וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של פול ווקר ישתתפו ב"מהיר ועצבני 7"

16.4.2014 / 11:18

כחמישה חודשים לאחר שפול ווקר נהרג בתאונת דרכים, אולפני יוניברסל הודיעו כי אחיו ישתתפו במקומו ב"מהיר ועצבני 7". "נוכחותם בסט גרמה לנו להרגיש שגם פול נמצא איתנו"

מערכת וואלה!

הכל נשאר במשפחה. גם תפקידים בסרטים. כיילב וקודי ווקר, אחיו של השחקן המנוח פול ווקר, ישתתפו במקומו בסרט "מהיר ועצבני 7". אולפני יוניברסל בישרו על הליהוק המפתיע בעמוד הרשמי של הסרט. לפי ההודעה, האחים ווקר ישתתפו בסצנות אקשן שצילומיהן לא הושלמו. "נוכחותם בסט גרמה לנו להרגיש שגם פול נמצא איתנו", נכתב בהודעה הרשמית. "מהיר ועצבני 7" צפוי להגיע לבתי הקולנוע באפריל 2015, כתשעה חודשים אחרי התאריך המתוכנן המקורי.

כזכור, משטרת לוס אנג'לס קבעה כי תאונת הדרכים בה נהרג ווקר נגרמה בשל מהירות מופרזת. הדוח המשטרתי, המשתרע על פני 15 עמודים, קבע עוד כי ווקר וחברו רוג'ר רודאס, שנהג ברכב - נהרגו במקום לאחר שהרכב סטה ממסלולו, התנגש בפנס רחוב ובעץ ועלה באש. המשטרה לא הצליחה לקבוע האם השניים היו חגורים בחגורת בטיחות אך יחד עם זאת, על פי הבדיקה עולה כי הרכב עלה בלהבות רק כעבור דקה מרגע ההתנגשות. בנתיחה שלאחר המוות נמצא כי ווקר נהרג עוד לפני שהרכב עלה באש. בגופתו נמצאו שברים בצלעות, בעצם הבריח, באגן ובעמוד השדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully