וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי פולמן ישפוט בפסטיבל ונציה

13.7.2012 / 22:09

הקולנוען הישראלי יישב בחבר השופטים של הפסטיבל היוקרתי יחד עם סמנתה מורטון, מרינה אברמוביץ' והיו"ר מייקל מאן, ובכך יצטרף לשני הסרטים תוצרת הארץ שיוקרנו באירוע

הישג נוסף לקולנוען הישראלי ארי פולמן: הבמאי, שזכה להכרה בינלאומית עצומה הודות לסרטו "ואלס עם באשיר", יישב השנה בחבר השופטים של פסטיבל ונציה, אירוע הקולנוע השני בחשיבותו באירופה לאחר פסטיבל קאן.

ההכרזה על מינויו של פולמן יצאה היום (שישי), ויחד איתו פורסמו גם שמות חברי השופטים האחרים. בהם, בולטים השחקנית הבריטית סמנתה מורטון ("קונטרול"), השחקנית-דוגמנית הצרפתייה לטיסיה קסטה, הבמאי האיטלקי מתיו גרונה ("גומורה", "ריאליטי" שזכה השנה בפרס הגדול של חבר השופטים בקאן), והאמנית מרינה אברמוביץ'. בראש חבר השופטים, כפי שכבר פורסם בעבר, יישב הקולנוען האמריקאי מייקל מאן ("היט").

פסטיבל ונציה יתחיל השנה ב-29 באוגוסט, ויינעל בשמונה בספטמבר. כפי שנודע לפני כשבועיים, פולמן לא יהיה הנציג הישראלי היחיד בו, שכן יוקרנו בו שני סרטים תוצרת הארץ - "למלא את החלל" של רמה בורשטיין ו"מנתק המים" של עידן הובל.

יש לציין כי סרטו החדש של פולמן, "קונגרס העתידנים", צפוי להתחרות במהדורה הבאה של פסטיבל קאן. כך, הוא יוכל להשלים השנה רצף בינלאומי מרשים - קודם ישפוט את המתחרים בוונציה, ואז יתחרה בעצמו בקאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully