקר העבודה הזו הייתה לנקות את הנפט מכל הברווזים".

30. "חברת טויוטה נמצאת הרבה בכותרות עכשיו, הודות לדגם מתקדם ועתידני של מכונית שהם עיצבו. כן, הדגם כל כך מתקדם שכשיגלו אצלו את הפגם בייצור הוא כבר יסיע את עצמו למפעל היצרנית".

31. "סקר חדש מדווח שילדים מקבלים 40 סנט פחות מפיית השיניים על כל שן שנופלת להם, לעומת דורות קודמים. נכון, הכלכלה במצב כל כך גרוע, שאפילו יצורים מומצאים סובלים ממנה".

32. "יש רשת חברתית חדשה שמיועדת רק לקשישים. למעשה, אנחנו פשוט שולחים אותם למייספייס ומספרים להם שזה חדש".

33. "כמה ממגישי החדשות בפוקס ניוז הציגו טענות קשות נגד בוב ספוג, על קידום אג'נדה נגד ההתחממות הגלובלית. זה נעשה כל כך גרוע שאחר כך הם גם דרשו לראות את מסמכי ההגירה של דורה".

34. "בדרום וירג'יניה אדם נעצר לאחר שגנב כמה בובות מתנפחות. לפי הדיווחים, למשטרה לא הייתה שום בעיה לתפוס אותו כי הוא נשאר לגמרי בלי אוויר".

35. "אפל תחשוף היום את האייפד החדש, ולטענתה הוא די דומה לדגם הקודם וכולל רק מעט שיפורים ושינויים. מה שכמובן אומר שאני ארמוס את אמא שלי כדי לקנות אחד".

36. "הבית הלבן שלח היום את סגן הנשיא ג'ו ביידן לסין. מה שכמובן אומר שעכשיו אנחנו חייבים להם שלושה טריליון דולר וגם התנצלות".

37. "לפי הדיווחים, המפלגות הרפובליקניות קונות הרבה חסויות של תשדירי מזג האוויר. האמת שאפשר לזהות את המגמה הזו די בקלות. אתמול למשל, החזאי האשים את הסערה בנישואים חד מיניים והפלות".

38. "לפי התחזיות, האמריקאים יבזבזו למעלה מ-13 מיליארד דולר על חג הוולנטיינ'ס הקרוב. וגברים שישכחו את וולנטיינ'ס יבזבזו למעלה מ-100 מיליארד דולר".

39. "רשת טאקו בל הודיעה שתשיק בקרוב תפריט אליטיסטי ואיכותי למסעדות שלה. אלה חדשות מצוינות לכל מי שרוצה לחוות שלשול אליטיסטי ואיכותי".

40. "בחג ההלוואין הקרוב, המסכה הפופולארית ביותר היא של ארנולד שוורצנגר. והקטע הכי טוב? עם פה מלא בממתקים אתה גם יכול להישמע כמוהו!".

41. "פמלה אנדרסון אישרה את השמועות על כך שהסירה את שתלי הסיליקון שלה. הרופאים מוסרים שפמלה מרגישה מצוין ושהשתלים הישנים שלה גם בסדר, ושהם עכשיו יוצאים עם צ'רלי שין".

42. "ג'ון טרבולטה סיפר שלפעמים הוא נותן לחברים שלו להשתלט על המטוס שלו, למרות שאין להם מושג מה הם עושים. בדיוק מה שהוא עושה עם הקריירה שלו, בקיצור".

43. "אני רק רוצה לומר לילדים שם בחוץ: אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים בחיים. אלא אם כן ג'יי לנו רוצה לעשות את זה גם".

44. "אתם יודעים למה הצרפתים לא רוצים להפציץ את סאדאם חוסיין, נכון? כי הוא שונא את אמריקה, יש לו כמה מאהבות והוא חובש כובע ברט. הוא צרפתי יותר מהם".

45. "עכשיו שכל הבלגאן הזה מאחורי, יש לי רק בקשה אחת: רשת HBO, כשאתם מפיקים את הסרט על כל אסון הטונייט שואו הזה, אני רוצה שאת דמותי תגלם טילדה סווינטון".

46. "פייסבוק רוצים להפוך את המלה FACE לסימן רשום שלהם. אני הולך לעשות את אותו הדבר עם המלה ACEBOO ולראות איך הדולרים מתגלגלים".

47. "היום הניו יורק פוסט פרסמו שנראיתי אוכל ארוחת ערב עם מורי פוביץ' וקוני צ'אנג. למי שזה לא יהיה שמתחזה לי – בבקשה כוון גבוה יותר".

48. "הלפטופ הזה שורף לי את הרגליים! אני אמציא מכשיר מיוחד שיאפשר את הנחת הלפטופ על הרגליים מבלי שישרוף אותן! או שפשוט אלבש מכנסיים".

49. "סובבתי את הגב לרשת הטלוויזיה הכי גדולה בעולם כי סירבתי להופיע בחצות. והנה אני עכשיו, מופיע בחצות".

50. "חלמתי להיות מנחה טוק שואו בכבלים מאז שהייתי בן 46".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully