וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קל יותר להיות בריון ומרושע היום". ראיון עם קלואי מורץ לקראת הרימייק של "קארי"

קלואי מורץ מככבת בתפקיד המיתולוגי של קארי במותחן האימה. בראיון לוואלה! תרבות היא מגלה שנשפי סיום אמריקאים הם אכזבה, ושקל יותר להתעלל ולהתנכל בעזרת הרשתות החברתיות

עריכה: רן צימט, קריינות: נועה הרשקוביץ

חובבי הקולנוע כנראה אוהבים לפחד היות והטרנד הלוהט של קיץ 2013 היה סרטי אימה, אשר הפכו לשוברי קופות מפתיעים שהאפילו על כל הסרטים עתירי התקציב שהוליווד בנתה עליהם. רגע לקראת ליל כל הקדושים שיצוין בארה"ב בסוף החודש מגיע הרימייק האולטימטיבי לאקרנים בדוגמת עיבוד לרומן הראשון שפירסם הסופר סטיבן קינג, "קארי", שכבר נמצא בסטטוס קאלט במשך ארבעה עשורים.

מדובר למעשה בעיבוד מחודש לרומן, שכן הסרט המקורי של הבמאי בריאן דה פלמה ובכיכובה של סיסי ספייסק עלה לאקרנים ב-1976 והפך לקלאסיקה שאף זיכתה את ספייסק במועמדות לאוסקר. כעת נכנסת לנעליה של ספייסק בדמותה של קארי הכוכבת הצעירה קלואי מורץ בת ה-16, שחייבת את הפריצה הקולנועית שלה לסרט מאותו ז'אנר מ-2005 בשם "אימה באמטוויל" ובשנים האחרונות זכורה מסרטי "קיק אס".

מורץ מגלמת את קארי ווייט, נערה דחויה המגלה כי יש לה כוח על של טלקינזיס המתפרץ ברגע מכריע בנשף הסיום של התיכון. "זה כל כך מצחיק כי זו הגרסה הכי יפה של נשף סיום", היא מספרת בראיון במלון ארבע עונות בבברלי הילס לקידום הסרט. "אם תלך לנשף סיום אמריקאי אמיתי תהיה מאוכזב ממש".

כדרך להיבדל מהסרט המקורי ולהציג את "קארי" מודל 2013 כפרויקט בזכות עצמו עם אינטרפרטציה אינדיבידואלית לספרו של קינג, מורץ מספרת כי לא צפתה בסרט מ-1976 והגיעה בראש נקי, כיוון שהעדיפה לקבל את השראת האימה שלה מסרטים מפחידים אחרים. לצידה של מורץ מופיעה השחקנית המוערכת ג'וליאן מור, בתפקידה אמה הלא שפויה המחנכת אותה ביד קשה, מלמדת אותה לפחד מהאחר ומכריחה אותה להסתגר בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully