וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "סקייפול", "העיתונאי", "חדר 514" ועוד

ג'רמי יפה

25.10.2012 / 12:47

ג'יימס בונד אמור היה למשוך את כל תשומת הלב בקולנוע השבוע, אבל אז ניקול קידמן השתינה על הפנים של זאק אפרון

סקייפול

הפרק ה-23 בסדרת סרטי ג'יימס בונד מציין את שנתו החמישים של הסוכן המיוחד המפורסם ביותר בתולדות הקולנוע. הפעם, נאמנותו של בונד ל-M עומדת במבחן כאשר סודות ישנים צפים ועולים על פני השטח - סודות שחשיפתם יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך לארגון ה-MI6 כולו.

את הסרט ביים סם מנדז, שזכה בפרס האוסקר עבור הסרט "אמריקן ביוטי". בימים האחרונים הודיע מנדז כי למרות הביקורות המעולות ש"סקייפול" מקבל, הוא ככל הנראה לא ישוב לביים פרק נוסף בסדרת הסרטים.

בימוי: סם מנדז
שחקנים: דניאל קרייג, ג'ודי דנץ', חבייר ברדם, בן ווישאו
(143 דקות)


איפה ומתי רואים את "סקייפול"?

העיתונאי

קיץ 1969 בפלורידה החמה. וורד (מתיו מקונוהי) הוא עיתונאי החוזר לעיר הולדתו כדי לבצע תחקיר אודות אסיר הנמצא בתא הנידונים למוות, שככל הנראה לא זכה למשפט הוגן. יחד עם שותפו לכתיבה מהעיתון ואחיו הצעיר ג'ק (זאק אפרון), הוא מנסה להוכיח את חפותו של אותו אסיר על ידי חשיפת מסמכים שהוסתרו ועדויות מפי חברתו - ניקול קידמן.

"העיתונאי" מבוסס על רומן פרי עטו של פיט דקסטר, וביים אותו לי דניאלס, שביים גם את הסרט עטור הפרסים והשבחים "פרשס". הסרט עמוס בסצנות גרפיות ואלימות במיוחד, כמו הסצנה המדוברת בה ניקול קידמן משתינה על פניו של זאק אפרון.

בימוי: לי דניאלס
שחקנים: זאק אפרון, מתיו מקונוהי, ניקול קידמן
(107 דקות)


איפה ומתי רואים את "העיתונאי"?

חדר 514

סרט ישראלי חדש. חוקרת צבאית צעירה בשם אנה (אסיה נייפלד) מגלה כי מפקד הפלוגה שלה מסתיר אירוע ביטחוני חמור שהיה מעורב בו בליל הסדר האחרון. היא מצליחה לגלות פרטים מסויימים על המקרה ופוצחת בחקירה אישית, עד שהמפקד הישיר שלה, איתו היא גם מנהלת קשר אינטימי, פוקד עליה לסגור את התיק ולשכוח מהחקירה. אבל אנה ממשיכה לחקור ולהתעקש על האמת.

הסרט זכה בציון לשבח בפסטיבל טרייבקה 2012 והוצג בפסטיבל קאן. כמו כן השתתף בתחרות בפסטיבל הסרטים בחיפה השנה.

בימוי: שרון בר זיו
שחקנים: אסיה נייפלד, גיא קפולניק, אוהד הול
(91 דקות)


איפה ומתי רואים את "חדר 514"?

רק אהבה

סרטה החדש של הבמאית זוכת פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר, סוזן ביאר. "רק אהבה" היא קומדיה רומנטית המספרת את סיפורם של גבר ואישה, פיליפ (פירס ברוסנן) - אלמן נרגן ואידה (טרין דירהולם), שבדיוק גילתה שבעלה בוגד בה. השניים נפגשים בחתונת ילדיהם ומבינים כי החיים שלהם עומדים להשתנות - אם בשל חתונת הילדים, או בשל העובדה שהם הולכים כנראה להתאהב זה בזו.


בימוי: סוזן ביאר
שחקנים: פירס ברוסנן, טרין דירהולם
(116 דקות)


איפה ומתי רואים את "רק אהבה"?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המשאלה

קואיצ'י הצעיר שומע אגדה הטוענת שאם שתי רכבות נפגשות במקרה בנקודה מסויימת על מסילות מקבילות, נוצר רגע קסום שמאפשר למי שרואה את המחזה המיוחד לבקש משאלה. כשהוא מבין את הפוטנציאל האדיר הטמון בקונספט, קואיצ'י יוצא לנקודה שבה נחנכה מסילת ברזל חדשה וממתין. ברגע שהרכבות יגיעו לנקודה הוא יוכל להביע את המשאלה שלו - שהוריו יחזרו לגור יחד.

במאי הסרט, הירוקאזו קורה-אדה, נחשב לאחד מחשובי הבמאים היפנים הפועלים כיום. הוא אחראי ליצירות מופת כמו: "החיים שאחרי" ו"איש אינו יודע".

בימוי: הירוקאזו קורה-אדה
שחקנים: אישירו וקוקי מדיאה
(128 דקות)


איפה ומתי רואים את "המשאלה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully