וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רווקה פלוס": צפו בטריילר של סרטו השנוי במחלוקת של דובר קוסאשווילי

7.8.2012 / 17:47

לאחר שעורר סקנדל בהקרנותיו בפני חברי האקדמיה ובאי פסטיבל ירושלים, זוכה סרטו המדובר של במאי "חתונה מאוחרת" בטריילר ראשון - צפו

יח"צ - חד פעמי

סוף כל סוף, גם הקהל הרחב יכול להתרשם מהסרט הישראלי השערורייתי של השנה: לאחר שעורר סקנדלים בעת הקרנותיו בפני חברי האקדמיה הישראלית לקולנוע ובפסטיבל ירושלים, זוכה "רווקה פלוס" של דובר קוסאשווילי לטריילר ראשון אותו אתם יכולים לראות לפני כולם כאן בוואלה! תרבות. זאת לקראת הפצתו המסחרית ב-23 באוגוסט.

כהרגלו של הבמאי ועוד יותר מתמיד, מדובר במלודרמה בוטה ונוקבת. גיבורת הסרט, זהבה (יעל טוקר), היא רווקה בת שלושים פלוס, שעדיין לא הקימה את המשפחה המיוחלת. אמא שלה (רובי פורת-שובל) מחליטה לזרז את התהליך ולשם כך היא מעמידה פנים כי חלתה בסרטן ומסרבת לקחת תרופות עד שבתה תיכנס להריון. במהלך חיפושיה הנואשים אחר גבר שיעשה לה ילד עכשיו ומיד, זהבה נתקלת במיני טיפוסים זכריים ונקלעת לסיטואציות קיצוניות ומשונות, המלמדות אותנו רבות על החברה הישראלית ועל מקומה של האשה בה בפרט.

"רווקה פלוס" הוא הסרט העלילתי הארוך הרביעי שקוסאשווילי ביים בעברית. קדמו לו "התגנבות יחידים", "מתנה משמים" ו"חתונה מאוחרת", עבודת הביכורים והפריצה שלו, הנחשבת גם למבשרת של הגל החדש בקולנוע הישראלי.

פסטיבל ירושלים 2012: אל תזדרזו לצלוב את דובר קוסאשווילי
פסטיבל ירושלים 2012: "רווקה פלוס" של דובר קוסאשווילי מעורר סערה

"רווקה פלוס": מה אתם חושבים על הטריילר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully