וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הקולנוע של "MTV": "משחקי הרעב: התלקחות" זכה בפרס הסרט הטוב ביותר

14.4.2014 / 9:22

הפתעות רבות לא נרשמו בטקס פרסי הקולנוע של "MTV". כלומר, חוץ מהנשיקה הלוהטת של סת' רוגן ואימו היקרה. טוב, זה לא ממש קרה

זאק אפרון בטקס פרסי MTV. GettyImages
אבל קודם, אפיקומן/GettyImages

טקס פרסי הקולנוע המסורתי של "MTV" נערך לפנות בוקר (שני) בלוס אנג'לס ומתבגרי העולם יכלו לצפות בכוכבים הגדולים של עולם הבידור משתטים ובעיקר מפרגנים זה לזה. בפרס הסרט הטוב ביותר זכה "משחקי הרעב: התלקחות" ושני כוכביו, ג'ניפר לורנס וג'וש האצ'רסון זכו בקטגוריות המשחק הראשיות. האצ'רסון אף ספד לשחקן המנוח פיליפ סימור הופמן שמככב בסדרת סרטי "משחקי הרעב". "אני יודע שאם פיליפ היה כאן, הוא היה חושב שזה מגניב. הוא אחד השחקנים שהערצתי כל חיי. אנחנו חושבים עליו בסט הצילומים מדי יום. לא משנה היכן הוא, רוחו איתנו".

בהתאם למסורת, עיקר העניין בטקס היו הקטגוריות הייחודיות בהן מוענקים פרסים מדי שנה. השנה למשל, זכה זאק אפרון בקטגוריית "ההופעה הטובה ביותר ללא חולצה" והפרס הוענק לו לאחר שהזמרת ריטה אורה קרעה את חולצתו כדי להדגים לקהל כיצד אפרון נראה ללא חולצה בחיים האמיתיים. רגע סמי שערורייתי נוסף התרחש לאחר שהקומיקאי סת' רוגן העמיד פנים שהוא מעניק נשיקה לוהטת לאמו.

רמז למאבק עתידי מעניין אפשרי נרשם כאשר טריס, הדמות שמגלמת השחקנית שיילין וודלי בסרט "מפוצלים", קטפה את פרס הדמות הפייבוריטית. האם בשנה הבאה "משחקי הרעב" לא יזכה בפרס הסרט הטוב ביותר? רק הזמן יגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully