וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי "אקס מן" מואשם בהתעללות מינית בנער

17.4.2014 / 11:13

הבמאי, המפיק ותסריטאי הקולנוע האמריקני בריאן סינגר מואשם בהתעללות מינית בנער שהתקיימה לכאורה בשנת 1999. עורך דינו של הבמאי מכנה את התביעה: "מופרכת ומשמיצה"

בריאן סינגר. Kevin Winter, GettyImages
בריאן סינגר/GettyImages, Kevin Winter

הבמאי, המפיק ותסריטאי הקולנוע האמריקני בריאן סינגר מואשם בהתעללות מינית בנער שהתקיימה בשנת 1999, כך נטען בתביעה שהוגשה ביום רביעי לבית המשפט הפדרלי בהוואי.

התובע, מייקל איגן, שהיה באותה עת שחקן ודוגמן, טוען שהוא היה בן 17 כאשר סינגל תקף אותו מינית לכאורה. עורכי דינו של התובע טוענים כי סינגר נתן לנער סמים, בהם קוקאין, ומשקאות אלכוהוליים, והטיס אותו להוואי יותר מפעם אחת בשנת 1999. התובע דורש פיצויים שלא פורטו.

עורך דינו של סינגר מכנה את התביעה: "מופרכת ומשמיצה". "הטענות שהושמעו כנגד בריאן סינגר הן לחלוטין חסרות כל בסיס", אמר עורך הדין, "אנחנו בטוחים שסינגר יזוכה".

"בהוליווד יש בעיה של ניצול מיני של ילדים", אמר עורך דינו של התובע, "זאת תביעה ראשונה מתביעות רבות שאני אגיש כדי לתת לקורבנות האלה קול לחשוף את הנושא".

סינגר, בן 48, הוא בן מאומץ להורים יהודיים מניו ג'רזי והומו מוצהר, ביים בין השאר את "החשוד המיידי", "סופרמן חוזר" , "אקס-מן 2" ו"אקס-מן: העתיד שהיה", וכן הפיק וכתב את "אקס-מן: ההתחלה". בנוסף, הוא בעלים של חברת ההפקות Bad Hat Harry שחתומה בין השאר על הסדרה "האוס", שבה ביים סינגר חלק מהפרקים.

בריאן סינגר מדבר על היהדות ועל ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully