וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בתעשיית הפורנו בארה"ב: נגיף האיידס מתפשט?

השחקן רוד דיילי צייץ בטוויטר כי נדבק בנגיף ה-HIV ובלוס אנג'לס העריכו כי הדיווח "אותנטי". זאת, שבועיים בלבד לאחר ששחקנית אחרת - עמה היה לו קשר רומנטי - נדבקה בנגיף

שבועיים בלבד לאחר שתעשיית הסרטים למבוגרים בלבד בארצות הברית השהתה את כל הצילומים לאחר שהתברר כי שחקנית נושאת את נגיף ה-HIV, מתברר כי שחקן נוסף נדבק בנגיף הגורם למחלת האיידס. ארגון המייצג מפיקים של סרטים פורנוגרפיים בלוס אנג'לס קרא ביום שלישי לכל השחקנים שהופיעו בסרטים לצדו של רוד דיילי (שם במה) להיבדק לאחר שבדיקה שנערכה לדיילי מצאה שהוא נושא את הנגיף.

הארגון, המתקרא "הקואליציה לחופש הביטוי", הודיע כי שורה של מסרים שצויצו מחשבון הטוויטר של דיילי "נראים אותנטיים". עם זאת, בארגון הבהירו כי לפי שעה אין אפשרות לאמת את הדברים. מאמציהם של כלי תקשורת בארצות הברית להשיג את תגובתו האישית של דיילי לא נשאו פרי.

ב-22 באוגוסט אישרה הקואליציה כי השחקנית קמרון באי (שם במה) נדבקה בנגיף. אחד מאתרי הפורנו של התעשייה העלה כי בין באי לדיילי היה קשר רומנטי. המחוקק איזדור הול מקליפורניה, המנסה זה כמה חודשים להעביר במדינה חוק המחייב שימוש בקונדומים בעת צילום סרטים פורנוגרפיים, אמר כי המקרה של דיילי ממחיש את הצורך בחקיקה שכזו. "זה המקרה השני בתוך שבוע וחצי של HIV בתעשייה", הוסיף.

בחודש שעבר ספגה תעשיית הפורנוגרפיה האמריקנית מהלומה קשה, עם כישלון המאבק המשפטי בדרישה לחייב את השחקנים להשתמש בקונדומים. בית משפט פדרלי דחה את טענת מפיקי הפורנוגרפיה בקליפורניה, ולפיה התקנה החדשה אינה חוקתית. התקנה היא יישום של חוק שעבר ברוב גדול במשאל עם שנערך במדינה ביום הבחירות לנשיאות בחודש נובמבר 2012, המכונה "התקנה למין בטוח יותר בתעשיית הסרטים למבוגרים במחוז לוס אנג'לס", או "צעד B". נשיא הקרן למלחמה באיידס בלוס אנג'לס, מייקל וינשטיין, אמר כי הפסיקה היא "ניצחון אדיר, שתורם בטווח הארוך לבריאותם של השחקנים בתעשייה".

עוד בנושא
חשש להידבקות באיידס: צילומי הפורנו בארה”ב הופסקו
מכה לתעשיית הפורנו בארה”ב: קונדומים - חובה
משרתים את עצמם: הפרלמנט הבריטי מכור לפורנו?
בריטניה: נכלא על אונס - וגילה שלקורבן היה איידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully