וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "שארקנדו 2" מבקשים עזרה במימון סצנת מסור חשמלי

15.4.2014 / 10:42

יוצרי להיט האימה "שארקנדו" מבקשים מהצופים לעזור במימון 50 אלף דולרים שיוקדשו לסצנת בונוס עם מסור חשמלי שתופיע בסרט ההמשך. רומנטי

ושוב איתכם: יוצרי סרט האימה הבלתי מתפשר "שארקנדו" עובדים על סרט נוסף בסדרת האפוסים הקולנועיים שעוסקים בכרישים טורפי אדם, ופונים ללב שלכם לעזרה. אם גם אתם מרגישים שהסרט הראשון שיצא בשנת 2013 לא היה קיצוני מספיק, בוודאי תוכלו לעזור: יוצרי הסרט מבקשים מחובבי הז'אנר לעזור בגיוס סכום של 50 אלף דולרים, זאת בכדי לצלם סצנת בונוס בכיכובו של מסור חשמלי, לא פחות.

כזכור, הסרט המקורי גולל את סיפורה הטרגי של סופת טורנדו אימתנית שהורסת לגמרי את העיר לוס אנג'לס ומביאה איתה תופעה מוזרה של אלפי כרישים מוזרים המסוגלים לחיות גם מחוץ למים.

המפיקים מאחורי הסרט שייקרא "שארקנדו 2: השני", פתחו עמוד רשמי באתר גיוס הכספים "אינדי גוגו" בו כאמור הם פונים לקהל צופיהם האדוק בבקשה למימון סצנה "בה יהיה שימוש במסורים חשמליים בקרבתם של הכרישים". אתם יודעים, כמחווה לסצנה המדהימה מהסרט הראשון. "אנחנו הולכים לאפשר לך הצצה לאחד מהסרטים הכי מצופים של שנת 2014", כך מפיק הסרט דיוויד לאט, בוידאו מיוחד שנוצר עבור הקמפיין המרגש.

סצנת המסור המסקרנת תוכל להצטלם במידה וסכום היעד יושג תוך 48 ימים, כך שאם אתם חובבי דם מושפרץ וכרישים שטניים, רוצו לארנק ותהיו נדיבים. אפשר לתרום סכום של 45 דולר (בסכום זה יקבל התורם כריש על שמו), 120 דולר (עבור סכום זה תוענק לתורם הזכות לצרוח באימה בהקלטה שתיכנס לסרט) וכן הלאה עד סכום של 25 אלף דולרים, עבורו תוכלו להיות רשומים בקרדיטים של הסרט כמפיקים שותפים.

כמו כן, עשרה אחוזים מהסכום שיגוייס ייתרם לארגון מיוחד שפועל למען הצלת כרישים, ככל הנראה בכדי שאלו יישארו בחיים ויוכלו לספק להוליווד פסיכוזות נוספות להתעסק בהן מלבד מחבלים, דינוזאורים וחיפצון נשי. הסרט "שארקנדו 2" עתיד לעלות לאקרנים בחודש יולי הקרוב.

וכך זה נראה בסרט הקודם:

  • עוד באותו נושא:
  • שארקנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully